2010-06-19, 01:57
Medlem
gottmospahedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surikaten
Logotypefterfrågan

Här har du!
Logotyp
Citera
2010-06-19, 23:21
Bannlyst
http://data.fuskbugg.se/skalman01/musikskribentenheader.gif
Här finns musik-headern. Dock blev kanterna konstiga, antagligen för att jag spara i GIF

edit, märkte även att det var helt fel storlek trots att jag kopierat bilden, är du fortfarande intresserad av en så kan jag nog fixa det
Citera
2010-06-20, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ep0x
http://data.fuskbugg.se/skalman01/musikskribentenheader.gif
Här finns musik-headern. Dock blev kanterna konstiga, antagligen för att jag spara i GIF

edit, märkte även att det var helt fel storlek trots att jag kopierat bilden, är du fortfarande intresserad av en så kan jag nog fixa det

Den var snygg, den tar vi.

Dock behöver du, som sagt, ändra storleken för att den ska passa.
Citera
2010-06-21, 10:49
Medlem
Behöver en flippad logo till min musik HJÄLP

Jag vet inte om detta är i rätt tråd eller ej. Men jag har gjort musik sedan 1997 och är i stort behov utav att skaffa mig en typisk logo eller symbol som kan känneteckna min musik. Ungefär som prodigy har en myra osv.

För er kreativa. gå in och lyssna på www.soundcloud.com/FogstridEr och för gärna fram era bidrag här i tåden så skulle jag bli jätte glad.

Senast redigerad av FogstridEr 2010-06-21 kl. 11:10.
Citera
2010-06-21, 11:02
Medlem
900maths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FogstridEr
Jag vet inte om detta är i rätt tråd eller ej. Men jag har gjort musik sedan 1997 och är i stort behov utav att skaffa mig en typisk logo eller symbol som kan känneteckna min musik. Ungefär som prodigy har en myra osv.

För er kreativa. gå in och lyssna på www.soundclodud.com/Fogstrider och för gärna fram era bidrag här i tåden så skulle jag bli jätte glad.

Länken fungerar inte...
Citera
2010-06-21, 11:05
Bannlyst
Sök och du skall finna.
Citera
2010-06-21, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 900math
Länken fungerar inte...

Oj! Nu har jag rätat till den så den fungerar ---> www.soundcloud.com/FogstridEr

jag är som sagt i behov utav en bild eller icon som jag kan använda därför jag erbjuder länk så de som är kreativa kan lyssna på musiken medan de skissar osv
Citera
2010-06-21, 12:57
Medlem
Pranchas avatar
Tråd sammanfogad.

/Mod
Citera
2010-06-21, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surikaten
Hej Alla. jag vill ha hjälp med att ta fram ett eller flera motiv.

Beskrivning: Hammarby märket/motivet ska vara med på den eller något annat som symboliserar Hammarby IF, den kan innehålla ord så som Hammarby - Stockholm - Södermalm - 1897. m.m.
Den ska vara i grön/vit/svart (gul som i märket) ni får gärna vrida och vända på emblemen m.m.

Märket: http://2.bp.blogspot.com/_TvIkv3WLbC8/Sui9pKl_rGI/AAAAAAAAAOw/gF01ogvArYY/s320/Hammarby-IF-Handboll.gif

Om ni hittar något annat snyggare märka få ni givetvis använda det istället.

Ni får fria händer, det ända riktiga kravet är att den är 10x10 cm stor och att ni skickar alla seriösa förslag som PM till mig!

Skicka gärna in flera olika förslag, så jag har några fler att välja på.

Någon!?
Citera
2010-06-22, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boingo
"JMA Media Group" har faktisk ingen anning hur jag vill att den ska se ut tyværr ær øppen før førslag, eftersom det ær ett callcenter så kan man juh utforma logga efter det segmentet

någon som vill hjælpa mig?

vill ha en logga till mitt føretag JMA Media Group, detta ær ett callcenter, kom gærna med førslag!

Tack på førhand
Citera
2010-06-22, 20:32
Medlem
Är totalt kass på sånt här så hoppas att någon snäll själ kan hjälpa mig lite:

Ska ha en liten fotbollsturnering i sommar och skulle behöva en liten logga:

"GOE Invitational" heter turneringen.

Skulle vara sjukt tacksam om någon kan hjälpa!
Citera
2010-06-23, 00:31
Medlem
dansmanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boingo
någon som vill hjælpa mig?

vill ha en logga till mitt føretag JMA Media Group, detta ær ett callcenter, kom gærna med førslag!

Tack på førhand

http://data.fuskbugg.se/skalman01/JMA.png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in