Verkar vara rätt dålig action här, men jag har försökt alldeles för länge själv utan att lyckas, så jag slänger upp en förfrågan här.
Finns det någon som kan få min logo-gubbe att se ut som en golfare? Han har inga händer (sätt dit egna om ni vill), så det är galet svårt att få honom att se normal ut. Bag på ryggen funderade jag på, men det såg aldrig riktigt bra ut. Finns det någon som har någon idé på hur man skulle kunna göra?
Hej.
skulle vilja ha en lite hjälp till min hemsida att få en logo.
Sidan heter "TeenLesbiansXXX" och jag skulle gärna vilja he en sexig bild av just denna text.
Gärna rosa och som sagt lite porrig font!
Om det är någon som känner sig lämpad eller orkar göra en logotyp skulle jag bli sjukt nöjd. Logotypen kommer dels finnas på internet, men även i framtiden som tröjtryck/reklam.
Det som skall framgå är:
SNUSBOLAGET i versaler.
Gärna en snusdosa (enkel) om det går att kombinera.
Om det är någon som känner sig lämpad eller orkar göra en logotyp skulle jag bli sjukt nöjd. Logotypen kommer dels finnas på internet, men även i framtiden som tröjtryck/reklam.
Det som skall framgå är:
SNUSBOLAGET i versaler.
Lägg gärna mer tid på den. Går det att arbeta mer med den så att man lättare associerar den bruna cirkeln till en snusdosa? Färgmässigt ser jag gärna att logotypen är enfärgad.
En annan spontan tanke jag hade var att göra "O:et" i "BOLAGET" till en snusdosa, kan det vara något eller blir det superklychigt?
Det som skall framgå är:
SNUSBOLAGET i versaler.