Kvällens avsnitt då i vanlig ordning,
Tycker bönderna gjorde dem val man hade lite på känn att dem skulle göra. Hos den ena valdes dem snyggaste ut och jag kan hålla med andra skribenter i tråden att Julia verkade inte överdrivet intresserad när hon fick sin egen stund med honom. Mera obekväm då och instämmer i att hon ser mycket äldre ut än sina 26 år. Sambon är 34 och ser betydligt yngre ut än Julia om man säger så.
Pontus valde ut fina tjejer och jag hoppas samtliga av hans utvalda har ärliga avsikter med sin medverkan, men dem verkar genuina efter det man har sett så långt.
Den homosexuella bonden gjorde väntade val, men tycker det blev lite väl mycket sexanspelande på hans gruppdejt. Men det är klart att det kan ju bli så med kameror omkring sig och sen nervositeten när man är flera som slås om samma man.
Mats har en fin samling kvinnor och han har nog chansen till nåt långvarigt efter programmet. Den enda av hans 6 utvalda till gruppdejten som jag tycker verkar lite mindre trevlig var hon som sa nåt i stil med "fattar han inte att jag vill till gården så är det nåt som är fel". Men det kanske var jag som uppfattade hennes tonfall som aningen drygt. Mats verkar också ha ett gott omdöme när han gjorde sina val eftersom både den kortklippta kvinnan som skickade nakenbilden och damen med tobaksplantan rök.
Ska bli intressant att se vilka 4 som får följa med till gårdarna nästa vecka