2020-04-09, 20:27
Medlem
Just nu går programmet där alla bönder presenterar sig.

Några åsikter om de som letar efter den rätta/rätte?
2020-04-09, 20:29
Medlem
jbswebecks avatar
Hajar inte det där söker de kvinnliga bönderna också fruar är de lesbianer?
2020-04-09, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jbswebeck
Hajar inte det där söker de kvinnliga bönderna också fruar är de lesbianer?

Tjejen som är med i år tror jag är heterosexuell (det varierar från år till år).

I år är en av männen som är med homosexuell.
2020-04-09, 20:44
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Tjejen som är med i år tror jag är heterosexuell (det varierar från år till år).

I år är en av männen som är med homosexuell.

Bonde söker fru va helt klart fel namn på spektaklet bonde söker sex kanske.
2020-04-09, 20:46
Bannlyst
Hästbonde, vad är det för jävla titel? Ta med riktiga bönder istället. Självklart en bög med i år.
2020-04-09, 20:48
Medlem
enlightenmentbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av y-fronten
Hästbonde, vad är det för jävla titel? Ta med riktiga bönder istället. Självklart en bög med i år.

Haha, ja den var otippad.

Positivt eller negativt att tjejen Linn berättade om sitt ex och började gråta, någon?
2020-04-09, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enlightenmentbed

Positivt eller negativt att tjejen Linn berättade om sitt ex och började gråta, någon?

Lipsillen lär ju inte vara redo, det är min tanke. Vad tjänar "hästbönder" på? Vad består inkomstkällan av?
2020-04-09, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlightenmentbed

Hon kommer säkert att få massor med brev! Sedan tror jag kanske inte att hon är redo att hitta någon eftersom hon inte har släppt exet (det var ju dock rätt länge sedan).
2020-04-09, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av y-fronten
Lipsillen lär ju inte vara redo, det är min tanke. Vad tjänar "hästbönder" på? Vad består inkomstkällan av?

Folk som har häst betalar andra att ta hand om och rida hästen åt dom.
2020-04-09, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeggyOlson
Folk som har häst betalar andra att ta hand om och rida hästen åt dom.

Så funkar det väl mest inom travsporten, knappast i ridsport.
2020-04-10, 11:17
Medlem
Kul att ha sett castingavsnittet där höstens 8 bönder fått presentera sig. Tycker av det man kunde se i deras presentationer att alla verkar trevliga oh verkar söka genuint efter kärleken. Bra blandning i åldrarna och detta året var det ingen väldigt ung bonde på 20-22 med vilket kanske kanHeller inte någon äldre "gubb-bonde", den äldsta var väl Mats på Gotland med sina 54 år.

Två verkar ju ha en del tungt med sig sen innan. Linn som mist sitt ex (man får ju hoppas att hon är redo att släppa in kärleken för jag tror som en annan skribent att hon kommer få massor med brev). Och Jon-Erik som mist sin bror, haft det tufft med missbruk. Numera ren och utbildad behandlingspedagog (?) och och verkade driva nåt boende(?).
2020-04-10, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Kul att ha sett castingavsnittet där höstens 8 bönder fått presentera sig. Tycker av det man kunde se i deras presentationer att alla verkar trevliga oh verkar söka genuint efter kärleken. Bra blandning i åldrarna och detta året var det ingen väldigt ung bonde på 20-22 med vilket kanske kanHeller inte någon äldre "gubb-bonde", den äldsta var väl Mats på Gotland med sina 54 år.

Två verkar ju ha en del tungt med sig sen innan. Linn som mist sitt ex (man får ju hoppas att hon är redo att släppa in kärleken för jag tror som en annan skribent att hon kommer få massor med brev). Och Jon-Erik som mist sin bror, haft det tufft med missbruk. Numera ren och utbildad behandlingspedagog (?) och och verkade driva nåt boende(?).

Jon-Erik kommer säkerligen att få massor med kvinnor som vill ”ta hand om honom” alternativt att de har samma bakgrund själva. Det kan ju bli spännande!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in