2020-09-23, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Tänkte mer på att Linda framhäver vissa brev. "Läs detta brevet, det ser ju fantastiskt ut". Vissa brev läggs över andra, framhävs o.s.v.

Förstår vad du menar. Nu spekulerar jag bara men det är väll dom breven som produktionen tyckt varit mest passande för den bonden. Dom har väll fått en bra första blick av den brevskrivaren. Som brev skrivare har man jo väldigt mycket kontakt med andra innan man äntligen får träffa bonden efter lång väntan
2020-09-23, 23:21
Medlem
Tänk om man skulle få 0 brev alltså man fick en massa brev men de flesta typ 20 stycken fick produktionen rensa bort
2020-09-23, 23:22
Medlem
Tror Linn väljer Pelle!
2020-09-24, 17:17
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag tycker att både bögen och tjejen kunde fått vara med i huvudprogrammet.
Bättre att avvara en av de yngre killarna till webben i så fall.
Man hade då fått en perfekt mix: en "äldre", en homosexuell, en kvinna och en yngre snygging.
Alla är nöjda.

Synd att Jon-Erik drabbades av corona. Var lite intressant där med en gammal kärlek som skrev till honom, om det hade blivit en andra chans för dem.

Ja, det var min första tanke med. Det hade varit en perfekt mix, tyvärr blev så icke fallet.
Iaf bra att det inte bara är yngre med det behöver vägas upp av äldre med.

Det blir kul att se vilka som sedan får följa med till gårdarna.

Webbprogrammet får vara iår, tiden kan inte räcka till allt.
2020-09-24, 17:42
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av y-fronten
Hästbonde, vad är det för jävla titel? Ta med riktiga bönder istället. Självklart en bög med i år.
Är det Mats du menar så använder han häst i jord och skogsbruket och utför lite olika körslor åt folk.
Utbildar andras hästar tror jag också.
2020-09-24, 18:22
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Utbildar andras hästar tror jag också.

Utbilda en häst.
2020-09-24, 20:12
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Utbilda en häst.
De kommer inte körklara från en fabrik.
Vad är det du inte förstår? En arbetshäst jobbar, jobb kräver utbildning.
2020-09-24, 20:53
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
De kommer inte körklara från en fabrik.
Vad är det du inte förstår? En arbetshäst jobbar, jobb kräver utbildning.

Tyckte det lät roligt bara, istället för träna/dressera.
2020-09-24, 21:51
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Tyckte det lät roligt bara, istället för träna/dressera.
Ah okey. Vi får se om vi får se Mats jobba med sina hästar. Han är en av den gamla stammens hästkarlar som ser hästen som en arbetskamrat. Ska man jobba tillsammans med hästen funkar det bättre om man leder och visar vägen istället för en top -down relation. Man måste bli vänner och kunna lita på varandra.

Det ska bli spännande att se om han har lika fin hand med kvinnorna. Jag brukar aldrig kolla på detta men vet vem han är så lite nyfiken. Lite orolig bara eftersom tidigare säsonger varit lite för cringy för mig.
2020-09-25, 16:17
Medlem
Ledarens avatar
Vilken säsong av Kärlek åt Alla är det två (?) idioter som blir rätt arga på bonden för att hon vill umgås med någon som behnadlar henne bra?
2020-09-26, 10:48
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Vilken säsong av Kärlek åt Alla är det två (?) idioter som blir rätt arga på bonden för att hon vill umgås med någon som behnadlar henne bra?

Här har du tråden om alla tidigare säsonger: (FB) Bonde söker fru - 2006 och framåt (/mod)
2020-09-26, 12:37
Medlem
Härligt att det äntligen är igång . Tyckte första avsnittet av både "vanliga" programmet och Kärlek åt alla var bra. Kan dock hålla med om att Linn borde fått vara med i det ordinarie programmet så en tjej hade varit med där, då hade det blivit en fin mix.

Tråkigt att Jon-Erik drabbades av Corona och inte kunde vara med på Siggesta, hade velat se detta med hans tidigare kärlek som hade kontaktat honom. Hoppas vi iaf får veta nåt om det eller om han fann kärleken i någon annan brevskrivare i slutet av denna säsong.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in