2020-11-27, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Det där födelsemärket på näsan är ju bara sött. Inte ett dugg avtändande.
Verkar som ni är avundsjuka?
Pontus är grymt fin. Både utseende och personlighet.
Inget fel på de andra heller. Härligt att de vågar bjuda på sig själva inför tevekamerorna - vågar ni det?
Nä, aldrig! Aldrig skulle jag ställa mig upp och bli till ett åtlöje. Men visst är de modiga, fast jag tror att många nog kan ångra sig under resans gång, typ "va fan gav jag mig in i? "
2020-11-27, 20:53
Medlem
hazenectars avatar
Har kikat lite på årets säsong och jag tycker att det är smått sorgligt att se när Erik scen för scen lyckas med konststycket att tala tjejerna rakt ur att tycka om honom. Killen pratade om att flörta inledningsvis i speeddating avsnittet eller om det var momentet efter. - Genom att fråga tjejerna om och om och om igen om deras känslor. Tyvärr Erik men det signalerar inget annat än att du inte vet ett piss om att flörta eftersom allt du åstadkom med det var att informera tjejerna om att du är väldigt intresserad och undrar om känslorna är ömsesidiga. Och sen tog du med dom på en dejt i en folkpark med en massa halvdöda pensionärer? Inte undra på att nästan alla tjejerna valde att lämna av egen vilja.
2020-11-28, 00:31
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Det där födelsemärket på näsan är ju bara sött. Inte ett dugg avtändande.
Verkar som ni är avundsjuka?
Pontus är grymt fin. Både utseende och personlighet.
Inget fel på de andra heller. Härligt att de vågar bjuda på sig själva inför tevekamerorna - vågar ni det?
Det där är inte ett födelsemärke, inget verkar veta vad ett födelsemärke är, allra minst tjejer eftersom dom ofta istället enbart har ett enda stort ackumulerat bauta-frimärke på arslet oftast
Det Pontus har är en elakartad & kronisk kvissla som uppstått på vägen, jag är inte avundsjuk på att gud straffade honom med den och inte mig, hade inte lämnat huset med den mellan ögonen utan gasbinda.

Vad som menas med att bjuda på sig är väl högst subjektivt?, speciellt för kvinnor har det en egen innebörd som du kanske kommer berätta mer om, men för att svara på frågan, ja det hade vi vågat, på vårt eget vis hade vi bjudit på oss. Får man bara en kamera upptryckt i synen så vaknar speldjävulen till liv & man levererar antagligen. Hoppas du vågar en vacker dag
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-28 kl. 01:05.
2020-11-28, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det där är inte ett födelsemärke, inget verkar veta vad ett födelsemärke är, allra minst tjejer eftersom dom ofta istället enbart har ett enda stort ackumulerat bauta-frimärke på arslet oftast
Det Pontus har är en elakartad & kronisk kvissla som uppstått på vägen, jag är inte avundsjuk på att gud straffade honom med den och inte mig, hade inte lämnat huset med den mellan ögonen utan gasbinda.

Vad som menas med att bjuda på sig är väl högst subjektivt?, speciellt för kvinnor har det en egen innebörd som du kanske kommer berätta mer om, men för att svara på frågan, ja det hade vi vågat, på vårt eget vis hade vi bjudit på oss. Får man bara en kamera upptryckt i synen så vaknar speldjävulen till liv & man levererar antagligen. Hoppas du vågar en vacker dag

Haha vad du är rolig : )

Visst är kommentarerna här underhållande att läsa just för de kan vara så elaka. Men själv skulle jag inte vilja bli utsatt för detta skärskådande. Sen är det nog ingen bonde som har samma värderingar som jag.
2020-11-30, 08:20
Medlem
catforwardpowers avatar
Det verkar av allt att döma från tv4:s reklam att det stora dramat kommer utspela sig på Patriks gård. Och det ser ut som att det är Niklas som Patrik egentligen ville ha och han skickar hem de andra två killarna, är inte helt säker men fick det intrycket.

Vilket är såklart lite motbjudande att bögbonden egentligen bara ville ha en tonårig, klen rövmottagare som partner och jag vill inte ens tänka på hur äckligt det ser ut i sängen. Men är det så Patrik vill ha det så
2020-11-30, 17:27
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catforwardpower
Det verkar av allt att döma från tv4:s reklam att det stora dramat kommer utspela sig på Patriks gård. Och det ser ut som att det är Niklas som Patrik egentligen ville ha och han skickar hem de andra två killarna, är inte helt säker men fick det intrycket.

Vilket är såklart lite motbjudande att bögbonden egentligen bara ville ha en tonårig, klen rövmottagare som partner och jag vill inte ens tänka på hur äckligt det ser ut i sängen. Men är det så Patrik vill ha det så

Det skulle kunna vara så att Patrik vill ha Nicklas tillbaka.

Nicklas verkar vara i en högre klass intellektuellt sett, han verkar ju väldigt påläst om mycket, trots sina späda ålder. Jag vet inte om Patrik kan matcha honom riktigt på det planet. Men kanske de kompletterar varandra. Åldersskillnaden tror jag inte gör så mycket, om nu Nicklas tycker att han kan trivas bra på landet och inte är som en typisk rastlös 19-åring.

Att gruppdejta måste vara ett litet helvete. Jag har stor förståelse för att Nicklas valde att hoppa av. Att tvingas vara social i en sådan konkurrenssituation med andra som man inte alls har intresse för eller ens vill vara i närheten av är inte lätt. Det kan väcka mycket irritation och man drar sig hellre tillbaka. Att dessutom ha ett filmteam ständigt i närheten, som låter en miljon svenskar titta på, gör inte saken lättare. Han visste säkert att det skulle bli tufft men kanske inte så här tufft.
2020-11-30, 20:27
Medlem
NiccoJs avatar
Hon Linn i kåa må vara en söt flicka men trist o tjatig. Stackarn som blir ihop med henne lär få leva med blueballs tills han drar för att inte dö av spermapropp.
Men han blombudet kanske funkar, tristast i stan.
2020-11-30, 20:38
Medlem
Citat:
Det verkar av allt att döma från tv4:s reklam att det stora dramat kommer utspela sig på Patriks gård. Och det ser ut som att det är Niklas som Patrik egentligen ville ha och han skickar hem de andra två killarna
Kan man se reklamen för onsdagens program nånstans på nätet?
2020-11-30, 21:26
Medlem
Citat:

https://www.familjenlindorff.se/2020...vilda-vastern/

Citat:
I somras fick jag vara med om nåt jag aldrig varit med om tidigare och det chockerade mig en aning. Det gav mig både vånda och oro för ett krossat hjärta. Känslan av att det kommer att gå käpprätt åt fanders. Sedan efter att ha pratat med de berörda och förstått vidden av det hela så förstod jag att vi inte hade nåt val – vi behövde anpassa oss efter kärleken och därmed sätta formatet åt sidan. Vi behövde låta kärleken styra för att det är det enda man inte kan påverka.

Så här skrev Linda på sin blogg, svårt att utläsa vad det kan handla om...
2020-12-01, 10:57
Medlem
Bonde söker fru räddar verkligen min höst varje år! Love it! Haft ovanligt svårt att memorera folks namn i år dock( åldern), men såhär tycker jag om årets upplaga. Mats verkar vara en riktigt mysig och charmig karl. Tror att han kommer välja johanna i slutändan. Annlouise verkar snäll men passar nog bättre nån annanstans. Är SÅ glad att han skickade hem sellerikärringen! What a bitch! Och Karin... Ja vad ska man säga. Man kan inte skriva sig igenom ett förhållande, vilket hon nog helst velat. Kanske en brevvän är vad hon borde ha.

Muskelknutten Erik. Vid första anblicken snygg och tycks ha allt. Sen efter några avsnitt så förstår man varför brudarna packar och drar. Romantiknivån är på noll på den gården.

Patrik....
Ja, inte ett dugg ovisst om vem han kommer välja. Han sa ju redan i sin presentation i våras att han vill ha unga twinks. Stackars Einar hade aldrig en chans, vilket är synd för han är ju en sån sprudlande solstråle.

Pontus...
Alltså det är nåt med dalmål som gör att man bara smälter😍. Och visst har även jag sett den där grejen på näsan, men sånt där kan man fräsa bort med lite laser. Nemas problemas.
I mitt hjärta hoppas jag han ska välja fina Emmy som verkar så genuin och okonstlad.
Men kille som han är så kommer han säkert välja Lisa, som jag tycker verkar lite kall och bitchig.
Tycker inte om att han ska hångla med alla hela tiden. Tänker han inte på att den han slutligen väljer sen förmodligen kommer att sitta och kolla på programmet. Inte kul att se att han slätat av varenda tjej.

Linn... väldigt pk och tråkig i min värld, men vacker. Såklart hon faller för en fjant som viktor. Han kan alla trixen med blombud och prata känslor, men har hon nån nytta av honom i verkliga livet sen? Väljer hon honom(och det tror jag) så lär hon få agera morsa åt honom.

Erik 2. Sitter med skämskudden när jag ser hans interagerande med tjejerna. Stelt och pinsamt. Såklart olustigt att ha kameramän uppi ansiktet hela tiden, men ändå...
Även där vet man att han kommer välja " den snyggaste".

Har jag missat nån?🤔. Tror inte det.
Bävar inför finalen snart. Blir så långt tills nästa säsong😥
2020-12-02, 11:20
Medlem
maddo135s avatar
Ok har redan sett veckans avsnitt nu

2020-12-02, 11:39
Medlem
NÄR kommer detta utlovade drama???!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto