2020-04-09, 12:01
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Manliga rasister är oftast otroligt fula. De är ofta feta, flintskalliga och ser på något sätt autistiska ut.
Tjejerna är också ofta feta och ser ofta fruktansvärda ut. Otroligt fula och skabbiga.

Jag har en teori angående detta. Rasister är mycket misslyckade människor som ofta har varken kompisar eller förhållande. De är ofta arbetslösa och sitter enbart hemma och dricker alkohol. Många lever på soc eller har lågavlönade jobb.

De skyller Alla sina problem på invandringen. Det finns inga jobb, inga lägenheter, de snor våra tjejer och pengar. De vill helt enkelt hitta något att skylla deras miserabla liv på.

Men just utseendet var det jag tänkte på. Varför är så många feta och fula?

Det kanske kan vara så att just den typen av personer oftare sticker ut med sin rasism. Någon som ser ut som en luffare kanske inte är världsmästare på smarta livsval och skriker ut sin rasism i tid och otid, medan någon som är framgångsrik och även ser ut att vara det kanske ligger lite lågt med sin rasism.
Citera
2020-04-09, 12:11
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
The authors, Rolfe Daus Peterson of Susquehanna University and Carl L Palmer of Illinois State University, wrote: “Controlling for socioeconomic status, we found that more attractive individuals are more likely to report higher levels of political efficacy, identify as conservative and identify as Republican.””

https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2018/jan/31/hunky-tory-attractive-people-more-likely-to-be-rightwing-study-finds
Ja det är så gällande allt som PK-fanatiker skriker ut att verkligheten är den rakt motsatta. George Orwell hade säkert något uttryck för det.
Citera
2020-04-09, 12:12
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Restad
Du har så rätt SDare/WT/ rasister är olika ord för samma skit. De är ofta väldigt okunniga och obildade. Anledningen till deras rasism bottnar i avsaknad av självkänsla. ”Slicka uppåt och sparka neråt är deras måtto”, de tror attde kommer ett pinnhål högre i hierarkin om vi kan sabla ner på invandrare

Detta är skrivet så andefattigt och burdust. Så jag kan inte förstå hur du kan klanka ner på att de du skriver om oftast är väldigt okunniga och obildade.
Sparka uppåt och gräv ner resten är väl ett bättre motto. Kom på det helt själv. Nåt som du inte gjort i en enda jävla mening här..
Tror du inbillat dig ur din inneboende kraft och biologiska utbildning..

Vad är dom okunniga i? Svara.
Vad behöver dom utbilda sig i? Tolerans? Svara!

Vad är dom okunniga i? Svara.
Vad behöver dom utbilda sig i? Tolerans? Svara!
Citera
2020-04-09, 12:22
Medlem
Termos99s avatar
Kul att det finns de som anklagar rasister för att vara fula och obildade. Det är väl en generalisering om någon?

Och att någon saknar bildning? Det är ju dessa jag trodde att vänstern tog parti för och ville skulle ha ett bättre liv? Men nu kastas "obildad" som förolämpning istället. Så mycket för "solidaritet".

Så ni som är antingen fula, inte har bildning eller både och. Antirasisterna vill inte ha er, de verkar vilja ha snygga och välutbildade.
Citera
2020-04-09, 12:29
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Termos99
Kul att det finns de som anklagar rasister för att vara fula och obildade. Det är väl en generalisering om någon?

Och att någon saknar bildning? Det är ju dessa jag trodde att vänstern tog parti för och ville skulle ha ett bättre liv? Men nu kastas "obildad" som förolämpning istället. Så mycket för "solidaritet".

Så ni som är antingen fula, inte har bildning eller både och. Antirasisterna vill inte ha er, de verkar vilja ha snygga och välutbildade.
Ja det där med "allas lika värde" verkar inte gälla fula människor för "antirasisterna". Särskilt inte när den fula personen är vit.
Citera
2020-04-09, 12:30
Medlem
mrtowlies avatar
"Rasist" känns som ett jävligt brett samlingsnamn.

Välklädda, intelligenta och framgångsrika människor med sund skepticism gentemot okontrollerad massinvandring, är de rasister?

Skinnbulor och nynasister faller i sin egen kategori. Många av dem är svagbegåvade och i jakt på samhörighet snarare än ideologisk övertygelse. De är sekt-matieral och oerhört lättpåverkade av karismatiska ledare med välsmorda munläder.

Och ja, sen har vi WT på botten som målande och korrekt beskrivs i trådstarten. De är misslyckade, bidragstagande och halvkriminella skitmänniskor vars åsikter helt ska avfärdas, oavsett om de uttrycker sig "rasistiskt" eller något annat. De förfular och skitar ner landet lika mycket som kaozblattarna och en skam för både sitt land och ras. Jag känner helt riktigt ett förakt mot dessa och är i alla avseenden förmer dem. De är bra att ha för smutsiga skitjobb dock som man betalar slavar för att utföra.
Citera
2020-04-09, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Vad skulle direktörer vara utan byggarbetare och elektriker. Sitta under en gran och direktöra.
Typ byggarbetare och elektriker borde vara dom enda som får rösta. Tycker man borde behöva visa upp nåt intyg att man kan sätta upp ett hus, dra el, fixa täta tak osv osv. Och så bygg, bonde och omsorgspartiet skulle finnas så skulle direktörer dö av eftersom.

För tydligen har de lite mer förnäma här ett jävla behov att klanka ner på arbetares ordförråd. Vi valde yrken som är hjälpliga utan regering och budgetar. Det är smart. Att utbilda sig att bli serverad liv på silversked är bara komiskt.. ni kanske är kungar nu men sen helt överflödiga.. Tror corona kommer rensa lite. Vem fan behöver en direktör när ena grannen e skogsarbetare och andra snickare.

Så sjukt. Dom som är sämst på att leva klankar ner på dom som gör att ni kan överleva.

Å vem fan vill va direktör. Kan inte tänka mig nå torrare.

Precis min poäng. Men jag tror du feltolkade mitt inlägg som att jag har något emot arbetare. Tvärt om. Jag är själv en. Jag har däremot något emot arbetare som tror att dom är af det öfvre skiktet, och röstar sig själva och sina familjer i graven. Trots att det är uppenbart, ända ned i stavningen, att dom inte är det.
Citera
2020-04-09, 12:48
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petermadsen
Att jag klassas som rasist?

Att du är så snygg och välavlönad du verkar tro.

Jämfört med resten av losergänget kanske ja, men faktum är att om du saknar kognitiv förmåga att se högre sammanhang än rasism så sär du också inkapabel att nå någon högre ställning i samhället.

Som sagt du kanske tycker du själv har jättehög status men det handlar lite om vad man jämför med.
Och tror du så mycket om dig själv din utbildning och din lön tror du säkert alldeles för mycket täven om ditt utseende
Citera
2020-04-09, 13:02
Medlem
kukflashs avatar
Håller inte med, de flesta är vältaliga och är duktiga på att debattera. Utseendet varierar, många har flint av naturliga skäl och det är något som de flesta män kommer råka ut för, oavsett ideologi. Sedan finns det rasister i alla samhällsklasser, man kan omöjligt säga att den personen är rasist baserat på utseende.
Citera
2020-04-09, 13:06
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
De behöver utbildning i det mesta!
Empati mot andra är inte rasisters starka sida. Hur kan man tycka illa om någon pga att denne har annan religon eller hudfärg, där går åt mycket utbildning. Man bedömer inte människor utifrån hudfärg eller religon utan efter deras handlingar.

Så av nyfikenhet måste jag då fråga, om du möter en annan människa, eller grupp. Blir du då mer positivt inställd till den/dessa pga hudfärg och religion, eller mer negativ? Eller är du helt neutral?
Citera
2020-04-09, 13:08
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Manliga rasister är oftast otroligt fula. De är ofta feta, flintskalliga och ser på något sätt autistiska ut.
Tjejerna är också ofta feta och ser ofta fruktansvärda ut. Otroligt fula och skabbiga.

Jag har en teori angående detta. Rasister är mycket misslyckade människor som ofta har varken kompisar eller förhållande. De är ofta arbetslösa och sitter enbart hemma och dricker alkohol. Många lever på soc eller har lågavlönade jobb.

De skyller Alla sina problem på invandringen. Det finns inga jobb, inga lägenheter, de snor våra tjejer och pengar. De vill helt enkelt hitta något att skylla deras miserabla liv på.

Men just utseendet var det jag tänkte på. Varför är så många feta och fula?

Vet inte om du har rätt i det. SD:s väljare brukar oftast av trasvänstern kallas för rasister. De flesta av deras väljare passar inte in på den okulära beskrivningen. Däremot brukar oftast vänsterväljare passa in ganska bra på beskrivningen då de oftare är fula, feta, autistiska, har glasögon, fult hår, är obildade och går i trashiga kläder.

Det beror delvis på att väljarbasen är äldre. Batikvänstern är en sådan grupp där alla är grisfula och där medianvikten är mellan 100-120 kg.
Citera
2020-04-09, 13:37
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Är väl kanske inte att behandla någon illa att säga så men om svär åt eller slår någon pga religon.

Ja att slå någon är ju misshandel om inte annat.

https://www.open-doors.se/wwl

Här är ju då en illustrerande lista över några av världens mest rasistiska länder, där kristna inte bara svärs åt och kan misshandlas, utan än värre än så (extrem förföljelse).

1. Nordkorea
2. Afghanistan
3. Somalia
4. Libyen
5. Pakistan
6. Eritrea
7. Sudan
8. Jemen
9. Iran
10. Indien.
11. Syrien
12. Nigeria
13. Saudi
14. Maldiverna
15. Irak
16. Egypten
17. Algeriet... osv

Sorry du får titta på listan själv.

Skönt att bo i Sverige, och hoppas att inte denna rasism kommer hit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in