2020-04-09, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Manliga rasister är oftast otroligt fula. De är ofta feta, flintskalliga och ser på något sätt autistiska ut.
Tjejerna är också ofta feta och ser ofta fruktansvärda ut. Otroligt fula och skabbiga.

Jag har en teori angående detta. Rasister är mycket misslyckade människor som ofta har varken kompisar eller förhållande. De är ofta arbetslösa och sitter enbart hemma och dricker alkohol. Många lever på soc eller har lågavlönade jobb.

De skyller Alla sina problem på invandringen. Det finns inga jobb, inga lägenheter, de snor våra tjejer och pengar. De vill helt enkelt hitta något att skylla deras miserabla liv på.

Men just utseendet var det jag tänkte på. Varför är så många feta och fula?

Så våran statsminister är rasist?
Citera
2020-04-09, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Att man kan berika sitt liv genom att undvika att beblanda sig med rasister. Det är bra att man tar upp här i tråden hur man känner igen dem.

Var går gränsen när man blir stämplad som rasist?
Citera
2020-04-09, 08:34
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Det är nog snarare ett faktum att rasister är fula som stryk. Ingen teori således utan ett faktum som TS har pekat ut.

Men vilket uttalande. Tänk om du blev kär i en tjej du dejta och när ni kom in togs jackor av och https://ic.pics.livejournal.com/lorddreadnought/76765949/580166/580166_900.jpg

For cucks here there is no upgrade, they cant achieve that With nothing but rape

https://vultureofcritique.files.wordpress.com/2015/02/tshirt1423301553754.jpg

https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/16/10/3556A5E000000578-3644364-image-m-3_1466069543483.jpg

https://ic.pics.livejournal.com/lorddreadnought/76765949/958141/958141_900.jpg

https://i.warosu.org/data/fa/img/0111/30/1459822571045.jpg?__cf_chl_jschl_tk__=e6de467129e6 a77ddcb77992a5e2fb30c1fb4e9a-1586415162-0-AdVDFjTG WUK-xDr-jGgufbr8TqoM-K7-P5txe7feGSDQkMLllX3ilT3zQDS386p1SjUJRAcNqj7qrMLC9G yxHVFC3d-8QfeWKhJIoSIzehzD cMWaj_MHXH7YN-MUTJWyzS9SAMlOmehBKfSpAv9nnoYk91nOFCI6npTwiStHG2PH zINfVsDlLsEb0ss5emKfTZtgpfZnYpYwre5N 05E2pRw7VmkB3NXW9RDxXhcWSyUd73yeAxbJHRBQmfACnyoG_X PP4HQ6NaZVDuvHtzvUA4YXxbitxUwc5TvY3vGhzKz5sT6eCQ3N T5ot

https://ic.pics.livejournal.com/lorddreadnought/76765949/1318866/1318866_900.jpg

https://images.uncyc.org/pt/thumb/e/ec/Naziserbiangirls.jpg/250px-Naziserbiangirls.jpg

Och så vidare till. Vad fan har ni gjort med kvinnorna.

https://cpb-us-e1.wpmucdn.com/sites.dartmouth.edu/dist/c/922/files/2019/04/PRIDE-22dmi3x-470x260.jpg
Senast redigerad av PrivatPiratPrimat 2020-04-09 kl. 09:06.
Citera
2020-04-09, 08:35
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petermadsen
Jag klassas ju som rasist men jag är mycket snygg, vältränad, välutbildad, renlig, har social kompetens, välavlönad mm.

Tvek
Citera
2020-04-09, 08:37
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Tvek
Att jag klassas som rasist?
Citera
2020-04-09, 08:38
Medlem
Laddjulias avatar
Citat:
Att man kan berika sitt liv genom att undvika att beblanda sig med rasister. Det är bra att man tar upp här i tråden hur man känner igen dem.

Som sagt, blir ju jätte knepigt när andra sidan är ännu fulare, ponera att jag ska ut på krogen för att hitta nån att knulla med. Till höger i baren sitter rasisten, till vänster sitter antirasisten. 10/10 gånger skulle jag beblanda mig med rasisten🤷🏿‍♂️
Citera
2020-04-09, 08:42
Medlem
Citat:
Manliga rasister är oftast otroligt fula. De är ofta feta, flintskalliga och ser på något sätt autistiska ut.
Tjejerna är också ofta feta och ser ofta fruktansvärda ut. Otroligt fula och skabbiga.

Jag har en teori angående detta. Rasister är mycket misslyckade människor som ofta har varken kompisar eller förhållande. De är ofta arbetslösa och sitter enbart hemma och dricker alkohol. Många lever på soc eller har lågavlönade jobb.

De skyller Alla sina problem på invandringen. Det finns inga jobb, inga lägenheter, de snor våra tjejer och pengar. De vill helt enkelt hitta något att skylla deras miserabla liv på.

Därför att jordens befolkning har blivit fetare och fulare, detta har då även drabbat rasisterna.
Men då detta fenomen har drabbat alla ģrupper mer eller mindre är det nog ingen bra värdemätare.
Sen IQ så är det nog bara de med låg IQ och självbehärskning som visar vad man verkligen tycker i samtliga lägen så åsikterna finns nog även hos människor med högre IQ men de visar det inte så tydligt.
Men samma sak gäller AFA anhängare m.f.
Senast redigerad av SkogsSaab 2020-04-09 kl. 08:51.
Citera
2020-04-09, 08:50
Medlem
coclss avatar
Som många redan har varit inne på är det naturligtvis så att det är misslyckade människor i någon form av utanförskap som främst dras till rasistiska rörelser. Nån som är marginellt smartare än dom själva pekar på hur invandringen, och de problem som kommer med den, pågår samtidigt som deras eget liv blir allt sämre. Sen slänger dom dit ett likhetstecken. Ett falskt kausalitetssamband som inte håller för någon närmare granskning. Men närmare granskningar är inget som den här typen av människor sysslar med.

Dom vill ha enkla snabba förklaringar som dels lägger skulden för deras problem på någon annan än de själva, och dels inte tvingar rasisten att ägna sig åt några avancerade tankeövningar som kan leda till jobbiga insikter som kräver mycket mer än att snacka skit om svartingar på fikarasten.

Det dessa stackare helt missar är att dom har så mycket mer gemensamt med måltavlan för deras rasism - andra misslyckade människor i utanförskap - än vad de har med avsändaren av deras älskade enkla förklaringsmodell. Söndra och härska. Tänk vad jobbigt det skulle bli för eliten om all ilska som bubblar i stugorna vänds mot dom. Elitens älskar sina nyttiga idioter.
Citera
2020-04-09, 08:52
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:

Jasså, TS utgår ifrån att det enbart är svenskar som är ”rasister”?
Citera
2020-04-09, 09:04
Medlem
Citat:
Jag vet inte vad det gamla mantrat hade med TS att göra. Det finns ett speciellt rasistiskt utseende, det kan vi alla konstatera. TS sammanfattar det mycket bra: Fet, ful och efterbliven.

Har du sett hur invandringsälskare ser ut? Feta äckliga losers med färgstarka hårfärger och ett bottenlöst förakt mot den vita mannen.

Feminister ska vi inte tala om... usch!

Traditionella nationalistiska människor är fan så mycket vackrare, stoiska och stolta. Vad har ni andra för gemenskap? Jo hatet mot vita är eran gemenskap.

Ni har fått mycket om bakfoten. Det ni kallar rasism är bara kärlek till sina egna. Det är ni som är rasister och intoleranta som inte vill tillåta oss svenskar att få existera i fred utan ni vill utrota oss och det är det mest rasistiska man kan tycka. 6miljoner judar är en piss i Nilen om man jämför med hur många vita människor ni rasister kommer ha ihjäl. Vad är värst. All skuld lägger ni på oss vita för att ni har så otroligt låga förväntningar på invandrare.

NI ÄR RASITERNA. VITA ÄR EN MINORITET SOM FÖRTJÄNAR ATT BEVARAS.
Citera
2020-04-09, 09:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Har du sett hur invandringsälskare ser ut? Feta äckliga losers med färgstarka hårfärger och ett bottenlöst förakt mot den vita mannen.

Feminister ska vi inte tala om... usch!

Traditionella nationalistiska människor är fan så mycket vackrare, stoiska och stolta. Vad har ni andra för gemenskap? Jo hatet mot vita är eran gemenskap.

Ni har fått mycket om bakfoten. Det ni kallar rasism är bara kärlek till sina egna. Det är ni som är rasister och intoleranta som inte vill tillåta oss svenskar att få existera i fred utan ni vill utrota oss och det är det mest rasistiska man kan tycka. 6miljoner judar är en piss i Nilen om man jämför med hur många vita människor ni rasister kommer ha ihjäl. Vad är värst. All skuld lägger ni på oss vita för att ni har så otroligt låga förväntningar på invandrare.

NI ÄR RASITERNA. VITA ÄR EN MINORITET SOM FÖRTJÄNAR ATT BEVARAS.

Nu gillar jag inte polarisering, men bra rutit.

Vad utseende har att göra med politiska åsikter begriper jag inte heller. Allt är så konstigt och sjukt numera.
Citera
2020-04-09, 09:24
Medlem
För att dem är underklassens underklass. 90% av rasister på sociala medier är folk utan utbildning som knegar dagligen för minimilön. Kolla bara på facebook/twitter profiler som uttrycker sig rasistiskt.

Det är därför du vår så mycket respons på denna tråd, flashback är fullt av rasister och de alla känner igen sig på din beskrivning. I verkligheten är det sådan stor skillnad när man bor i ett finare område jämfört med ett sämre, man märker underklassen direkt.
Senast redigerad av Kdkakall 2020-04-09 kl. 09:41. Anledning: stavfel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in