2020-04-09, 00:05
Medlem
MrFreds avatar
Manliga rasister är oftast otroligt fula. De är ofta feta, flintskalliga och ser på något sätt autistiska ut.
Tjejerna är också ofta feta och ser ofta fruktansvärda ut. Otroligt fula och skabbiga.

Jag har en teori angående detta. Rasister är mycket misslyckade människor som ofta har varken kompisar eller förhållande. De är ofta arbetslösa och sitter enbart hemma och dricker alkohol. Många lever på soc eller har lågavlönade jobb.

De skyller Alla sina problem på invandringen. Det finns inga jobb, inga lägenheter, de snor våra tjejer och pengar. De vill helt enkelt hitta något att skylla deras miserabla liv på.

Men just utseendet var det jag tänkte på. Varför är så många feta och fula?
Senast redigerad av MrFred 2020-04-09 kl. 00:09.
Citera
2020-04-09, 00:07
Medlem
franges avatar
Antar att du pratar om araber nu, eller? Där har du ett rasistiskt folkslag om några - som ser ner på både vita, svarta, gula och inte minst judar.
Citera
2020-04-09, 00:08
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Har samma teori som du. Förutom att de skulle va ensamna. Det finns så många av dom så visst har dom kompisar!
Citera
2020-04-09, 00:09
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Antar att du pratar om araber nu, eller? Där har du ett rasistiskt folkslag om några - som ser ner på både vita, svarta, gula och inte minst judar.
TS pratar ju inte om folkslag som är "rasistiska", han pratar om rasister i allmänhet. Mer specifikt gissar jag på att han pratar om svenska rasister, vilka enligt min uppfattning i större utsträckning än andra har personlighetsstörningar, lägre IQ än genomsnittet, sparsmakade kulturella intressen och gillar enkla svar på svåra frågor.
Citera
2020-04-09, 00:18
Medlem
Petermadsens avatar
Jag klassas ju som rasist men jag är mycket snygg, vältränad, välutbildad, renlig, har social kompetens, välavlönad mm.
Citera
2020-04-09, 00:30
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Manliga rasister är oftast otroligt fula. De är ofta feta, flintskalliga och ser på något sätt autistiska ut.
Tjejerna är också ofta feta och ser ofta fruktansvärda ut. Otroligt fula och skabbiga.

Jag har en teori angående detta. Rasister är mycket misslyckade människor som ofta har varken kompisar eller förhållande. De är ofta arbetslösa och sitter enbart hemma och dricker alkohol. Många lever på soc eller har lågavlönade jobb.

De skyller Alla sina problem på invandringen. Det finns inga jobb, inga lägenheter, de snor våra tjejer och pengar. De vill helt enkelt hitta något att skylla deras miserabla liv på.

Kan du specificera bättre vilka du menar? Rasister? Det finns rasister överallt, i SA finns det en mycket grov och våldsam form av rasism mot andra länders invånare. Araber och Iranier gillar inte varandra, finns massvis med människor som kallas rasister. Förklara bättre vilka du menar.
Citera
2020-04-09, 00:35
Medlem
glajarns avatar
Menar du att det är något fel i att vara rasist oavsätt utseende?
Om inte annat så har vår Regering sätt till att det har blivit ännu fler rasister i Sverige.
Citera
2020-04-09, 00:40
Medlem
Citat:

Är det Flodhästen LENA på AB du tänker på eller diagnosen GRETA som kör sitt eget race att vara motbjudande som kvinna? Ett annat synnerligt motbjudande ansikte är Wolgang, Bildt, Svetsarn, Cantwell, Tegnell och högvis med S tanter. Kom du på detta nu och just i dessa tider att de egentligen är goa rasister, eller är du bara dum i huvet eller håller på att kvävas av din lort? Även om du inte har en krokig näsa så är du riktigt ful under skinnet där skönheten och vänskapen finns. Så försök något annat hemgjort ur ditt miserabla liv din fuling!
Citera
2020-04-09, 00:41
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
... ...

För att den kränkta rasifierade är inavlad och har handikappade deformerade inälvor, hjärna mm OCH därmed sämre syn ?

https://twitter.com/hanifbali/status/1072976698277330945
Senast redigerad av StigHelmutt 2020-04-09 kl. 00:45. Anledning: + länk inavel över världen, och dess konsekvens-er
Citera
2020-04-09, 01:00
Medlem
Citat:

Nja, ser jag runt i svensk gammelmedia på alla antivita rasister inom det svenska etablissemanget, så skulle jag inte alls påstå att de skulle i högre grad än resten av befolkningen se ut som du beskriver det. Samt de sitter inte alls hela tiden hemma, de lever inte alls på "soc" eller har lågavlönade jobb, utan de (delvis eller helt offentligt finansierade) politruktjänsterna de har ger frikostiga inkomster. Sedan har de förvisso blivit kärvare för en del av de som har varit avlönade inom svensk gammelmedia. Däremot är det sant att de ofta dricker en massa, samt många av dem använder även narkotika på regelbunden basis.

Vad har invandring med rasister att göra? Talar vi om raser eller infödda/invandrare? Det är i första hand det förstnämnda som är relevant ifråga om rasisterna. De antivita rasisterna brukar dessutom i första hand dessutom skylla alla problem på de etniska svenskarna, inte invandrarna, men i förlängningen på alla vita, då det ju handlar om rasism. Säker på att du inte har fått något om bakfoten?
Senast redigerad av Inte-nog-PK 2020-04-09 kl. 01:02.
Citera
2020-04-09, 01:01
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:

Det beror väl på att de flesta rasister är ganska misslyckade individer? Det brukar vara lätt att se på håll vilka som är rasister. De når inte ens upp till snittet för sin egen ras.

Dina iakttagelser är till stor del korrekta enligt min erfarenhet.
Citera
2020-04-09, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Det beror väl på att de flesta rasister är ganska misslyckade individer? Det brukar vara lätt att se på håll vilka som är rasister. De når inte ens upp till snittet för sin egen ras.

Dina iakttagelser är till stor del korrekta enligt min erfarenhet.

Nja, jag håller med om att många av de manliga antivita rasisterna inom det svenska etablissemanget och än mer regimen ser i regel förjävliga ut, men jag vill nog påstå att det inte alls är lika genomgående bland många av de antivita kvinnorna.

Edit: Det här är så klart ett högst ovetenskapligt och subjektivt intryck jag har fått, men jag har ändå inte kunnat låta bli att få intrycket att även hög intelligens och bra utseende i högre grad korrelererar hos män än hos kvinnor. Som sagt, det är bara ett intryck jag har fått, den som vill få veta något mer påtagligt kring det får väl leta efter eventuella studier, men jag noterar att mitt intryck inte direkt har förändrats sedan jag gick med i Mensa Sverige.

Edit2: I och för sig har jag vagt fått intrycket att SD i snitt har snyggare kvinnliga politiker än de andra mer rasistiska riksdagspartierna, så vem vet? Jag tänkte att SD som ett nyare och våldsamt växande parti har en massa tidigare oprövade - och därmed kanske även i snitt yngre - politiker och att det förklarar intrycket, men kanske är förklaringen istället att antivita rasistkvinnor i snitt helt enkelt är fulare än icke-rasistiska kvinnor?
Senast redigerad av Inte-nog-PK 2020-04-09 kl. 01:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in