Citat:
Ursprungligen postat av
InteSDbliven
Det beror väl på att de flesta rasister är ganska misslyckade individer? Det brukar vara lätt att se på håll vilka som är rasister. De når inte ens upp till snittet för sin egen ras.
Dina iakttagelser är till stor del korrekta enligt min erfarenhet.
Nja, jag håller med om att många av de manliga antivita rasisterna inom det svenska etablissemanget och än mer regimen ser i regel förjävliga ut, men jag vill nog påstå att det inte alls är lika genomgående bland många av de antivita kvinnorna.
Edit: Det här är så klart ett högst ovetenskapligt och subjektivt intryck jag har fått, men jag har ändå inte kunnat låta bli att få intrycket att även hög intelligens och bra utseende i högre grad korrelererar hos män än hos kvinnor. Som sagt, det är bara ett intryck jag har fått, den som vill få veta något mer påtagligt kring det får väl leta efter eventuella studier, men jag noterar att mitt intryck inte direkt har förändrats sedan jag gick med i Mensa Sverige.
Edit2: I och för sig har jag vagt fått intrycket att SD i snitt har snyggare kvinnliga politiker än de andra mer rasistiska riksdagspartierna, så vem vet? Jag tänkte att SD som ett nyare och våldsamt växande parti har en massa tidigare oprövade - och därmed kanske även i snitt yngre - politiker och att det förklarar intrycket, men kanske är förklaringen istället att antivita rasistkvinnor i snitt helt enkelt är fulare än icke-rasistiska kvinnor?