Citat:
Ursprungligen postat av
InteSDbliven
Att kalla SD-anhängare som dig för rasister skulle nästan vara som att pissa på SDs principprogram.
Men om du vill identifiera dig som rasist och SD-väljare så är det upp till dig. Vi andra ser direkt vilka som är rasister på deras utseende. Det är möjligt att en ytterst liten procent som du beskriver kan dölja det bättre, men själva urvalet av rasister i en samling med okända människor brukar vara extremt enkelt.
Läs TS så får du en bild av vilka "red flags" du ska leta efter redan då du bedömer en människas utseende för att utröna om hen är rasist.
Innan jag läste ditt inlägg nyss hade jag redan redigerat mitt inlägg angående om Sverigedemokraterna är rasister.
Saken är den att en svag majoritet ser ju fortfarande SD som rasister.
Finns extremt få riktiga rasister i vårt land tror jag, i hela världen för den delen.
Om en någon vit träffar mörkhyad trevlig/bra person så är denna mörkhyade personen en bra person i allas ögon känns det som.
Och tycker man att en mörkhyad icke europeisk individ kan vara en bra person så är man officielt inte rasist som 99.999 procent av oss på planeten.
Det betyder inte att man måste tycka att alla invandrare har rätt att bli Svenskar utan krav.
Ville bara skriva av mig lite även om jag lämnade ämnet lite.
Rasist har jag blivit kallad ett antal gånger, men man hör hur osäkra dom låter när dom säger det.