2020-04-02, 21:21
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Våldtäktsmän tycker väldigt sällan att dom har gjort något fel, jag kontrar med en liknande tråd du kan läsa och skapa dig en egen uppfattning.

(FB) Anis Don Demina skickar snuskvideos till barn. (Video)

Tom Kapten Klänning tyckte sig ha rätt att misshandels-våldta småtjejer.
Citera
2020-04-02, 21:22
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colloidal
Exakt det tänker jag med på. Detta låter ju inte som ett allvarligt brott. Hamnar man i brottsregistret och kanske måste besöka en domstol om det blir böter eller sexuella trakasserier?
Ja, du kommer hamna i belastningsregistret.

Det kan bli rättegång ja, har du tur skriver åklagare ett föreläggande o du får endast bötesstraff o slipper rättegång men du hamnar ändå i register.

Lita aldrig på tjejers ålder i den åldern, 17 kan vara allt från 12 till 18.

Du kommer lära dig en läxa av detta så ta straffet som en man o gå vidare, thats life, alla gör vi misstag på livets stig.
Citera
2020-04-02, 21:24
Medlem
Varför är du så rädd bli det ett straff så blir det du frågade ju och fick ett ok,borde inte bli något
Citera
2020-04-02, 21:26
Medlem
Hon gav sitt samtycke när du frågade så nej det finns inget att vara orolig för.

Citat:
Jag addade en tjej på snap. Frågade om hon ville bedöma min kuk, bara en helt vanlig fråga liksom. Hon svarade och frågade hur gammal jag är och jag skrev 26. Hon är 02a. Fyller tydligen 18 i år.

Hon sa sen att jag skulle skicka och jag gjorde det och hon bedömde den. Hon sparade även bilden till sin telefon. Men raderat den nu.
Imorse la mitt ex till henne och frågade om hon anmält mig, tjejen skrev ja och att hon inte vet varför men att det är kul. Hennes pappa är tydligen polis så han prioriterar det snabbt tydligen. Enligt henne kommer polisen kommer höra av sig till mig om 1-3 veckor.

Jag måste fråga. Har jag gjort fel här? Jag trodde helt ärligt att man fick prata snusk med folk under 18 men över 15.
Liksom man får ju ligga med folk under 18 och över 15.
Det jag har hört är att man kanske inte får ta emot nakenbilder från tjejer under 18 år men nu skickade jag bara en bild på min där nere.

Kommer det leda till någonting? Är sjukt orolig!!
Citera
2020-04-02, 21:28
Medlem
SittFints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeunertsJulmust
Okej. Har de nu gjort en polisanmälan så blir det väl sexuella trakasserier.
Det blir det garanterat inte eftersom det är ett begrepp inom diskrimineringslagen, och det här är då inget diskrimineringsfall.
Citera
2020-04-02, 21:37
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Hon verkade inte vara så upprörd över det. Hon skrattade bara..
Fram till hon ser att hon kan få pengar
Citera
2020-04-02, 21:43
Medlem
RaccoonWithBrooms avatar
Ja du åker troligtvis in, kan räkna med 4-5 år + 350tkr i skadestånd till tjejen.

26' bast och skickar snoppbilder till en brud på 18 år :^)
Senast redigerad av RaccoonWithBroom 2020-04-02 kl. 21:46.
Citera
2020-04-02, 21:51
Medlem
Colloidals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaccoonWithBroom
Ja du åker troligtvis in, kan räkna med 4-5 år + 350tkr i skadestånd till tjejen.

26' bast och skickar snoppbilder till en brud på 18 år :^)
Aldrig i livet att det kan hända. Inte för en kukbild. Då är Sveriges straff hårda..
Citera
2020-04-02, 21:52
Medlem
Colloidals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NonComplianze
Hon gav sitt samtycke när du frågade så nej det finns inget att vara orolig för.
Tack! Det lugnar att höra. Det är det enda jag kan tänka på just nu är att hon gav sitt samtycke och jag inte skickade på måfå.
Citera
2020-04-02, 21:53
Medlem
Colloidals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aoaz
Varför är du så rädd bli det ett straff så blir det du frågade ju och fick ett ok,borde inte bli något
Precis. Känslan säger att det blir nerlagt..
Citera
2020-04-02, 21:54
Medlem
RaccoonWithBrooms avatar
Citat:
Aldrig i livet att det kan hända. Inte för en kukbild. Då är Sveriges straff hårda..
Inget som kommer att hända FÖRUTSATT att hon är 18. Är hon under kan det bli lite knepigt på grund av din ålder. Men jag personligen skulle inte oroa mig, ringa till Polisen o fråga annars.
Citera
2020-04-02, 21:56
Medlem
Colloidals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaccoonWithBroom
Inget som kommer att hända FÖRUTSATT att hon är 18. Är hon under kan det bli lite knepigt på grund av din ålder. Men jag personligen skulle inte oroa mig, ringa till Polisen o fråga annars.
Hon är 17, blir 18 i november tror jag.

Jag skulle inte våga ringa dem faktiskt, är för skraj. Finns det något annat sätt jag kan kontrollera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in