• 1
  • 2
2020-04-02, 20:46
Medlem
Colloidals avatar
Jag addade en tjej på snap. Frågade om hon ville bedöma min kuk, bara en helt vanlig fråga liksom. Hon svarade och frågade hur gammal jag är och jag skrev 26. Hon är 02a. Fyller tydligen 18 i år.

Hon sa sen att jag skulle skicka och jag gjorde det och hon bedömde den. Hon sparade även bilden till sin telefon. Men raderat den nu.
Imorse la mitt ex till henne och frågade om hon anmält mig, tjejen skrev ja och att hon inte vet varför men att det är kul. Hennes pappa är tydligen polis så han prioriterar det snabbt tydligen. Enligt henne kommer polisen kommer höra av sig till mig om 1-3 veckor.

Jag måste fråga. Har jag gjort fel här? Jag trodde helt ärligt att man fick prata snusk med folk under 18 men över 15.
Liksom man får ju ligga med folk under 18 och över 15.
Det jag har hört är att man kanske inte får ta emot nakenbilder från tjejer under 18 år men nu skickade jag bara en bild på min där nere.

Kommer det leda till någonting? Är sjukt orolig!!
Citera
2020-04-02, 20:47
Medlem
lyktstolpes avatar
Böter för sveda o värk
Citera
2020-04-02, 20:53
Medlem
Bluebeast72s avatar

Sitta o skicka kukbilder 2020 är inte ok..någonstans! Ja, du kommer åka, ja hon var troligtvis 14, ja du är körd. Hamnar i register som sexualförbrytare..omg man
Citera
2020-04-02, 20:59
Medlem
Colloidals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Böter för sveda o värk
Hon verkade inte vara så upprörd över det. Hon skrattade bara..
Citera
2020-04-02, 20:59
Medlem
Tyvärr är jag berdd att hålla med...det kan sluta med böter minst. Håll ballen innaför fillingarana
Citera
2020-04-02, 21:01
Medlem
Colloidals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72

Sitta o skicka kukbilder 2020 är inte ok..någonstans! Ja, du kommer åka, ja hon var troligtvis 14, ja du är körd. Hamnar i register som sexualförbrytare..omg man
I know det var mest en kul grej.
Nej hon var 17, det vet jag. Som att jag inte är orolig ändå..

Hon skrev att om jag säger förlåt så tar hon tillbaka anmälan och jag gjorde det. Hon har dock inte läst det än. Verkar inte så seriöst eller vad tror ni?
Citera
2020-04-02, 21:02
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Får man inte ta emot nakenbilder av de som är under 18 så är det nog inte tillåtet att skicka nakenbilder till de heller. Hon kanske bara är 14. Man vet aldrig. En del tjejer ljuger om sin ålder. Vilken osis att hennes farsa är polis.
Citera
2020-04-02, 21:03
Medlem
Colloidals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza111
Tyvärr är jag berdd att hålla med...det kan sluta med böter minst. Håll ballen innaför fillingarana
Jag ångrar mig verkligen ja. Är det typ fängelsestraff kanske?
Citera
2020-04-02, 21:06
Medlem
Colloidals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeunertsJulmust
Får man inte ta emot nakenbilder av de som är under 18 så är det nog inte tillåtet att skicka nakenbilder till de heller. Hon kanske bara är 14. Man vet aldrig. En del tjejer ljuger om sin ålder. Vilken osis att hennes farsa är polis.
Har dock inte läst nånstans att man inte får skicka, bara att man inte får inneha bilder på under 18 år.

Ja, antingen är detta sant eller så trollar hon.
Hon skrattade bara i varje mening och verkade orörd. Hon skrev på flera ställen att hon är 17 så det är jag inte orolig för.
Citera
2020-04-02, 21:09
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colloidal
Har dock inte läst nånstans att man inte får skicka, bara att man inte får inneha bilder på under 18 år.

Ja, antingen är detta sant eller så trollar hon.
Hon skrattade bara i varje mening och verkade orörd. Hon skrev på flera ställen att hon är 17 så det är jag inte orolig för.
Okej. Har de nu gjort en polisanmälan så blir det väl sexuella trakasserier. I värsta fall får du väl böter. Men det kan ju bli nerlagt också. Det är ju många killar som skickar kukbilder. Så det skulle vara konstigt om man blir anmäld för en sån sak.
Citera
2020-04-02, 21:15
Medlem
Colloidals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeunertsJulmust
Okej. Har de nu gjort en polisanmälan så blir det väl sexuella trakasserier. I värsta fall får du väl böter. Men det kan ju bli nerlagt också. Det är ju många killar som skickar kukbilder. Så det skulle vara konstigt om man blir anmäld för en sån sak.
Exakt det tänker jag med på. Detta låter ju inte som ett allvarligt brott. Hamnar man i brottsregistret och kanske måste besöka en domstol om det blir böter eller sexuella trakasserier?
Citera
2020-04-02, 21:21
Medlem
dwgs avatar
Hon såg chansen att få lite pengar för sveda och värk.

Varför ville du ha beröm för kuken? Du är ju förfan 26år?
Men beter dig som 15.

Hoppas att anmälan kommer och du växer upp.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in