Citat:
Ursprungligen postat av
Colloidal
Jag addade en tjej på snap. Frågade om hon ville bedöma min kuk, bara en helt vanlig fråga liksom. Hon svarade och frågade hur gammal jag är och jag skrev 26. Hon är 02a. Fyller tydligen 18 i år.
Hon sa sen att jag skulle skicka och jag gjorde det och hon bedömde den. Hon sparade även bilden till sin telefon. Men raderat den nu.
Imorse la mitt ex till henne och frågade om hon anmält mig, tjejen skrev ja och att hon inte vet varför men att det är kul. Hennes pappa är tydligen polis så han prioriterar det snabbt tydligen. Enligt henne kommer polisen kommer höra av sig till mig om 1-3 veckor.
Jag måste fråga. Har jag gjort fel här? Jag trodde helt ärligt att man fick prata snusk med folk under 18 men över 15.
Liksom man får ju ligga med folk under 18 och över 15.
Det jag har hört är att man kanske inte får ta emot nakenbilder från tjejer under 18 år men nu skickade jag bara en bild på min där nere.
Kommer det leda till någonting? Är sjukt orolig!!
Hennes pappa kanske är polis men hennes pappa lär ej ha hand om sin egen dotters utredning, detta är JÄV så det skriker om det. Spara gärna SMS om du har bevis på att hon sagt det om detta fall fortgår. Men seriöst låter detta som någon driver med dig. Tjejen är dessutom 17 år och tror knappast detta fall kommer prias. Det lär med stor sannolikhet läggas ned. Om du kallas på förhör, säg att du har förkylningssymptom för att dra ut på det hela.
/En jurist.