2020-03-29, 16:50
Medlem
Whitfieldss avatar
Att dö av Covid-19 handlar självklart om en mental inställning... "ryck upp dig nu din döende gamla gubbe, allt sitter i hjärnan".

Jenny Strömstedt är inte den bästa stand up comedy artisten vi har i landet.
Citera
2020-03-29, 16:51
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Det är nånting mycket obehagligt med båda makarna Strömstedt. Jag kan inte sätta fingret på det men de känns inte som särskilt bra människor.
Ja, de är båda såna untermensch som slaviskt följer rådande PK-manér för att så desperat få luft under redan kackiga vingar.

Hade de inte varit kändisar hade de inte haft en enda kompis förutom kanske Anders Lindberg.
Citera
2020-03-29, 16:51
Medlem
Jenny Strömstedt är bara en produkt av judisk media och reagerar med reptilhjärnan, så jag anklagar inte henne utan de som styr vad hon ska tänka.
Citera
2020-03-29, 17:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag känner mig ytterst säker på att det var den parallellen hon drog. Kunde inte blir tydligare.

Det flög inte över huvudet på "folk" eftersom övriga två i studion tydligt reagerade som att dom förstod det. Själv förstod jag det eftersom hon uttryckte det som hon gjorde. Alltså extremt tydligt.

Som sagt så var det inte det hon gjorde vilket framgick väldigt tydligt. Kan tänka mig att människor som inte ens duger för att jobba på Samhall har svårt att greppa det.

De två i studion reagerade definitivt inte som om de tolkade hennes skämt på samma sätt som du. Om det är det du ser i videon, så är du en väldigt dålig människokännare. Strömstedt hade aldrig viftat bort det med "nä, man ska inte skämta om sånt" om de reagerat som du tror att de gjorde. Det var obekväma skratt.

Samhall? Antar du pratar av egen erfarenhet. Lycka till!
Citera
2020-03-29, 17:06
Medlem
Får ju inte korsposta så kan bara länka till tråden Nyhetsmorgon där jag kommenterade det direkt när det hänt.

(FB) Nyhetsmorgon - TV4 - Officiell Tråd (sammanfogad /Mod)

Fö förstår jag inte varför man låter en sådan korkad hora jobba i tv. Men det är väl precis detta de vill uppnå, nämligen att folk ska kommentera och länka till vad hon gör.
Citera
2020-03-29, 17:06
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Medier och journalistik --> Jämställdhet och diskriminering
/Moderator
Citera
2020-03-29, 17:08
Bannlyst
Citat:
Det är nånting mycket obehagligt med båda makarna Strömstedt. Jag kan inte sätta fingret på det men de känns inte som särskilt bra människor.
De är ju inavlade på kanalen, tråkigt att de återfinns i så många programm, har de köpt in sig på kanalen tro.

Hon är riktigt osmaklig i sitt mansrasistiska uttalande, förstår inte varför hon är ihop med en kille, eller är maken en hen?
Citera
2020-03-29, 17:14
Medlem
Hallsakaefts avatar
Citat:

De är råkommunister som är förblindade i tron på sin egen godhet, när de egentligen är rakt igenom onda, men det är inte deras fel då det är en sjukdom
Citera
2020-03-29, 17:55
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
De två i studion reagerade definitivt inte som om de tolkade hennes skämt på samma sätt som du. Om det är det du ser i videon, så är du en väldigt dålig människokännare. Strömstedt hade aldrig viftat bort det med "nä, man ska inte skämta om sånt" om de reagerat som du tror att de gjorde. Det var obekväma skratt.

Samhall? Antar du pratar av egen erfarenhet. Lycka till!

Det var väldigt tydligt att dom i studion reagerade exakt på det hon syftade på.

Att det var obekväma skratt är naturligt eftersom dom är kännande människor och att det är typiskt något som gör att man sätter skrattet i halsen. Vanan är ju att kränkta vänsterfeminister inte klurar ut sånt.

Nu det senaste så verkar sd-röstande personal från Samhall också bli överdrivet kränkta och gråter ut på FB om det (som den här tråden verkar vittna om).
Citera
2020-03-29, 17:57
Medlem
Bluebeast72s avatar
Inte nog med hon ser ut som sjävla fan i ansiktet, dålig timing o brist på empati tyder på lätt utvecklingsstörning. Hoppas innerligt karman biter henne i arslet så hon drabbas själv av corona. Alltid avskytt fanskapet.
Citera
2020-03-29, 18:20
Medlem
keckoishs avatar
Jag vill se en äldre kvinna i rutan, flankerad av en ung, blond man som jag kan kasta glåpord över på Flashback när han råkat ge uttryck för ifrågasättandet av mina gelikars förmåga att hantera virus.

När ska jag få se det?
Citera
2020-03-29, 18:50
Medlem
Har numera jävligt svårt att uppfatta ett ord vad denna PK-blondin yttrar, då all min uppmärksamhet går till att försöka se minsta antydan till ett annat ansiktsuttryck än det som kirurgen dragit/pumpat till...

Kunde inte heller följa GWs vidare brottsanalyser då denna bimbo gjorde det outhärdligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in