2025-03-11, 11:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Motvikt som strålar lyriskt när han får va en del av sekten. Som den 13 åriga pöjk som aldrig fick vara med grabbarna i gänget på skolan.

Ja det gänget vill man ju gärna tillhöra.
https://youtu.be/DKtQlu0uf1g?si=eK0Wz6XqUhrxtrKP

Not.
Citera
2025-03-11, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Han har varit det innan i alla fall. I flera senare videos har han släpat ordentligt med talet och det har han även gjort tidigare t.ex. när han skulle åka hem till Chrippa och tjafsa. Sett några andra kommentera det på hans videos också och frågat varför han börjat läspa ifrån ingenstans.

_
Sluddrigt tal är ju ofta effekten av sobril eller xanor etc.

Citat:
Motvikt som strålar lyriskt när han får va en del av sekten. Som den 13 åriga pöjk som aldrig fick vara med grabbarna i gänget på skolan.
Motvikt ser ut som en jävla stolle. Han ler så lyckligt när han får definiera knulldocka och slampa. Samt när han skämtar om att Linnea 24 år vill ligga med honom när hon enbart bett om att få göra en intervju på sin kanal. Han är snart 50. Och att skämta om knullerier för att en kvinna vill ha något slags samarbete på YT är ju fan sinnessjukt. Det är något som skulle vara troligt att det kom ifrån en 16-åring. Även då skulle man säga att det är fan inte lämpligt att skoja om sånt när någon vill göra ett samarbete. Arbete. "Hon vill kanske ligga med mig" och så idiotsmajlet. Han är idiot va? Eller det har kanske inte med ålder att göra utan mer med respekt för en människa som pratar med en? Om arbete. Respektlös idiot alltså.
Citera
2025-03-11, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Ja det gänget vill man ju gärna tillhöra.
https://youtu.be/DKtQlu0uf1g?si=eK0Wz6XqUhrxtrKP

Not.

Jag hade inte ens tittat på detta när jag skrev inlägget ovan. Hur kan de vara så hjärndöda att de tror att det där passar sig på internet. Som Motvikt börjar med när han med mogen röst säger att föräldrar, ni borde ha koll på era barn vad de tar del av på internet typ.

IQ på de här är inte mätbart. Det ger inget utslag alls.
Citera
2025-03-11, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf

Motvikt ser ut som en jävla stolle. Han ler så lyckligt när han får definiera knulldocka och slampa. Samt när han skämtar om att Linnea 24 år vill ligga med honom när hon enbart bett om att få göra en intervju på sin kanal. Han är snart 50. Och att skämta om knullerier för att en kvinna vill ha något slags samarbete på YT är ju fan sinnessjukt. Det är något som skulle vara troligt att det kom ifrån en 16-åring. Även då skulle man säga att det är fan inte lämpligt att skoja om sånt när någon vill göra ett samarbete. Arbete. "Hon vill kanske ligga med mig" och så idiotsmajlet. Han är idiot va? Eller det har kanske inte med ålder att göra utan mer med respekt för en människa som pratar med en? Om arbete. Respektlös idiot alltså.
Minns du i vilken video han sa detta (det fetade)?
Citera
2025-03-11, 12:39
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Många avfärdar Madeleine som skvatt galen, jag kan till viss del hålla med. Men hon har trots det många poänger och har dessutom själv blivit utsatt för ett drev av Jockes armé.
Den här usb-stickan med friande bevis som Antonio ska ha förvarat på hemlig plats i Sverige, togs den med innehåll med i ”dokumentären”?
Jag skrollade för nöjes skull Annas insta när Anjo i nån intervju sa att familjerna inte känt varandra och träffades först julen -24.
Redan -21 skrev Lisen gulliga kommentarer till Book.
Skulle Antonio sitta på en usb sticka med "friande bevis" i 7-8 år utan att visa den för ex sin advokat? Föga troligt....
Citera
2025-03-11, 12:44
Medlem
Anna Book skriver på sin story på Instagram att veckan har börjat bra - med en vinst i domstol, någon som vet vad det gäller specifikt?
Citera
2025-03-11, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Minns du i vilken video han sa detta (det fetade)?

Eftersom det är du så gjorde jag en effort och hittade det. Först beskriver han sig som en så vacker och kärleksfull människa och sen så pang på rödbetan så sa han det!

https://www.youtube.com/watch?v=EWLI8qRXCBQ Från 24.00 ungefär ....
Citera
2025-03-11, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Skulle Antonio sitta på en usb sticka med "friande bevis" i 7-8 år utan att visa den för ex sin advokat? Föga troligt....

Nej då inte alls, han lyssnade på sin mamma som sa, du får inte säga något till någon. Så hon klurade ut att Anjo skulle få "det i knäet" och det funkade så kom dokumentärfilmen som alla väntat på.
Citera
2025-03-11, 13:37
Medlem
Citat:
Eftersom det är du så gjorde jag en effort och hittade det. Först beskriver han sig som en så vacker och kärleksfull människa och sen så pang på rödbetan så sa han det!

https://www.youtube.com/watch?v=EWLI8qRXCBQ Från 24.00 ungefär ....
Men tack vännen, du är en fin kamrat!
Citera
2025-03-11, 13:58
Medlem
Citat:

Helt vidrigt. Jag såg en video med alla de som Legio har lagt upp, och min första tanke var Är det här verkligen vad som representerar svenska män?

Män över 40 år som skrattar åt anal-skämt, kallar kvinnor för horor, lever på antidepressiva, har social fobi och leker coola grabbarna från högstadiet? Om det är fallet förstår jag verkligen varför så många svenska tjejer och kvinnor umgås med män från andra kulturer. Det känns helt rimligt om det här är alternativen de har att välja mellan.

Och att det dessutom finns kvinnor som står bakom dessa män utan att skämmas när de går på stan eller lämnar barnen? Frivilligt förökar sig med de Jag hade gått runt med ett lakan över mig.

Men Lisen orkar inte jobba, har noll livserfarenhet fast i kvinnofälla men dyra parfymer ska hon ha.

Therese, baronens flickvän, är osäker, klagar ständigt över sin situation, skuldsatt upp till öronen och fast i ett liv där hon inte tar sig någonstans utan honom. Hon sväljer hans beteende, hans otrohetsaffärer, förlåter och går vidare… gång på gång.

Motvikt? Jag vet ärligt talat inte ens om någon ens skulle vilja ta i honom med handskar på.

Och Vadärproblemet? Han var rolig innan han drogs in i det här gänget. Nu är han bara lika mycket skam som resten. Hur kan de inte själva se det?

Är det här verkligen normalt 2025?

Baronen brukar säga ”dom på Flashback tycker ”… jo men vi har samlats från någonstans från början.
Citera
2025-03-11, 14:02
Medlem
Citat:
Helt vidrigt. Jag såg en video med alla de som Legio har lagt upp, och min första tanke var Är det här verkligen vad som representerar svenska män?

Män över 40 år som skrattar åt anal-skämt, kallar kvinnor för horor, lever på antidepressiva, har social fobi och leker coola grabbarna från högstadiet? Om det är fallet förstår jag verkligen varför så många svenska tjejer och kvinnor umgås med män från andra kulturer. Det känns helt rimligt om det här är alternativen de har att välja mellan.

Och att det dessutom finns kvinnor som står bakom dessa män utan att skämmas när de går på stan eller lämnar barnen? Frivilligt förökar sig med de Jag hade gått runt med ett lakan över mig.

Men Lisen orkar inte jobba, har noll livserfarenhet fast i kvinnofälla men dyra parfymer ska hon ha.

Therese, baronens flickvän, är osäker, klagar ständigt över sin situation, skuldsatt upp till öronen och fast i ett liv där hon inte tar sig någonstans utan honom. Hon sväljer hans beteende, hans otrohetsaffärer, förlåter och går vidare… gång på gång.

Motvikt? Jag vet ärligt talat inte ens om någon ens skulle vilja ta i honom med handskar på.

Och Vadärproblemet? Han var rolig innan han drogs in i det här gänget. Nu är han bara lika mycket skam som resten. Hur kan de inte själva se det?

Baronen brukar säga ”dom på Flashback tycker ”… jo men vi har samlats från någonstans från början.

Jag håller med till fullo. Dom andra har jag inte så mycket övers för men VÄP..jag hoppas att han tar sitt förnuft till fånga och tar sig från dessa. Han var som du säger, rolig innan. Men han har blivit så influerad av dom andra. Jag följer honom fortfarande och lever på hoppet att han tar avstånd.
Citera
2025-03-11, 14:08
Medlem
Citat:

Jag förstår också varför svenska män söker sig till utländska mer mogna kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in