Citat:
Ursprungligen postat av
Sturuf
Sluddrigt tal är ju ofta effekten av sobril eller xanor etc.
Motvikt ser ut som en jävla stolle. Han ler så lyckligt när han får definiera knulldocka och slampa. Samt när han skämtar om att Linnea 24 år vill ligga med honom när hon enbart bett om att få göra en intervju på sin kanal. Han är snart 50. Och att skämta om knullerier för att en kvinna vill ha något slags samarbete på YT är ju fan sinnessjukt. Det är något som skulle vara troligt att det kom ifrån en 16-åring. Även då skulle man säga att det är fan inte lämpligt att skoja om sånt när någon vill göra ett samarbete. Arbete. "Hon vill kanske ligga med mig" och så idiotsmajlet. Han är idiot va? Eller det har kanske inte med ålder att göra utan mer med respekt för en människa som pratar med en? Om arbete. Respektlös idiot alltså.
Helt vidrigt. Jag såg en video med alla de som Legio har lagt upp, och min första tanke var Är det här verkligen vad som representerar svenska män?
Män över 40 år som skrattar åt anal-skämt, kallar kvinnor för horor, lever på antidepressiva, har social fobi och leker coola grabbarna från högstadiet? Om det är fallet förstår jag verkligen varför så många svenska tjejer och kvinnor umgås med män från andra kulturer. Det känns helt rimligt om det här är alternativen de har att välja mellan.
Och att det dessutom finns kvinnor som står bakom dessa män utan att skämmas när de går på stan eller lämnar barnen? Frivilligt förökar sig med de Jag hade gått runt med ett lakan över mig.
Men Lisen orkar inte jobba, har noll livserfarenhet fast i kvinnofälla men dyra parfymer ska hon ha.
Therese, baronens flickvän, är osäker, klagar ständigt över sin situation, skuldsatt upp till öronen och fast i ett liv där hon inte tar sig någonstans utan honom. Hon sväljer hans beteende, hans otrohetsaffärer, förlåter och går vidare… gång på gång.
Motvikt? Jag vet ärligt talat inte ens om någon ens skulle vilja ta i honom med handskar på.
Och Vadärproblemet? Han var rolig innan han drogs in i det här gänget. Nu är han bara lika mycket skam som resten. Hur kan de inte själva se det?
Är det här verkligen normalt 2025?
Baronen brukar säga ”dom på Flashback tycker ”… jo men vi har samlats från någonstans från början.