2025-08-31, 02:17
Medlem
212 000 prenumeranter nu

Kul att se förfallet närma sig
Citera
2025-08-31, 07:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TrinityMatrix
Ok, så allt han tar efter är för att ”driva med” nån? Aah, det är därför som han alltid säger ”ja skoja ba” efter var och varannan mening. Det har han tagit från Emelie Bumbi, de stod ju varann nära när han gjorde en hel videoserie om henne. Va dumt av mig att inte fatta det! Så skojsig han är!

Men kvinnohatet han håller på med, var har han fått det ifrån? Så många kvinnor han hängt ut och förnedrat, DET kanske han kommit på själv?

Iallafall så just med att streama så tycker jag det är tydligt att han ”lajvade” Axel 😉
Citera
2025-08-31, 07:39
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrinityMatrix
Om du hållit dig ajour så hade du vetat hur Anjos mamma kommer in i bilden 🙂

Varför inte bara skriva ut varför Axel valde att kontakta Anjos mor?
Citera
2025-08-31, 07:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nej men om han gjort det så är det ju allt annat än okej, man gör väl ändå inte så på sin arbetsplats?

Fast det vet du ju inte kan vara nån annan så varför sprida sånt som du inte har en aning om, sånt gör bara anjo och andra töntar.

Man förtalar inte folk heller? Men det gör vissa på löpande band, man kan ge kritik och det kan de tåla men det finns gränser. Men de har inget annat att ge förrutom förtal. Vilka fina förebilder du har.
Citera
2025-08-31, 07:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Varför inte bara skriva ut varför Axel valde att kontakta Anjos mor?

Har han gjort det? Jag har bara hört att han sagt att han planerat det. Trodde mest han drev med Anjo då det är lite så Anjo själv gör letar halmstrån hos ytligt bekanta. Men är inte så jätte konstigt om han gjort det efter ha sett videon med de två tillsammans.
Citera
2025-08-31, 07:53
Medlem
Nån annan måste bett Anjo köra ända in i kaklet, nån som vill ha ner alla småkanaler.
Eller kan han verkligen vara så jävla stendum? Förtalen fortsätter hagla?

Axel mfl har varit inne och nosat på sanningen och vem som ligger bakom allt.
Camo tex gjorde en video häromdagen där han spånade om hur detta kan komma att sluta, och vem/vilka som kommer behöva förklara sig och ta avstånd från kvinnohatarna.
Svenska YouTubekungen får som han vill och vi låter det hända gång på gång.
Citera
2025-08-31, 07:54
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Har han gjort det? Jag har bara hört att han sagt att han planerat det. Trodde mest han drev med Anjo då det är lite så Anjo själv gör letar halmstrån hos ytligt bekanta. Men är inte så jätte konstigt om han gjort det efter ha sett videon med de två tillsammans.

Vilken video? Vad handlade den om? Folk har en tendens att tro att alla hänger med i alla svängar, men med tanke på att dessa personer konstant producerar material om varandra så blir det till slut mest kryptiskt.
Citera
2025-08-31, 08:33
Medlem
Citat:
Det han sa i videon stämmer med det Anjo berättade.
Va fan kom igen jag berättade vad som kom fram och frågade om någon hade sparat den, jag förstår att du hatar Anjo och att han ska sänkas.

Anjos beteende hatas grovt, Anjo som person är för obetydlig och ynklig finns nog ingen i hela Sverige som hatar Anjo som person.

Det du berättar om vad som kommer fram är lögner, verkar bara vara för svårt dig att förstå.
Senast redigerad av husky30 2025-08-31 kl. 08:57.
Citera
2025-08-31, 08:39
Medlem
Citat:
Nästa anhalt är till Rasks hyresvärd Axel & Tojje ska åka dit men det har ju redan avslöjats i Rasks tråd.
Helt galet alltihop om du frågar mig.

Visst känns det lite märkligt och jobbigt nu när Anjo och Rasks beteende granskas och även används emot dom.

Känns nog jobbigare och jobbigare för er hur mera lögner som kommer fram, samt hur mer och mera saker kommer fram om hur värdelösa dom är på att sköta sina liv.

Den slutgiltiga anhalten är där Anjo och Rask borde vara för länge sedan, ett anonymt liv där dom tar hand sig själva och sina familjer och sin egna livssituation.

Anhalten dom är på nu med att sprida lögner och hat om folk vill dom inte ens själva vara på.
Citera
2025-08-31, 08:52
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Nån annan måste bett Anjo köra ända in i kaklet, nån som vill ha ner alla småkanaler.
Eller kan han verkligen vara så jävla stendum? Förtalen fortsätter hagla?
Jocke klarar sig lindrigare ju snabbare Anjo gör slut på sin karriär.
Citera
2025-08-31, 08:57
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Den slutgiltiga anhalten är där Anjo och Rask borde vara för länge sedan, ett anonymt liv där dom tar hand sig själva och sina familjer och sin egna livssituation.
Tyvärr kommer ingen av dem att ge upp även om de blir både dömda och borttagna på YouTube.
De kommer försöka smita tillbaka på alla sätt och om det inte går så blir det rumble.

Men att de helt plötsligt skulle ta ansvar och acceptera ett anonymt liv är tyvärr omöjligt.

”FamilyIsEverything”…”ja ba skojja!”
Citera
2025-08-31, 08:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Vilken video? Vad handlade den om? Folk har en tendens att tro att alla hänger med i alla svängar, men med tanke på att dessa personer konstant producerar material om varandra så blir det till slut mest kryptiskt.

Kommer inte på vilken video det är kollat lite, var den 10/8 Axel kollade på Anjos film med mamman. Axel uppmanade då chatten att inte kontakta mamman och bete sig då skulle han personligen leta upp den personen och slita av halsen. Anjo med vänner uppmuntrar till kontakt så lite skillnad där.

Så efter den videon bör det vara. Han har även sagt att han ska besöka motvikts jobb, vilket han inte gjort vad jag vet. Det är bara nått han säger för att påvisa sektens jävla beteende när de uppmanar till sånt.
Tror nog Anjo gjort en video och de övriga drängarna om Axel haft kontakt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in