2025-03-10, 22:37
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Riktigt obehaglig person den där A Ö....... Och han är en dels nya idol?

På vilket sätt är han obehaglig? Vetetusan om han är någons nya idol, det kan jag inte svara för. Han är ingen idol för mig iaf, har lyssnat på ytterst lite haveristerna, det var ju mest när de framställde Linnea Claesson ytters klandervärd vilket jag fann underhållande. Även om jag hade tyckt att han är obehaglig nu, vilket jag inte gör, så har han vad jag anser rätt i sin analys och kritik gentemot Anjo.
Citera
2025-03-10, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Hmm Persbrandt stämde Expressen för att de hade en liten notis inne om att Persbrandt låg inne för att komma till rätt med sin missbruksproblematik.

Jag tror ju nu, med det som jag läst här senaste timmarna och klippet med den här Madeleinemänniskan att Anjos plan var att göra en bra dokumentär och att det kom sig utav de här klippen som Antonio spelade in i TR och HvR. Anna lurade Anjo att Antonio var oskyldig och naturligtvis kom de överens om att det inte skulle komma till allmänhetens kännedom att Antonio spelat in i rättsalarna.

Men det gjorde lille pappa lillprins eller lolprins eller vad han nu heter på pappas mobil. Lillprinsen spelade in, Anna kom på sin smarta idé. Men allt sket sig. Ingen tror att Antonio är oskyldig. Ingen tror att Anjo kan göra dokumentärer. Varken Anna eller Anjo eller Antonio gick segrande ur denna AAA.

Antonio pratade bredvid mun, dessutom finns det på band att han spelat in materialet från salarna. Madeleine ska anmäla till polisen. Eller så gör någon annan det, för hon la ju ut Antonios erkännande om saken.

Annas plan var att få Antonio att framstå som oskyldig, så att hon skulle få en egen realitysåpa.

Anjos plan var nog att få filma med Jocke Lundell. Vilket nu aldrig kommer att hända. Anjo är slut. Avslöjandet att Anjo gjorde dokumentären på grund av hemliga inspelningar som är illegala gjorde dem alla AAA löjliga. Fru Lisen ser bara ut som en idiot. Men hon säger ju bara precis, mm, hmm, jo, ne, precis, exakt och lol. Kanske AAA skulle ha hållit sig till det de med?
ockhams rakkniv är en princip jag gillar och oftast lutar åt, "den säger att man inte ska anta fler företeelser el ting än som behövs för att förklara de observationer man gör" med det TROR jag att Anna som känner Jocke och co, och deras metoder. I samband med Crippadramat, där dom fick folk älskade och hatade på nolltid. Han skulle få Antonio älskad. Anjo hade hybris att tro att han hade förmågan att granska detta fall utan kunskap. Att den största delen vanliga tänkande människor, utanför hans vanliga bublik skulle kräva objektivitet, vara källkritiska och lägga märke till alla motsättningar i filmen. Räknade han aldrig med. Dom är för ointilligenta för att planera stora konspirationer. Om dom inte fått hjälp av mästaren själv JL
Citera
2025-03-10, 23:58
Medlem
Citat:
Kan någon insiktsfull och kunnig nysta i lite vad som kan hända för Anjos del av allt kring #dokumentären?

Både rättsligt och karriärmässigt om en månad, ett halv år, om ett år och framöver?

Kommer någon ens att minnas denna Anjo och dokumentären om tio år? Jag tror att detta tillsammans med kraftig övervikt kan göra honom sjuk. Både han och Lisen ser oerhört slitna ut. Lisen har gått ner mycket i vikt och ser tärd ut, hon ser inte nöjd ut men kämpar på och stöttar sina store man. Hans ansikte har också förändrats, svarta pandaringar kring ögonen, svårt att se om hans vikt gått upp eller ner riktigt tycker jag. Det är naturligtvis inget illa jag önskar dem, men det är svårt att inte se den hälsosamma aspekten på hela spektaklet. Anjo har väl alltid varit kraftigt överviktig?

Jag gissar att ringarna under ögonen kommer av överdriven användning av bensodiazepiner. Den där svarta och tomma blicken är också karakteristisk för bensomissbruk. Är Anjo svag för flödder?
Senast redigerad av Ralfhead 2025-03-11 kl. 00:06.
Citera
2025-03-11, 00:09
Medlem
Var det inte Anjo som ville att bloggbevakning/sanning & konsekvens-podden (där Camilla som har nämnda blogg är med) skulle se och sen kunna bjuda in honom för att diskutera dokumentären? Det verkar inte vara hans önskan nu längre.
"Jag har bett Anjo om ett recensionsexemplar av dokumentären men har hittills mötts av kompakt tystnad."
https://nyheter24.se/bloggbevakning/2025/03/09/ka-ching-for-anjos-dokumentar-om-antonio-book/

Kul dock att se att länkar härifrån för att se skiten är postade i hennes kommentarsfält så slapp göra det själv 👍
Citera
2025-03-11, 02:03
Medlem
Legio har släppt ett nytt ihopklipp på YT med Anjo och hans drönare, "SEKTEN - EN STUDIE AV MANLIG VÄNSKAP".

Anjo och sekten framstår inte särskilt serösa i detta. Gillar!
Senast redigerad av Pippi64 2025-03-11 kl. 02:11.
Citera
2025-03-11, 04:17
Medlem
Citat:
Kan någon insiktsfull och kunnig nysta i lite vad som kan hända för Anjos del av allt kring #dokumentären?

Både rättsligt och karriärmässigt om en månad, ett halv år, om ett år och framöver?

Kommer någon ens att minnas denna Anjo och dokumentären om tio år? Jag tror att detta tillsammans med kraftig övervikt kan göra honom sjuk. Både han och Lisen ser oerhört slitna ut. Lisen har gått ner mycket i vikt och ser tärd ut, hon ser inte nöjd ut men kämpar på och stöttar sina store man. Hans ansikte har också förändrats, svarta pandaringar kring ögonen, svårt att se om hans vikt gått upp eller ner riktigt tycker jag. Det är naturligtvis inget illa jag önskar dem, men det är svårt att inte se den hälsosamma aspekten på hela spektaklet. Anjo har väl alltid varit kraftigt överviktig?

Som medicinskt kunnig ser man faktiskt en väsentlig skillnad i Pontus mående. Precis som du beskriver utstrålar ansiktet stress, trötthet osv. Ringarna talar sitt tydliga språk. Detta, tillsammans med hans övervikt, är väldigt farligt i längden då det påverkar kroppen negativt. Här föreligger faktorer som hjärtproblem, högt blodtryck, diabetes och en rad andra negativa effekter på organ.
Om jag vore i hans kläder skulle jag bege mig till närmaste vårdcentral och göra ett hälsotest.
Citera
2025-03-11, 05:11
Medlem
https://pixeldrain.com/u/8Sy8eMSY
Länk till att se dokumentären gratis!
Citera
2025-03-11, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Var det inte Anjo som ville att bloggbevakning/sanning & konsekvens-podden (där Camilla som har nämnda blogg är med) skulle se och sen kunna bjuda in honom för att diskutera dokumentären? Det verkar inte vara hans önskan nu längre.
"Jag har bett Anjo om ett recensionsexemplar av dokumentären men har hittills mötts av kompakt tystnad."
https://nyheter24.se/bloggbevakning/2025/03/09/ka-ching-for-anjos-dokumentar-om-antonio-book/

Kul dock att se att länkar härifrån för att se skiten är postade i hennes kommentarsfält så slapp göra det själv 👍

Anjo ville endast låta henne se filmen om han blev inbjuden till podden. Camilla har sagt att hon absolut inte tänker bjuda in honom, antar att hon inte fått se den p.g.a. det.
Citera
2025-03-11, 08:49
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
På vilket sätt är han obehaglig? Vetetusan om han är någons nya idol, det kan jag inte svara för. Han är ingen idol för mig iaf, har lyssnat på ytterst lite haveristerna, det var ju mest när de framställde Linnea Claesson ytters klandervärd vilket jag fann underhållande. Även om jag hade tyckt att han är obehaglig nu, vilket jag inte gör, så har han vad jag anser rätt i sin analys och kritik gentemot Anjo.
Håller med, det är trevligt med någon som ofta gör efterforskningar live och återger information på ett korrekt sätt.

Har tänkt på att de enda som kommer till Anjos försvar (förutom Helena2.0) är folk som bara inte verkar gilla Axel. Och så går de bananas för att de inte kan ta till sig att hans kritik mot Anjo är korrekt.
Citera
2025-03-11, 09:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Legio har släppt ett nytt ihopklipp på YT med Anjo och hans drönare, "SEKTEN - EN STUDIE AV MANLIG VÄNSKAP".

Anjo och sekten framstår inte särskilt serösa i detta. Gillar!

Rask - Du måste välja är du oärlig eller korkad... Nej du Legioklossen, han måste inte välja! Han kan båda!
Citera
2025-03-11, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Jag gissar att ringarna under ögonen kommer av överdriven användning av bensodiazepiner. Den där svarta och tomma blicken är också karakteristisk för bensomissbruk. Är Anjo svag för flödder?

Han har varit det innan i alla fall. I flera senare videos har han släpat ordentligt med talet och det har han även gjort tidigare t.ex. när han skulle åka hem till Chrippa och tjafsa. Sett några andra kommentera det på hans videos också och frågat varför han börjat läspa ifrån ingenstans.

_
Citera
2025-03-11, 11:03
Medlem
Motvikt som strålar lyriskt när han får va en del av sekten. Som den 13 åriga pöjk som aldrig fick vara med grabbarna i gänget på skolan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in