2022-09-15, 23:11
Medlem
Kickassfarsans avatar
Glömt att betala skatt

Lurar han ens sina p12or?

Han kan inte ens kolla in i kameran när han ljuger.

Dom som vet är att lögner syns i ögonen beroende på vart du hämtar dom i hjärnan, dvs vilket håll ögat rör sig
Senast redigerad av Kickassfarsan 2022-09-15 kl. 23:17.
Citera
2022-09-16, 12:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Jag måste säga Micro att jag blev lite förvånad över ditt svar först, det var ju mitt inlägg du citerade.

Det började vad jag vet tidigare i veckan att Olof la ut att Anjos bolag har 3 obetalda skulder hos kronan, idag har Cluee ringt dit och lagt ut på storyn och bekräftat att denna skuld inte är betald (såsom Anjo själv hävdat), nu är kejsaren både naken och förbannad, jag gissar att det var därför han började förolämpa Cluees fru och spottade aggressivt in i kameran, riktigt psykopatbeteende. Jag vill inte sponsra Anjo med en view men han la idag upp en exposevideo om gammal skåpmat med både lokal & olof.

Nu är youtubedramat igång igen, poppa popcorn..
Jag har tittat in lite hos Cluee idag -- och konstaterar att det är verkligen popcorn dags

Anjo går på som en ångvält, hotar människor och beter sig allmänt som en bulldozer utan kompass.
Det var väl i och för sig väntat - minns ju hur "järngänget" betedde sig mot Verz.
Citera
2022-09-16, 12:31
Medlem
Haha fan va han ljuger den där
Anjo! Som att man inte vet om man har skuld till kronofogden! Sitter och skryter om hur mycket pengar han tjänar😂Thats it mannen
Citera
2022-09-16, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kilimanjarowayup
Haha fan va han ljuger den där
Anjo! Som att man inte vet om man har skuld till kronofogden! Sitter och skryter om hur mycket pengar han tjänar😂Thats it mannen

Samma skräp som de flesta mao?
Olof K bl a.
Citera
2022-09-16, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Samma skräp som de flesta mao?
Olof K bl a.
Haha Olof k är ialf underhållning! Vem
Fan vill kolla/lyssna på Anjo? Tortyr!
Citera
2022-09-19, 09:55
Medlem
Idioten har ju tappat det helt och kallar folk för horungar smuts, Säga vad man vill om Olof K men det är humor när han retar upp chipstutte.

Det känns som att fasaden håller på att rämna och det kommer fram att han har skulder hos Fogden men det ska ju folk skita i för fetto gör ju aldrig fel för när han hänger ut folk så är det för att varna för Emelie Bumbi,

Hoppas att nån kan gräva fram nåt riktigt snaskigt om Anjo för han har garanterat flera lik i garderoben
Citera
2022-09-20, 20:37
Medlem
Hunden007s avatar
Anjo verkar helt efterbliven så han påstar han har tjänat 200k men flytt spanien för han har skulder på kronofogden.
Citera
2022-09-20, 21:34
Bannlyst
Anjo har gjort bort sig, man kan tycka vad man vill om muppligan Olof, lokal och cluee, men Anjo är sjukt pinsam med hoten och allt.
Lätt att va kaxig när man sitter i Spanien.
Snart lämnar hans tjej honom också om det inte hänt redan.

Glöm aldrig bort att han ska skatta på sina inkomster också, då blir inkomsten inte så imponerande.
Youtubeluffare.
Citera
2022-09-20, 22:04
Medlem
LoResas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Anjo har gjort bort sig, man kan tycka vad man vill om muppligan Olof, lokal och cluee, men Anjo är sjukt pinsam med hoten och allt.
Lätt att va kaxig när man sitter i Spanien.
Snart lämnar hans tjej honom också om det inte hänt redan.

Glöm aldrig bort att han ska skatta på sina inkomster också, då blir inkomsten inte så imponerande.
Youtubeluffare.

Det fetade : Har inte hon gjort personlig konkurs med miljonskuld hos Kronofogden? Men den ekonomiska förutsättningen är det självmord att lämna honom. Therese Rask har det till och med förspänt
Citera
2022-09-20, 23:35
Medlem
Spritnotas avatar
Hur många gånger har Anjo hängt ut Lokals ex vid det här laget?

Han tappar topplocket för att hans fru, som har en egen vloggkanal och medverkar i hans vodcast, blir ledsen. Men att Lokals ex hade en "vän" som valde att skicka över varenda konversation och röstklipp mellan de två till Anjo - det har han inga betänkligheter att publicera på sin kanal.

Han säger att Lokal, Cluee mfl "ska få smaka blod" och kallar dem för horungar och gör 10 delar på psykfallet Bumbi där han kritiserar henne för att säga liknade saker.

Är nästan omöjligt känna empati för någon som verkar på den narcissistiska sidan av svensk dramayoutube, förutom deras stackars barn.
Citera
2022-09-22, 19:28
Bannlyst
Anjos hot om att de ska få smaka på blod, och kallar folk för Horungar är extremt lågt.

Jag valde att sluta följa honom nu.
Kommer inte titta på honom mer.

Det här är kaosBABBE FASONER han kör med.
Osvenskt. Inget för mig att se på mer.

Noll respekt för Anjo efter detta.
Citera
2022-09-27, 23:41
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goodiefoodie
Anjos hot om att de ska få smaka på blod, och kallar folk för Horungar är extremt lågt.

Jag valde att sluta följa honom nu.
Kommer inte titta på honom mer.

Det här är kaosBABBE FASONER han kör med.
Osvenskt. Inget för mig att se på mer.

Noll respekt för Anjo efter detta.

Känner samma. Och så fort han behöver pengar och visningar då gör han content på folk som Emelie bumbi eller Pontus Rassmusson. Han snappar upp det någonstans och gör sina "dokumentärer"

Och visst dom är bra men han gör det enbart för egen vinning.

Sen ska han hota att han har allt om folk. Att ingen ska gå emot honom.

Helt sjukt också att han förnekar sin skuld när det är så lätt att kolla upp 🤣

En förvuxen bebis är han som fortfarande sitter i sandlådan och kastar sand på andra barn för att visa att han styr och ställer.
Senast redigerad av Horrorgram 2022-09-27 kl. 23:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in