2023-04-07, 07:09
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Instämmer blir väl något liknande som när han offentligt avrättade sin fd vän Verz genom backstabbing, fulspel och lögner.

Anjo är enbart en fet wtgris med dåligt självförtroende som borde knipa innan han blir jappad från en voi.

Det fulaste jag sett på youtube (samtliga länder + kanaler jag följer) var Anjo backstabba Verz. Det förblir det absolut VIDRIGASTE någon har gjort och är för evigt oförlåtligt. Vill verkligen han ska få sitt straff varje gång han grovt förtalar någon. Och nu har han gjort mot Maria och en fd okänd kvinna (nu vet alla vem) som nickar "crazy". Hoppas de står på sig och inte ger sig. Solklart GROVT FÖRTAL.

* bara den som är drabbad kan anmäla. Ni måste göra själva. Ge er INTE.
*Maria vet du vad som är VÄRRE än att anklaga någon för att vara pedofil? Svar: namnge och utpeka DIG för att vara den som gjort detta. Anmäl dem allihopa. Lägger Polisen ner: gör igen och igen. Grövsta förtal på svenska youtube jag sett. Ge dig inte.
Senast redigerad av Spritnota 2023-04-07 kl. 07:22.
Citera
2023-04-08, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Det fulaste jag sett på youtube (samtliga länder + kanaler jag följer) var Anjo backstabba Verz. Det förblir det absolut VIDRIGASTE någon har gjort och är för evigt oförlåtligt.

Var det inte i samma veva där Anjo spelade in ett privat samtal som Verz och han hade, där Verz förklarade att allt drama har fått honom till att nästan planerat ta sitt liv?

Ja det var riktigt vidrigt gjort av Anjo att läcka det samtalet på youtube och samtidigt håna honom. Anjo sparar allt som sägs och skrivs har han sagt. Inspelade samtal till Print screen. Och att han inte är rädd för att använda det om det behövs.

Det märks ju att Anjo inte bryr sig om psykisk ohälsa, utan gör ”den osynliga sjukdomen” för pengar.

Hur Anjo kunde få pris för årets goda gärning går över mitt förstånd. Så många liv han förstört och fortsätter att förstöra.

Han säger att vissa youtubers måste bort från sociala medier. Men det är Anjo själv som måste bort för han gör störst skada just nu
Senast redigerad av Rebelson 2023-04-08 kl. 18:24.
Citera
2023-04-09, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Var det inte i samma veva där Anjo spelade in ett privat samtal som Verz och han hade, där Verz förklarade att allt drama har fått honom till att nästan planerat ta sitt liv?

Ja det var riktigt vidrigt gjort av Anjo att läcka det samtalet på youtube och samtidigt håna honom. Anjo sparar allt som sägs och skrivs har han sagt. Inspelade samtal till Print screen. Och att han inte är rädd för att använda det om det behövs.

Det märks ju att Anjo inte bryr sig om psykisk ohälsa, utan gör ”den osynliga sjukdomen” för pengar.

Hur Anjo kunde få pris för årets goda gärning går över mitt förstånd. Så många liv han förstört och fortsätter att förstöra.

Han säger att vissa youtubers måste bort från sociala medier. Men det är Anjo själv som måste bort för han gör störst skada just nu

Hur många liv har han förstört, och vilka förstör han atm?
Citera
2023-04-09, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiLJ4

Bumbi är väll ett bra exempel.
Räckte inte med att såga henne i ett program liksom

Crazy har det väll inte heller så jäkla kul nu
Citera
2023-04-11, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Att någon granskar hur stollar som Pontus Rasmusson beter sig på sociala medier är bra, jag ska inte ta all heder och ära från Anjo. Att han och Simon lyfter Family United som hungerstrejkar och gör allt för genomslag, ja - varför inte. Det är ganska svårt att missa Family United på svenska TikTok och gammelmedia har ingen koll.

Det verkar ha med ego att göra. Folk tyckte att de skulle använda denna Crazy som källa för att "kartlägga" Family United. När de fick höra talas om hennes familjeförhållanden, sexliv och liknade från personer i privat konflikt med henne så ville de inte det. Fine. Gör inte det då. Säg till henne att ett samarbete inte är önskvärt.

Att hänga ut en person som bara har några hundra följare, för privatsaker som inte har med någon annan att göra, är något helt annat. Om folk ifrågasätter varför de inte samarbetar med henne finns det många etiska sätt att svara "nej tack, vi löser det själva". Två långa videos på deras stora youtubekanaler och alla dessa livestreams är absurt, stackars kvinna.

Folk lever för drama och gillar att leta fel hos andra
Senast redigerad av Jenna93 2023-04-11 kl. 16:45.
Citera
2023-04-11, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiLJ4

Gå in på crazyandwife på tiktok.
Hon lade upp ett inlägg idag om att hon kommer anmäla. Där i hennes kommentarer fortsätter han att håna henne och skryter öppet med vilka fler han sabbat livet för. Riktigt psykfall den här Anjo på allvar ju.

"@ANJO:Emelie Bumbi vill bara välkomna dig in i klubben 👍🏻 du är i gott sällskap med Bumbi, Fia, Joz, Olof & Lokal och Pontus Rasmusson 👍🏻 lycka till!"
(Vilka han förstört livet för bla enligt honom själv)

"@ANJO:Aa jag bara älskar mig själv 😂"
(Vad han uppenbarligen tycker om att skada människor)

Ja och så fortsätter det sen i hennes kommentarer med Anjo som anförare och några ur hans hatsvans följer troget efter.
Han är sjuk på riktigt i huvudet den här Anjo. Vad är hans fucking grej med att göra människor illa på löpande band, skryta och vara stolt över det sen också. Vilket äckel.
Senast redigerad av SpaceBase 2023-04-11 kl. 21:47.
Citera
2023-04-12, 05:13
Medlem
Hugin86s avatar
Kanske dags för andra att börja gräva upp massa skit om han och pumpa ut videos. Se hur de känns
Citera
2023-04-12, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Kanske dags för andra att börja gräva upp massa skit om han och pumpa ut videos. Se hur de känns

Tom Lutmark skrek i en facebook live igår att han skulle söka upp både Simon och Anjo
Citera
2023-04-12, 08:24
Medlem
VanDeKamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Gå in på crazyandwife på tiktok.
Hon lade upp ett inlägg idag om att hon kommer anmäla. Där i hennes kommentarer fortsätter han att håna henne och skryter öppet med vilka fler han sabbat livet för. Riktigt psykfall den här Anjo på allvar ju.

"@ANJO:Emelie Bumbi vill bara välkomna dig in i klubben 👍🏻 du är i gott sällskap med Bumbi, Fia, Joz, Olof & Lokal och Pontus Rasmusson 👍🏻 lycka till!"
(Vilka han förstört livet för bla enligt honom själv)

"@ANJO:Aa jag bara älskar mig själv 😂"
(Vad han uppenbarligen tycker om att skada människor)

Ja och så fortsätter det sen i hennes kommentarer med Anjo som anförare och några ur hans hatsvans följer troget efter.
Han är sjuk på riktigt i huvudet den här Anjo. Vad är hans fucking grej med att göra människor illa på löpande band, skryta och vara stolt över det sen också. Vilket äckel.

Luktar grandios personlighet lång väg och nu tycker jag att han gick från att bara vara elak till att bli riktigt, riktigt obehaglig. Det här måste få ett slut. Bra att "Crazy" läser här (det är mitt inlägg hon har med i sin video) och får se tydligt att det finns många fler utanför TikTok som inte står bakom de här galenskaperna.
Skulle gärna hjälpt henne med de juridiska bitarna och hade definitivt älskat att se Simon och Anjos mörka luftslott sprängas. Nu räcker det.
Citera
2023-04-12, 08:34
Avslutad
Anjo har helt klart "fått" storhetsvansinne, tror han står över lagen. Han leker moralens väktare och har fått äran att slicka Jockes röv, någonting som är kollegan rasks största dröm på jorden.
Det är ruktigt vidrigt att bevittna hur dessa "vuxna" män behandlar andra människor, samtidigt som dom utnämnt sig själva som talespersoner gällande psykisk ohälsa...

Titta på vilken valfri vlogg med anjo och fru, så ser man hur vidrigt han beter sig. Ständigt självförhärligande, avbryter L, rättar henne och dumförklarar henne. Varje gång.
Det är bara jag jag jag, som gäller.

Vuxenmobbning.

Bör klassas som stalkning och förtal, det videokreatörerna sysslar med.
Citera
2023-04-12, 08:37
Avslutad
Anjo - Sveriges bottenskrap 🤮
Citera
2023-04-12, 19:25
Medlem
kirugumis avatar
Anjo håller sig lite bakom kulisserna just nu.
Han kommer dock in med både sitt offentliga o sitt fejkkonto om hans namn nämns,naturligtvis!
Simon däremot kan inte hålla sig ifrån sina nyfunna vänner i Coola Gruppen (ja, dom kallar sig verkligen så…) 6-8 tjejer som under lång tid startat mobb o lynchstämning mot flertalet personer på TT. De har blivit extra tuffa nu när de har Simon o Anjo med i gänget. Det här är en samling narcissister (med ett hundratal fans) som älskar sina egna röster. En o en går de upp i boxen och ska tala för nationen, gärna skrika o svära lite.
Exempel: -Jag är så trrrrött på den fucking jävla pissråttan rent ut sagt, jag har problem med hennes existens och jag skiiiiter i!
Sen kommer ryggdunkningar och hjärtan och nästa person tar vid med en ny harang.
Dag ut o dag in samma beteende. Bara nya offer.
För nån dag sen var det dags för en ny och denna gång blev det en av deras egna. Hon har enligt dom numera ingen rätt att vara på TT. Och inte hennes dotter heller. De hade försvarat en peddo sägs det. Vidrigt såklart, men hade de inte hittat det felet så hade det varit nåt annat.
Nån måste offras! Till varje pris!

I går gick en av deras högsta höns ut med att hon älskar drama, vill ha drama, kommer fortsätta med drama. Och hon BRÖSTAR det. Genast föll de andra in i kören och instämde- Ja! jag älskar också drama!!Men jag står för det! Jag sitter inte o gråter om jag gör fel! Jag bröstar jag!! Alla som kollar på oss älskar drama annars ljuger dom!!

Brösta är förövrigt ett av flera favorituttryck de använder. Andra ord o uttryck de slänger till sina mobboffer är:
•Släpp sargen! (kommer från Simon)
•Ska du ha en gråtskål? (sägs o skrivs till den som ber dom sluta mobba)
•Kappvändare (om nån stackars sate råkar hålla med nån av Coola Gruppens meningsmotståndare )
•Håll i mig! Det stormar! (Skrivs ofta av Simon i kommentarerna när han tycker nån är dubbelmoralist, eller när nån blir ”avslöjad”)
•Moral, moraliska värderingar (sägs o skrivs till/om alla som tycker fel”, i varenda live)
•Kontext, tas ur sin kontext (när nån skärmfilmat Coola Gruppen o lägger ut materialet)
•Du är inte så anonym som du tror!(skrivs av Simon om nån kommenterar ”fel”)
•Känsloargument (Simon återigen. För Simon spottar bara fakta han!)

Simon, Gud fader själv meddelade igår att till helgen ska Coola Gruppen träffas i Gbg o festa tillsammans. Sen skämtades det friskt om att han vill åka spårvagn o lyssna på dansband, o alla flickor fnittrade förtjust, Guden växte en meter.

Att han som (påstår han iaf) jobbat med psykisk ohälsa, stödperson till ungdomar, personlig assistans osv väljer just detta outbildade patrask som sina vänner säger en hel del om honom.
Under veckan ska han lägga ut material om nån snubbe på voyd o senare en klippt version på youtube, men han rekommenderar verkligen att man går in på voyd o kollar för då får man se allt ocensurerat….Gissa vem som inspirerat honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in