Citat:
Följer ni inte Cluee på insta? Dom har internetbråkat hela dagen.
Citat:
Anjo är ett svin, jag gillar honom inte, en riktig översittare. Anjo har hängt ut folk en längre tid nu - och därför slutade jag följa honom för länge sedan - så det är inget nytt.
Olof K känns inte som bästa källan - så jag skulle gärna se att uppgifterna beläggs på annat håll också.
Dessutom betyder inte skuldsättning i ett bolag att bolaget går med förlust. Det är väldigt vanligt att (åtminstone förr) att man lånar till investeringar i bolaget samtidigt som man låter vinst etc arbeta på sitt håll.
50 tusen är dessutom ingen hög summa i sammanhanget.
Olof K känns inte som bästa källan - så jag skulle gärna se att uppgifterna beläggs på annat håll också.
Dessutom betyder inte skuldsättning i ett bolag att bolaget går med förlust. Det är väldigt vanligt att (åtminstone förr) att man lånar till investeringar i bolaget samtidigt som man låter vinst etc arbeta på sitt håll.
50 tusen är dessutom ingen hög summa i sammanhanget.
Kollade nyss in bolaget, minusresultat och likvider på 30k, då är det jävligt luffaraktigt att ha 50k i skuldsaldo hos fogden, ska han lösa skulden hos fogden måste han alltså skicka in sina privata pengar för det finns inte nog i företaget.
Märks att Anjo lackar på Cluee för att han drog upp hans företags ekonomi och gjorde det offentligt.
För er som vill kolla själva
https://www.allabolag.se/5593138976/anjo-productions-ab
En person som även gjort bla thumbnails till Pontus och skulle ha betalt en lax för det var nästan tvungen att skicka räkningen till inkasso, då badar man inte i pengar.