2025-03-01, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizmoquackerz
om hon heter I*a så säger hon ju namnet där
"Målsägande i det här" säger hon väll?
Senast redigerad av Sir89 2025-03-01 kl. 22:16.
Citera
2025-03-01, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizmoquackerz
om hon heter I*a så säger hon ju namnet där

"Och hon målsägande där" säger hon. Hon heter inte I*a. Det finns dock en annan sekvens i filmen där det går att lista ut förnamnet men jag vill inte bidra till att namnet sprids mer så det får du leta upp själv.
Citera
2025-03-01, 22:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
"Målsägande i detta fall" säger hon väll?

Precis
Citera
2025-03-01, 22:15
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Han är för tidigt född - enligt en syster "mild mental retardation" (MMR). Så ja, han har antagligen låg konsekvensanalys och impulskontroll. Men det förhindrar honom inte att ha eget ansvar - däremot så kan man undra vad föräldrarna höll på med att låta honom gå ut med sprit och bjuda grannbarnen.
Han ska absolut ta ansvar för de handlingar han begår.
Men vet man om att ens barn kanske inte förstår konsekvenserna av sina handlingar, då ska man ju försöka skydda barnet ifrån situationer där det kan gå fel.
Citera
2025-03-01, 22:23
Medlem
moralhoras avatar
Nu har jag fortsatt att titta vid 00:50 efter Mello och herregud - varför kan Anjo inte läsa normalt?

Han kör cherrypicking och åh nej, Anna Book har inte den kvar. Roberto försöker förklara vad slasken ÄR men verkar inte fatta att "slasken" är ett annat ord för "irrelevant". Ja, det finns ett fåtal fall där slasken varit relevant, men i den absoluta majoriteten av fall är den inte det.
Citera
2025-03-01, 22:25
Medlem
moralhoras avatar
Anna Book har en rejäl hateboner till GM2.

Det gick bra för honom efter brottet till skillnad från Antonio. Det speglar sig inte bra på Anna. Han MÅSTE förgöras.
Citera
2025-03-01, 22:26
Medlem
moralhoras avatar
Brukar Anjo ART-I-KU-LERA _allt_?

Jag har inte brytt mig om denna jöns innan hela Antonio-skiten men...
Citera
2025-03-01, 22:31
Medlem
Citat:
Brukar Anjo ART-I-KU-LERA _allt_?

Jag har inte brytt mig om denna jöns innan hela Antonio-skiten men...

Han försöker låta som att han har ett större ordförråd än han har. Hela bunten i youtubegänget pratar på det sättet.
Citera
2025-03-01, 22:33
Medlem
Att Anjo tyckte det var en bra idé att släppa den här filmen efter att ha snackat med huvudvittnet är häpnadsväckande. Han kan inte peka på några motiv för henne att hon skulle ljuga, annat än några lösa trådar om att hon kanske ville skydda den andra tilltalade och att hon var ett ex till Antonio. Hon har stått fast vid sin story i flera förhör och under ed i domstolen. Hon ruckar inte en millimeter flera år senare.

Det är inte så enkelt att som 15-åring blåljuga för polis och i domstol i syfte att fucka någon annans liv. Ska du komma med såna påståenden ska du kunna underbygga det med starka belägg.
Citera
2025-03-01, 22:34
Medlem
moralhoras avatar
Jag är nu på Annas intervju och det är egentligen fantastiskt vad hon säger om förhören i rätten - "det var mycket namngivning", "det var mycket detaljer", "ledande"... okej, som den här "dokumentären" Anjo producerat av Annas papper?

Wow. Hur kunde den här mannen var så korkad?
Citera
2025-03-01, 22:39
Medlem
moralhoras avatar
Tyvärr har Anna inte slasken kvar pga vattenskada!

Sådan otur.
Citera
2025-03-01, 22:41
Medlem
Citat:
Jag är nu på Annas intervju och det är egentligen fantastiskt vad hon säger om förhören i rätten - "det var mycket namngivning", "det var mycket detaljer", "ledande"... okej, som den här "dokumentären" Anjo producerat av Annas papper?

Wow. Hur kunde den här mannen var så korkad?
Det är så onödigt och inte relevant för historien att publicera för och efternamn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in