2026-03-07, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsseglaren
Jag har sett samtliga av Anjos avsnitt om chatten. Du tycks vara en som inte ser skogen p.g.a. alla träd. Du ser att Joakim Lundell skriver att han betalar många tusen för en taxi åt Chrippa och tolkar det som att Joakim hjälper Chrippa, förstår jag? Vet du vad jag ser? Jag ser att Joakim Lundell sitter i en chatt med flertalet andra och skriver så för att håna och vara nedlåtande mot Chrippa inför sina vänner för att de ska tycka illa om Chrippa. Joakim hade inte behövt skriva det i chatten. HUR hjälper det Chrippa att berätta en sån sak i en chatt? Om Joakim verkligen ville hjälpa Chrippa i just den situationen, så betala den jävla taxin och håll sen käft om det. Varför sitta och skvallra om saken med sina vänner? Det sänder dubbla signaler, antingen hjälper man en person eller så sitter man och snackar skit och skvallrar om och hånar samma person i en sluten chatt. Man gör inte både och, samtidigt.

Beror väl på hur man ser det. Är man lättkränkt så ser man det som du gör.
Citera
2026-03-07, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsseglaren
Jag har sett samtliga av Anjos avsnitt om chatten. Du tycks vara en som inte ser skogen p.g.a. alla träd. Du ser att Joakim Lundell skriver att han betalar många tusen för en taxi åt Chrippa och tolkar det som att Joakim hjälper Chrippa, förstår jag? Vet du vad jag ser? Jag ser att Joakim Lundell sitter i en chatt med flertalet andra och skriver så för att håna och vara nedlåtande mot Chrippa inför sina vänner för att de ska tycka illa om Chrippa. Joakim hade inte behövt skriva det i chatten. HUR hjälper det Chrippa att berätta en sån sak i en chatt? Om Joakim verkligen ville hjälpa Chrippa i just den situationen, så betala den jävla taxin och håll sen käft om det. Varför sitta och skvallra om saken med sina vänner? Det sänder dubbla signaler, antingen hjälper man en person eller så sitter man och snackar skit och skvallrar om och hånar samma person i en sluten chatt. Man gör inte både och, samtidigt.

Citat:
Ursprungligen postat av DorisDiesel
Beror väl på hur man ser det. Är man lättkränkt så ser man det som du gör.

Finns ingen frisk person som vill ha påtvingad "hjälp".

Allt Jocke gör är villkorat.
Citera
2026-03-07, 23:39
Medlem
Damien-s avatar
Fetröven Anjo måste använda något "smal-filter" på sina thumnails. För man ser hur groteskt fet Biggest Loser profilen är i själva videon.
Citera
2026-03-07, 23:48
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Fetröven Anjo måste använda något "smal-filter" på sina thumnails. För man ser hur groteskt fet Biggest Loser profilen är i själva videon.
Han använder samma filter för att "fixa till" sina barn i thumbnails. Vilken pappa gör så här?
Citera
2026-03-08, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Han använder samma filter för att "fixa till" sina barn i thumbnails. Vilken pappa gör så här?

Sjukt att en pappa inte tycker att barnen duger som de är.
Citera
2026-03-08, 21:32
Medlem
Åh nu kom Chatten del 27 !!

Men snart är det slut
Citera
Igår, 17:07
Medlem
Psysations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlfEk

Men snart är det slut

"Åååh"
Ta livet av dig.
Citera
Igår, 17:08
Medlem
Tänk att Lisen fick åka till London för chipstutten.
Citera
Igår, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
"Åååh"
Ta livet av dig.
Undrar om del 28 kommer idag?!
Citera
Igår, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Tänk att Lisen fick åka till London för chipstutten.

Anjo kör del 28 av chatten kl 20:15!!
Citera
Igår, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlfEk

Men snart är det slut

haha eller hur.. riktigt underhållande
Citera
Igår, 22:30
Medlem