2025-03-01, 22:01
Medlem
Familjens egna filmer på våldtäktsmannen. Borde nog lägga mer energi på honom en på Robin N.
Citera
2025-03-01, 22:01
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Lladdade upp den här:
https://pixeldrain.com/u/8Sy8eMSY
och här:
https://gofile.io/d/L5CYvi

Spara gärna ner så den finns bevarad

Underbart, undra när de kommer klipp fb sprider pirat variant av filmen
Citera
2025-03-01, 22:02
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Ja, dom har båda hjärnskador läste jag på Flashback.
Har han på riktigt en hjärnskada?
För har han det kanske han har svårt att skilja emellan rätt och fel, och sakna förståelse för saker som är logiska för oss. Vilket gör att detta blir Annas fel som låter sonen gå ut på detta sätt trots vetskapen om hans problem (om det stämmer att han har hjärnskada och har liknande de problem jag tog upp som exempel)
Citera
2025-03-01, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Har någon time stamp på när Bos namn nämns i samband med Emmas utsagor

1:16:10
Citera
2025-03-01, 22:05
Medlem
vemsfels avatar
15 min in. MÄ minns inte händelsen. Kan inte svara på om det hänt. Finns 1 vittne. Inga spår på MÄ att övergrepp begåtts. Verkar vara en bogusdom utan teknisk bevisning. Om ATB är skyldig? Säkert, men kanske inte.
Senast redigerad av vemsfel 2025-03-01 kl. 22:08.
Citera
2025-03-01, 22:08
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Vilken otur att alla papper som skulle kunna styrka det Anna fabulerar om förstördes i en vattenskada. Verkligen otur!

De gick till - trumvirvel - slasken.

Att det inte satte alla varningslampor igång i hans huvud säger en hel del.
Citera
2025-03-01, 22:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gizmoquackerz
1:16:10

Nä man hör väll inget namn där?
Citera
2025-03-01, 22:09
Medlem
Går att ses här också:

https://www.bitchute.com/video/6gVqoxMIRXXt
Citera
2025-03-01, 22:10
Medlem
Deimos01s avatar
Jag känner att Anjo missade en bra chans här.
Att höra om den mobbning Antonio fick utstå som liten pga att han var annorlunda och pga sin mamma var faktiskt sorgligt att höra.
Att höra Antonio prata om sina drogproblem var också intressant. Och vinkeln om hur hans familj hade svårt att hantera honom och hans psykiska ohälsa var väldigt förvånade, inget jag hade trott.
Anjo hade kunnat göra en dokumentär med fokus på dessa bitar, den hade jag nog t.o.m kunnat uppskatta att kolla på.
Istället valde han att göra en dokumentär med fokus på att förneka de grova brott Antonio begått. Vilket stort misstag.
Citera
2025-03-01, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Nä man hör väll inget namn där?

om hon heter I*a så säger hon ju namnet där
och det ser ut som det namnet när han skriver meddelande till vittnena , han har blurrat texten men inte knapptryckningarna
Senast redigerad av Gizmoquackerz 2025-03-01 kl. 22:17. Anledning: tillägg
Citera
2025-03-01, 22:11
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Har han på riktigt en hjärnskada?
För har han det kanske han har svårt att skilja emellan rätt och fel, och sakna förståelse för saker som är logiska för oss. Vilket gör att detta blir Annas fel som låter sonen gå ut på detta sätt trots vetskapen om hans problem (om det stämmer att han har hjärnskada och har liknande de problem jag tog upp som exempel)

Han är för tidigt född - enligt en syster "mild mental retardation" (MMR). Så ja, han har antagligen låg konsekvensanalys och impulskontroll. Men det förhindrar honom inte att ha eget ansvar - däremot så kan man undra vad föräldrarna höll på med att låta honom gå ut med sprit och bjuda grannbarnen.
Citera
2025-03-01, 22:11
Medlem
Vilket lågvattenmärke av Anjo.

Jag kan köpa, Antonio var en ung grabb. Jag tycker inte han ska vara brännmärkt för livet för det här. Förutsatt att han tar ansvar, och ändrar sig. Det här visar att han inte gjort det. Det får honom bara att framstå som ännu värre.

Varför andra Robin inte fått vittna till Antonios fördel är solklart. Det kan starkt misstänkas att även han varit med och förgripit sig på den redlösa tjejen. Bara det att det inte fanns tillräcklig bevisning för att styrka det. Han är helt enkelt inte trovärdig från början. Man kan utgå från att han ljuger, för att skydda sig själv.

Det är även solklart varför Robin inte blev dömd för våldtäkt mot barn. För uppgifterna om att han kände till åldern är motstridiga. Medan Antonio säger att han vet. Det finns rimligt tvivel. Det är inte Robins fel att Antonio åker på det.

Avslutningsvis, det är ytterst olämpligt att gå ut med allas namn på detta sätt, troligen utan att fråga någon av dem. Antonio har samtyckt till det. Men att gå ut med fullständiga namn, till och med den andra tilltalade, hade aldrig en seriös produktion gjort. Förhoppningsvis drar man den här idioten inför rätta nu. Så han den hårda vägen lär sig att det inte är OK att hänga ut folk på det här sättet för content.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2025-03-01 kl. 22:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in