2024-12-13, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vi får väl se hur det är med den saken.
Varför valde du att göra detta mot Jocke från första början?
som sagt ni vet inte nåt. jag säger att ni ljuger om vad ni säger att ni vet. för ni ljuger.
Citera
2024-12-13, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
som sagt ni vet inte nåt. jag säger att ni ljuger om vad ni säger att ni vet. för ni ljuger.

Du gillar ordet ljuger, jag vet någon annan som ljuger ständigt.
Men om allt är påhitt så kan du ju berätta varför du gjorde så mot Jocke?

Ser fram emot vad Anjo gör om detta eller Jocke.
Citera
2024-12-13, 19:43
Medlem
Citat:

Du ska inte lita så blint på Anjo. Det är inte så nyttigt för dig den dagen du vaknar upp.
Citera
2024-12-13, 19:44
Medlem
Citat:

Anjo och Jocke kan inte göra nåt om det för dom vet inte nåt. det är inte svårare en så. och du ska helt skita i det.
Citera
2024-12-13, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Du ska inte lita så blint på Anjo. Det är inte så nyttigt för dig den dagen du vaknar upp.
det är sant för anjo vet inte nåt. han ljuger och låsas.
Citera
2024-12-13, 20:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife

Du säger det, jag upplever att han har varit väldigt ärlig med vad som pågår.
Citera
2024-12-13, 20:02
Avslutad
Citat:
det är sant för anjo vet inte nåt. han ljuger och låsas.

Men snälla han har ju hur mycket bevis som helst om en massa lögner, han tar reda på fakta.
Citera
2024-12-13, 20:47
Medlem
Citat:
Men snälla han har ju hur mycket bevis som helst om en massa lögner, han tar reda på fakta.
Jag skrattar. han har bevis för inte nåt nu. jag vet att han inte har det. han är som du en idiot som bladdrar sagor.
Citera
2024-12-13, 21:01
Avslutad
Citat:
Jag skrattar. han har bevis för inte nåt nu. jag vet att han inte har det. han är som du en idiot som bladdrar sagor.

Det är ju just där du har fel, skulle säga att den som anklagar någon för våldtäkt mot barn är en bra större idiot, riktigt sjukt!
Citera
2024-12-13, 21:33
Medlem
Citat:
Det är ju just där du har fel, skulle säga att den som anklagar någon för våldtäkt mot barn är en bra större idiot, riktigt sjukt!

Även om det kom fram att det faktiskt var lögn så finns det på riktigt ett par fjortisar i Jockes bagage.
Och det är våldtäkt enligt lag.
Citera
2024-12-13, 21:46
Medlem
Citat:
Om det inte är sant så håller jag med dig. vet du om det är sant eller inte. jag säger att den som påstår att den vet nåt om nån som är i den storyn ljuger. det finns inga chatloggar och inte nån som kontaktat nån om det. Pallal vet inte nåt som jag säger hela tiden och inte nån annan har kontaktat nån. ni ljuger för att ni vill stränja Chrille. men det är bara ljug.
Citera
2024-12-13, 22:18
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Fast daxvaxpax har ju rätt när han säger att Anjo inte har bevis för det han påstår. Mycket av det Anjo påstår har även blivit motbevisat.

Tex det där om att socialtjänsten ska ha sagt att dem vill hålla chrippa lugn, 0 bevis.
Att chrippa inte lät lilla C gå på Lunis kalas, 0 bevis (dock känns just den punkten trolig, men inte bevisad).
Att socialtjänsten bryr sig mer om Chrippas känslor än om lilla Cs känslor, 0 bevis.
Att socialtjänsten favoriserar chrippa, 0 bevis.
Anjo påstår att socialtjänsten inte vet vart chrippa bor, 0 bevis för det.

Anjo gör massor med påståenden, utan bevis, som folk nu sprider som om det vore sanning.
Det är alltid så med Anjos videos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in