Citat:
Ursprungligen postat av
Storanglaren
Haha. Du är ju mer än lovligt korkad. Simon är en humorkreatör och har nyligen börjat med Youtube. Han har riktigt många följare på TikTok. Han gör satir.
Frågan är ju om du överhuvudtaget har sett
just denna YouTube-video (där han använder Anjos namn i rubriken). Föreslår att du läser kommentarsfältet...
Vad jag kan se/höra så är just denna video inte någon satir utan en ren reaktionsvideo där han beter sig som en riktig mobbare. Han sitter och kallar andra människor för saker och kommenterar deras utseende. Nu verkar det som att den där Motvikt har gjort en reaktionsvideo på samma personer, oj vilken slump...
Undrar varför denne Simon oftast gör satir på människor som Anjo inte tycker om...
Tror att det är fler än jag som reagerar på att Anjo, Rask, Vad är problemet och Motvikt gör videos om samma personer, personer som någon har bestämt att de ska hånas, mobbas, hängas ut osv. Dessa videos läggs oftast ut i anslutning till varandra också, riktigt synkade är dessa "grabbar"...
Om den här Simon ska föreställa syssla med humor, varför gör han då bara satir på vissa utvalda människor och framförallt varför gör han inte satir på paret Lundells eller Anjos vloggar...
Slutligen, tycker det är tråkigt att du kallar mig
"lovligt korkad". Hoppas du mår bättre och känner dig gladare efter helgen.