2024-12-12, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Detta har ju faktiskt hänt i detta märkliga liv.

Ja det var ju någon här som påstod att det var en 14-åring som var våldtagen och död. Och tydligen så hände exakt samma sak för några år sen. jo tjena mittbena
Citera
2024-12-12, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ja det var ju någon här som påstod att det var en 14-åring som var våldtagen och död. Och tydligen så hände exakt samma sak för några år sen. jo tjena mittbena

Ja det var lika fel att hitta på detta om en 14-åring som skulle ha begått självmord som det var när de fejkade en fjortonåring på Lokals kanal.

Det räcker väl med de fjortonåringar som existerar i verkligheten kan jag tycka.
Citera
2024-12-12, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Den här "Vad är problemet" (Simon) har gjort en YouTube-video som heter "Anjo bad mig göra den här videon"

Har Anjo verkligen bett honom göra denna video eller gör Simon ett desperat försök att vara rolig eller få views/likes genom Anjos namn?

Vem är den här människan egentligen, han verkar inte ha alla hästar hemma. Varför sitter han och gnäller/klagar på två nya kreatörer, är det dessa personer som ska förföljas/stalkas av alla i sekten nu? Har Anjo skickat en av sina hundar på paret nu eller vad handlar det om?

Om dessa s.k. kreatörer inte kan göra något annat content än att prata skit om andra människor, ja då kanske de ska fundera på att söka hjälp för det här är f-n inte normalt.
På tal om sekt, de som är med i sekten är så intelligensbefriade att de inte ens förstår varför folk kallar dem sekten...

Tar denne Simon samma typ av narkotikaklassade mediciner som Anjo eller går han på någon annan typ av drog, han verkar vara helt speedad och hans pupiller ser inte helt normala ut.

Haha. Du är ju mer än lovligt korkad. Simon är en humorkreatör och har nyligen börjat med Youtube. Han har riktigt många följare på TikTok. Han gör satir.
Citera
2024-12-12, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Haha. Du är ju mer än lovligt korkad. Simon är en humorkreatör och har nyligen börjat med Youtube. Han har riktigt många följare på TikTok. Han gör satir.

Han gjorde satir, ett par hyfsade dokumentärer och nu är han en skitsnackare även om han inte kommer i närheten av Anjo.
Citera
2024-12-13, 07:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf

En vidrig lögn, och har det även denna gång betalats pengar till folk så är det helt sjukt, det finns ju en del konversationer på detta så allt kommer ju uppdagas så småningom.
Citera
2024-12-13, 07:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Guldläge för anjo att snacka om danjal då

Som Anjo sa det finns ingen som efterfrågar Danjals dom, eller Rasks bilder, dom vill höra om chrippa, Linneas och Julia.
Bara kolla på andra kanaler vad folk önskar mest.
Citera
2024-12-13, 07:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Och bevisen är: "Vi tror det så det måste vara så" och påståenden från någon.

Det kommer, vänta och se.
Citera
2024-12-13, 10:37
Medlem
Blir det någon uppföljning på dumpen, typ Sanna fiskare intervju ?
Citera
2024-12-13, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren

Frågan är ju om du överhuvudtaget har sett just denna YouTube-video (där han använder Anjos namn i rubriken). Föreslår att du läser kommentarsfältet...

Vad jag kan se/höra så är just denna video inte någon satir utan en ren reaktionsvideo där han beter sig som en riktig mobbare. Han sitter och kallar andra människor för saker och kommenterar deras utseende. Nu verkar det som att den där Motvikt har gjort en reaktionsvideo på samma personer, oj vilken slump...
Undrar varför denne Simon oftast gör satir på människor som Anjo inte tycker om...

Tror att det är fler än jag som reagerar på att Anjo, Rask, Vad är problemet och Motvikt gör videos om samma personer, personer som någon har bestämt att de ska hånas, mobbas, hängas ut osv. Dessa videos läggs oftast ut i anslutning till varandra också, riktigt synkade är dessa "grabbar"...

Om den här Simon ska föreställa syssla med humor, varför gör han då bara satir på vissa utvalda människor och framförallt varför gör han inte satir på paret Lundells eller Anjos vloggar...

Slutligen, tycker det är tråkigt att du kallar mig "lovligt korkad". Hoppas du mår bättre och känner dig gladare efter helgen.
Citera
2024-12-13, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
En vidrig lögn, och har det även denna gång betalats pengar till folk så är det helt sjukt, det finns ju en del konversationer på detta så allt kommer ju uppdagas så småningom.
att folk har svårt att fatta. Chrille har inte nåt med ryktet om 14 åringen att göra. det har inte betalats nåra stålar och anjo är som vanligt bara full av skit. dom som har koll vet att den storyn lades ut av mig från starten. det är jag som vet vad som är och vilka som varit med. inte anjo. det är jag som vet om det är någon som sagt det eller är påhitt och det finns inga printar på några konversasioner. det kommer inte äns härifrån. så lägg ner att sprida skitanjos sagor nu.
Citera
2024-12-13, 17:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
att folk har svårt att fatta. Chrille har inte nåt med ryktet om 14 åringen att göra. det har inte betalats nåra stålar och anjo är som vanligt bara full av skit. dom som har koll vet att den storyn lades ut av mig från starten. det är jag som vet vad som är och vilka som varit med. inte anjo. det är jag som vet om det är någon som sagt det eller är påhitt och det finns inga printar på några konversasioner. det kommer inte äns härifrån. så lägg ner att sprida skitanjos sagor nu.

Vi får väl se hur det är med den saken.
Varför valde du att göra detta mot Jocke från första början?
Citera
2024-12-13, 17:53
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Frågan är ju om du överhuvudtaget har sett just denna YouTube-video (där han använder Anjos namn i rubriken). Föreslår att du läser kommentarsfältet...

Vad jag kan se/höra så är just denna video inte någon satir utan en ren reaktionsvideo där han beter sig som en riktig mobbare. Han sitter och kallar andra människor för saker och kommenterar deras utseende. Nu verkar det som att den där Motvikt har gjort en reaktionsvideo på samma personer, oj vilken slump...
Undrar varför denne Simon oftast gör satir på människor som Anjo inte tycker om...

Tror att det är fler än jag som reagerar på att Anjo, Rask, Vad är problemet och Motvikt gör videos om samma personer, personer som någon har bestämt att de ska hånas, mobbas, hängas ut osv. Dessa videos läggs oftast ut i anslutning till varandra också, riktigt synkade är dessa "grabbar"...

Om den här Simon ska föreställa syssla med humor, varför gör han då bara satir på vissa utvalda människor och framförallt varför gör han inte satir på paret Lundells eller Anjos vloggar...

Slutligen, tycker det är tråkigt att du kallar mig "lovligt korkad". Hoppas du mår bättre och känner dig gladare efter helgen.

Så är det!
Dom sparkar på dom som redan ligger ner. Sen försöker dom överträffa varandra i vem som kan göra sig roligast på deras bekostnader.

Det är motbjudande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in