2024-12-13, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det är ju just där du har fel, skulle säga att den som anklagar någon för våldtäkt mot barn är en bra större idiot, riktigt sjukt!
om det inte är sant så visst. eller om personen vet att det inte är sant så visst. det kan jag säga att det finns en där ute som säger att det är sant. det är inte min syrra det var inte sant.
Citera
2024-12-13, 22:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
om det inte är sant så visst. eller om personen vet att det inte är sant så visst. det kan jag säga att det finns en där ute som säger att det är sant. det är inte min syrra det var inte sant.

Du tycker inte att du lindar in dig i en massa lögner bara?
Citera
2024-12-13, 22:33
Medlem
Citat:
Du tycker inte att du lindar in dig i en massa lögner bara?
Nej.
Citera
2024-12-13, 23:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Fast daxvaxpax har ju rätt när han säger att Anjo inte har bevis för det han påstår. Mycket av det Anjo påstår har även blivit motbevisat.

Tex det där om att socialtjänsten ska ha sagt att dem vill hålla chrippa lugn, 0 bevis.
Att chrippa inte lät lilla C gå på Lunis kalas, 0 bevis (dock känns just den punkten trolig, men inte bevisad).
Att socialtjänsten bryr sig mer om Chrippas känslor än om lilla Cs känslor, 0 bevis.
Att socialtjänsten favoriserar chrippa, 0 bevis.
Anjo påstår att socialtjänsten inte vet vart chrippa bor, 0 bevis för det.

Anjo gör massor med påståenden, utan bevis, som folk nu sprider som om det vore sanning.
Det är alltid så med Anjos videos.

Jag har sett andra saker som gör att jag tror på Anjo & Jocke om vem som hörde av sig till Jocke och berättade allt från första början.

Enligt Julia så vet inte soc vart dom bor, ingen vet eftersom dom har bytt lägenhet och är någonstans.
Julia säger också att soc vill hålla chrippa lugn just för att han har attackerat Julia och försökt ta barnet ifrån henne så polisen kom.

Han visade ju SMS från Linnea de hon skrev stämde inte riktigt med vad som gäller.
Ha koll på måndag.
Citera
2024-12-13, 23:40
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag har sett andra saker som gör att jag tror på Anjo & Jocke om vem som hörde av sig till Jocke och berättade allt från första början.

Enligt Julia så vet inte soc vart dom bor, ingen vet eftersom dom har bytt lägenhet och är någonstans.
Julia säger också att soc vill hålla chrippa lugn just för att han har attackerat Julia och försökt ta barnet ifrån henne så polisen kom.

Han visade ju SMS från Linnea de hon skrev stämde inte riktigt med vad som gäller.
Ha koll på måndag.
Fast Julia har ju ljugit flera gånger tidigare.
Så hennes trovärdighet är ju låg.

Och hur var det med meddelandet Anjo delade där soc rekommenderade Julia att hålla lilla C hos sig pga positiv drogtest? Vem fejkade det?
För soc ifrågasätter ju varför Julia håller lilla C och säger att hon inte får göra det. Så då kan det ju inte vara soc rekommendationer som det stod i meddelandet?
Citera
2024-12-13, 23:41
Medlem
Citat:
Okej men hon berättade ju de du säger i stort sätt till Jocke, hur fick hon reda på de?
Gör hon. får jag se att du inte snackar skit nu. för hon kan inte säga nåt till nån för hon vet inte nåt.
Jag undrar med. är Pallal en hon jag trodde det var en han. gör du som vanlig och bara ljuger.
Citera
2024-12-13, 23:44
Medlem
Anjo kan kontakta mig direkt med vad han tror han har. så kan vi begrava den här skiten på en gång.
Citera
2024-12-14, 10:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Gör hon. får jag se att du inte snackar skit nu. för hon kan inte säga nåt till nån för hon vet inte nåt.
Jag undrar med. är Pallal en hon jag trodde det var en han. gör du som vanlig och bara ljuger.

Du kommer inte längre med detta, Anjo får ta upp detta i sin kanal eller så får polisen ta hand om saken om Jocke nu vill det.
Sanningen kommer alltid fram.
Citera
2024-12-14, 11:01
Avslutad
Citat:
Fast Julia har ju ljugit flera gånger tidigare.
Så hennes trovärdighet är ju låg.

Och hur var det med meddelandet Anjo delade där soc rekommenderade Julia att hålla lilla C hos sig pga positiv drogtest? Vem fejkade det?
För soc ifrågasätter ju varför Julia håller lilla C och säger att hon inte får göra det. Så då kan det ju inte vara soc rekommendationer som det stod i meddelandet?

Meddelandet var från socialtjänsten.
På måndag kommer du nog förstå mer.
Men visst har Julia ljugit en del de håller jag med om.
Citera
2024-12-14, 15:18
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Meddelandet var från socialtjänsten.
På måndag kommer du nog förstå mer.
Men visst har Julia ljugit en del de håller jag med om.
Fast jag tycker inte man ska sprida mer privat information om lilla C och soc.
Om det som kommer ut på måndag handlar om lilla C hoppas jag personen som sprider inser att det är fel och håller käften.
Citera
2024-12-14, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Se till att rapportera alla videos där. Mobbning förekommer till Youtube. Enligt guidelines är det inte okej. Så vi alla måste göra vårat
Jag kollar aldrig hans videos, jag har så otroligt svårt för hans självgodhet och översittarstil.
Jag tar mest del av sammanfattningar och citat, det är vad jag mäktar med.
Citera
2024-12-14, 21:26
Avslutad
Citat:
Fast jag tycker inte man ska sprida mer privat information om lilla C och soc.
Om det som kommer ut på måndag handlar om lilla C hoppas jag personen som sprider inser att det är fel och håller käften.

Det kanske räcker nu, men glöm inte att det var chrippa som startade detta genom att berätta för många om vad Linnea gjorde mot barnet, sen kom Linnea upp med klipp som var ganska vidriga.

Edit: Chrippa startade detta innan han åkte in, det var många som hörde om hans problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in