2024-07-04, 22:19
Medlem
Telepatisks avatar
Nu orkar jag inte titta igenom hela skitklippet, men vad är det där för narkoman som han dragit dit? Aldrig hört talas om honom innan. Är han känd?
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Att Anjo sitter och hånskrattar när han berättar om hur han hotade och skrämde Clue .

Snyggt
Har du tidsstämpel?

Go sittställning a la "Jag är kungen av Youtube":
https://youtu.be/6ual50FFyGE?t=3896

Åh vad fet och vidrig han är, asså fyfan En tattare dessutom som jag alltid har misstänkt.

Det måste ju vara ett rent mirakel att ingen malt ner den där jäveln?
Citera
2024-07-04, 22:25
Medlem
Intressant hur mycket Anjo rensar sitt kommentarsfält. Var en kommentar med någon som skrev saklig kritik om Anjos beteende och att han nu tänker avfölja. Kommentaren hade 100(!) likes. Nu borta. Tillsammans med alla andra kritiska kommentarer. Kvar är 60 kommentarer som alla lyder

”Åh gud du är så duktig Anjo”
Citera
2024-07-04, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Jävlar vilken tönt Leonidas är.

Sedan sitter Anjo och fnissar med när Leonidas utpressat Cluee efter att han gjort en video om honom. Vilken helylle familjefarsa han är! Den där feta grisen borde man hoppa jämfota över huvudet.

Vad väger estrellamannen?
Citera
2024-07-04, 22:26
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Cluee biter ifrån

https://ibb.co/x1VvC8k
Bra! Hoppas att han fullföljer det och vinner mot grisen!

Heja Cluee!
Citera
2024-07-04, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta

Leonidas berättar om hur han åkt hem till Cluee och hotfullt bett Cluee att ta ned en video om honom det han framstod negativt och tvingat honom göra en ny där han framstår bättre. Fläskberget visar klipp från den videon, de sitter tillsammans Leonidas och Cluee. Leonidas sitter skrytsamt och berättar att han var aggressiv vid tillfället. Det är uppenbart att han tycker att han är en väldigt cool kille som genom hot och våld kan få folk att göra som han säger. Fläskberget sitter och skrattar med. Väldigt osmakligt hela grejen. Anjo förtjänar en omgång själv. Alla dessa Youtube-muppar förtjänar det. De rasar över att nån Youtuber sagt något konstigt i en video och får dem att framstå som jordens avskum, men de hyllar Wannabe-G:s som skadar folk på riktigt, såsom Alex Ceesay och Leonidas.
Citera
2024-07-04, 22:31
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Han är ganska lång och här ..
https://www.facebook.com/photo/?fbid=737295983108589

.. så vägde han 125 kg och jag tycker att han ser fetare ut nu så jag skulle tippa på ~140 kg.

Han är dessutom ständigt sjuk så hans kropp mår nog inte så bra
Citera
2024-07-04, 22:36
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Fläskberget sitter och skrattar med. Väldigt osmakligt hela grejen. Anjo förtjänar en omgång själv. Alla dessa Youtube-muppar förtjänar det. De rasar över att nån Youtuber sagt något konstigt i en video och får dem att framstå som jordens avskum, men de hyllar Wannabe-G:s som skadar folk på riktigt, såsom Alex Ceesay och Leonidas.
Haha och Anjo som själv nästan började gråta när han självmant drog hem till Chrippa, och då var han ju dessutom helt påtänd.

I klippet ska han låta tuff och få det att låta som om han skulle göra vad som helst för sin familj. Kissa på sig då eller?
Citera
2024-07-04, 22:38
Medlem
Kickassfarsans avatar
Fick just reda på att Emelie Bumbi också anmält fläskpatten. Det kan bli bra det här nu när Cluee också kommit in med en anmälan.

Hoppas någon åklagare städar upp på plattformen, dessa avarter till människor har fått hålla på alldeles för länge. Anjo tror han är untouchable

Skulle Anjo ens rymmas i en stol i rättegången eller drar man fram en bänk till honom? Frågan är seriös. När jag satt där (längesen) har jag för mig det var en sån där stol med armstöd, blir svårt att komma ner i en sådan om man väger 220kg.
Citera
2024-07-04, 22:43
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:

För mycket ?
Citera
2024-07-04, 22:45
Medlem
LoResas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Går det att kring att man stöttar idiotens video via ett VPN? Så det inte syns att man tittat?

Skratta ni om ni vill. Men jag e tekniskt handikapp med vissa saker .

Och här bevisar att jag haft rätt, att lille rask inte går bemöta Clue, utan det blev Anjo som gör det.

Du kan som exempel använda webbläsaren duckduckgo.com och via den besöka Youtube. När du klickar på en video får du alternativet att kolla via deras reklamblockerare. Den som laddat upp klippet får förvisso en visning men tjänar inte en spänn på att du tittar
Citera
2024-07-04, 22:47
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoResa
Du kan som exempel använda webbläsaren duckduckgo.com och via den besöka Youtube. När du klickar på en video får du alternativet att kolla via deras reklamblockerare. Den som laddat upp klippet får förvisso en visning men tjänar inte en spänn på att du tittar

Tack !!
Citera
2024-07-04, 22:50
Medlem
Citat:
Leonidas berättar om hur han åkt hem till Cluee och hotfullt bett Cluee att ta ned en video om honom det han framstod negativt och tvingat honom göra en ny där han framstår bättre. Fläskberget visar klipp från den videon, de sitter tillsammans Leonidas och Cluee. Leonidas sitter skrytsamt och berättar att han var aggressiv vid tillfället. Det är uppenbart att han tycker att han är en väldigt cool kille som genom hot och våld kan få folk att göra som han säger. Fläskberget sitter och skrattar med. Väldigt osmakligt hela grejen. Anjo förtjänar en omgång själv. Alla dessa Youtube-muppar förtjänar det. De rasar över att nån Youtuber sagt något konstigt i en video och får dem att framstå som jordens avskum, men de hyllar Wannabe-G:s som skadar folk på riktigt, såsom Alex Ceesay och Leonidas.

En gammal goding jag såg igår är när Rask skulle spöa Verz.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in