Citat:
Ursprungligen postat av
Goldentie
Anjo borde vara mer försiktig med uppgifter som han fått till sig. En del som troligen inte skulle komma ut, sprids redan på nätet. Aj aj aj, hur skall detta sluta?
Jag tittar på Anjos pinsamma lyxfällanrevenge...
Det är verkligen svårt att ta in vad som utspelar sig.
Det är 2024, men Anjo kör antikrundan, man väntar på att han ska rulla in en tjock-tv med vhs-spelare och visa filmupptagningar från Olof Palmes spaningsutredningar.. vittneskonfrontationer mm
Mitt i inspelningen, får Anjo ett samtal av chefen, 35 minuter in.
Det hade varit bättre med en bakelit telefon, mer realistisk känsla av ett äkta "oplanerat" samtal...
Det är så jävla dumt detta, Jocke han utreder på bredare och bättre sätt än polisen själva, han jämför sig med Palmeutredarna och går inte på deras misstag.
Anjo han har tydligen strukit domare från sin meritlista och titulerar sig numera som advokat...
En sak är säker, dessa medelålders pojkar år lika duktiga på att ljuga,som Karlsson på taket, lika omtyckta också.
Jag tror att detta blir Jocke och Anjos sista scoop..
Åh, höll på att glömma Rask också, som vill vara med....
Har dessa ansvarstagande föräldrar verkligen koll på vad dom själva har "läckt ut för inside-information"?
Så styva i korken att dom önskat att uppmärksamhetssökandet inte varit så starkt, eftersom att dom avslöjar sig själva..svårt att förneka egna läckta samtal och uttalanden.
Det är ju timmar av deras egna "material" att gå igenom.
AI är någonting clownligan roar sig med, förvisso, så vad som är äkta får man klura på, men hur troligt är det att Chrippa skulle ringa upp en random tant och kalla henne okvädesord utan anledning, eller ens med anledning?
Jag blir förbluffad över deras slarv, måste jag säga, men så är ju deras upplägg baserat på filmer och resultat från gåggel...🍿🤡🎪🍟🍔🥤🤣🤣🤠🐷
Låt det RIKTIGA rättsväsendet utreda vad som är vad.
Om AnJo ändå vill filmatisera historien om Jockibois barndom, så skaffa en fax till studion för att visa hur den hjärtlöse modern faxade psyk eller vad det var om att hon hatade sitt barn och ville förvisa honom...
#LPT
#RPU
Filmtips till Anjo, Rask och Jocke: Gökboet, en klassiker