2024-05-06, 09:32
Avslutad
Anjo borde vara mer försiktig med uppgifter som han fått till sig. En del som troligen inte skulle komma ut, sprids redan på nätet. Aj aj aj, hur skall detta sluta?
Citera
2024-05-06, 10:45
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag undrar varför tapetblomman Jockiboi ens kontaktar Chrippas flickväns lillasyster?

Det blir så knasigt när AJ DÅNT GIV A FAKK sitter och säger emot sig själv och försöker manipulera och skriva om historien som han och Jocke skapat tillsammans och med hjälp av Julia?

Vill Anjoponken ha datum och tid på fadäserna? Glöm
Efterhandskonstruktioner kanske lurar P12- följarna, men det kommer bli roligt att få höra det stammande ticsande macdonaldshuvvet aka marmeladmongot AnJo i rätten...

Vad gör förresten Lisen i Spanien?
Från existensminimum arbetslös skattesmitare till #jävligtrik? Fett najs, asså.

Ska Lisen spionera på Chrippa och Linnéa eller Julia?
Busigt...
Eller ska Lisen hälsa på Olof K? Eller Blattelito?
Eller ska Lisen växla in lite krypto?
Hon kanske bara ska handla lite spanska cookies?

Åh, längtar efter att få se Pappa Pontus hemmapappaliv med tvillingarna, alldeles ensam.
Hur ska det gå?
Va?! Ska Anjo vara själv med ungarna?! Åh herregud hur ska det gå? Han som inte ens orkar äta med barnen

Då lär det bli donken hela veckan
Citera
2024-05-06, 10:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjo borde vara mer försiktig med uppgifter som han fått till sig. En del som troligen inte skulle komma ut, sprids redan på nätet. Aj aj aj, hur skall detta sluta?
Jag tittar på Anjos pinsamma lyxfällanrevenge...
Det är verkligen svårt att ta in vad som utspelar sig.
Det är 2024, men Anjo kör antikrundan, man väntar på att han ska rulla in en tjock-tv med vhs-spelare och visa filmupptagningar från Olof Palmes spaningsutredningar.. vittneskonfrontationer mm

Mitt i inspelningen, får Anjo ett samtal av chefen, 35 minuter in.
Det hade varit bättre med en bakelit telefon, mer realistisk känsla av ett äkta "oplanerat" samtal...

Det är så jävla dumt detta, Jocke han utreder på bredare och bättre sätt än polisen själva, han jämför sig med Palmeutredarna och går inte på deras misstag.
Anjo han har tydligen strukit domare från sin meritlista och titulerar sig numera som advokat...

En sak är säker, dessa medelålders pojkar år lika duktiga på att ljuga,som Karlsson på taket, lika omtyckta också.

Jag tror att detta blir Jocke och Anjos sista scoop..
Åh, höll på att glömma Rask också, som vill vara med....

Har dessa ansvarstagande föräldrar verkligen koll på vad dom själva har "läckt ut för inside-information"?
Så styva i korken att dom önskat att uppmärksamhetssökandet inte varit så starkt, eftersom att dom avslöjar sig själva..svårt att förneka egna läckta samtal och uttalanden.
Det är ju timmar av deras egna "material" att gå igenom.

AI är någonting clownligan roar sig med, förvisso, så vad som är äkta får man klura på, men hur troligt är det att Chrippa skulle ringa upp en random tant och kalla henne okvädesord utan anledning, eller ens med anledning?

Jag blir förbluffad över deras slarv, måste jag säga, men så är ju deras upplägg baserat på filmer och resultat från gåggel...🍿🤡🎪🍟🍔🥤🤣🤣🤠🐷

Låt det RIKTIGA rättsväsendet utreda vad som är vad.

Om AnJo ändå vill filmatisera historien om Jockibois barndom, så skaffa en fax till studion för att visa hur den hjärtlöse modern faxade psyk eller vad det var om att hon hatade sitt barn och ville förvisa honom...

#LPT
#RPU

Filmtips till Anjo, Rask och Jocke: Gökboet, en klassiker
Citera
2024-05-06, 10:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Va?! Ska Anjo vara själv med ungarna?! Åh herregud hur ska det gå? Han som inte ens orkar äta med barnen

Då lär det bli donken hela veckan
Bara tvillingarna, Lisen har dragit till Spanien med lillkillen...
Men tjejerna älskar snabbnudlar, pannkakor med nutella, munkar och Anjo kan ju laga korv och makaroner och köttfärssås..
Har tjejerna börjat med riktiga bestick och porslin, eller är det fortfarande plastskål och bebisbestick i plast samt pipmugg?

Det är jävligt lätt att klaga på andra när man anser sig själv vara världsmästare.
Citera
2024-05-06, 11:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjo bjuder in. Jag ger ett motbud.
Jag ställer upp med studio + crew och 5000 kr om han kommer till mig istället.
Att jag skulle sätta mig i hans sunkiga studio finns inte på världskartan

https://ibb.co/4RGwghD
Han är väldigt engagerad i sina ’hatare’.
Varför då?
För att han känner sig hotad och vill göra ett försök att manipulera, klippa och klistra och sedan hänga ut.

De flesta som har en egen tråd låter det vara och läser det inte.
De inser att de inte kan göra något åt det och lever på med sina liv som vanligt.

Men inte Anjo?

Inte Jocke heller, och Rask har väl stundvis varit väldigt engagerad i sin tråd.

Vem vill utsätta sig för uthängning, eller ens figurera på deras kanal?

Jag skulle inte ens skriva i deras kommentarsfält, än mindre i deras dm.

Förstår de inte att de är smuts som normalt folk vill hålla sig borta ifrån?
Citera
2024-05-06, 11:05
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Möte med Anjo IRL för en konfrontation.
Citera
2024-05-06, 11:05
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Bara tvillingarna, Lisen har dragit till Spanien med lillkillen...
Men tjejerna älskar snabbnudlar, pannkakor med nutella, munkar och Anjo kan ju laga korv och makaroner och köttfärssås..
Har tjejerna börjat med riktiga bestick och porslin, eller är det fortfarande plastskål och bebisbestick i plast samt pipmugg?

Det är jävligt lätt att klaga på andra när man anser sig själv vara världsmästare.
Hoppas verkligen fettblobben sätter sig in i näringslära och börjar lägga om kosten annars lär tjejerna snart väga men än killarna i klassen.

Är det inte lite udda att bara vissa barn får åka iväg? V
Hur bestäms det Vem som får åka eller inte. Den unge som gjort den mest trovärda lipen i senaste vloggen?

#Räddabarnen
Citera
2024-05-06, 11:07
Medlem
Citat:
Hoppas verkligen fettblobben sätter sig in i näringslära och börjar lägga om kosten annars lär tjejerna snart väga men än killarna i klassen.

Hur bestäms det Vem som får åka eller inte. Den unge som gjort den mest trovärda lipen i senaste vloggen?

#Räddabarnen

Är ju ej svårt att förstå att flickorna går i skola och har skolplikt. Inget fel i att Lisen tar pojken o hälsar på sin familj själv med han.
Citera
2024-05-06, 11:09
Avslutad
Citat:

#Räddabarnen
Det kommer nog en förklaring ska du se, det är nog för att visa sig vara rättvisa, eftersom lillkillen inte fick följa med till Paris och Disneyland, så får han resa till Spanien så mamma kan förena nytta med nöje
Citera
2024-05-06, 11:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Är ju ej svårt att förstå att flickorna går i skola och har skolplikt. Inget fel i att Lisen tar pojken o hälsar på sin familj själv med han.
Tjejerna är 6 år. Tror nog att dom hade fått ledigt om dom ansökt om det. Det är sexårsverksamhet.
Citera
2024-05-06, 11:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Anjo säger i motviks video att om någon kommer med bevis att Joakim startade detta drama så canclar han Jocke imorgon.

Hur ska han cancla Jocke? Kan det vara så att han har lite inspelningar?

Anjo hade dock växt i mina ögon om han gjorde det. Tröttsamt att se han som den knähund han är.
Såklart han har sparat ALLT om Jocke, han har nog en hel del på honom.

Därför är Jocke kvar som ’vän’, för att han är svinrädd för Anjo.
Egentligen är de varandras största fiender.

Fy sjutton för att leva deras falska liv.
Citera
2024-05-06, 11:17
Medlem
Citat:
Tjejerna är 6 år. Tror nog att dom hade fått ledigt om dom ansökt om det. Det är sexårsverksamhet.
Skolplikten gäller från o med höstterminen dom fyller 6 år, glöm ej bort dom var med tjejerna i Paris nyss. Är absolut inget fel att ha egentid med barnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in