2024-04-15, 19:01
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Någon som sett Banjos Parisresevlogg?
Oerhört tragiskt att bevittna hur han sprider osundhet och empatilöshet, han är en energitjuv och varken barnen eller frun ser ut att njuta av tillvaton.

Det är bara gnäll och undanflykter från att hjälpa till med någonting.
Om detta är Anjos "bästa sida" vill jag inte veta vad som pågår när kameran stängs av.

https://youtu.be/uBnYLG3Azm8?si=gG0uPrJAZdcesUR7

Bonus: Anjo ger upp
https://youtu.be/k8a1dFDcAAA?si=0yJI1-2F4gHHNZLR

Motvikt i Anjos studio...
https://youtu.be/ABX6nDjleRs?si=UyT_5L336BeJ-3e6

Anjo har skaffat en säng till studion, börjar det knaka i fogarna därhemma?
Alltså om man väger 170kg och är bred som en ladgårdsdörr kanske man ska köpa en större säng än 90cm?

Och alltid en öppnad chokladkaka bredvid sängen sen undrar han varför han inte klarar invägningen 🤣 undrar om det är frukosten? 200g marabou, en bullpåse och ett 6-pack pepsi max.

Ska kolla fettot i Paris, återkommer..
Senast redigerad av knark-kungen 2024-04-15 kl. 19:05.
Citera
2024-04-15, 19:07
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Knäpp starttid på dessa LIVES .. Kl 18 -19 är man oftast upptagen med maten.
Citera
2024-04-15, 19:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Knäpp starttid på dessa LIVES .. Kl 18 -19 är man oftast upptagen med maten.

Du får fostra partnerns så som Anjo gjort. Hon jobbar i företaget och tar hand om all marktjänst
Citera
2024-04-15, 19:32
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Alltså om man väger 170kg och är bred som en ladgårdsdörr kanske man ska köpa en större säng än 90cm?

Och alltid en öppnad chokladkaka bredvid sängen sen undrar han varför han inte klarar invägningen 🤣 undrar om det är frukosten? 200g marabou, en bullpåse och ett 6-pack pepsi max.
Förstärkta sängar kostar nog mycket så det kanske var en kostnadsfråga

Lustigt att det står en Pepsi Max på bordet (utöver godispåsen) och när Mr. Benzo kommer in så håller han i två stycken Pepsi Max.
Citera
2024-04-15, 19:55
Avslutad
https://youtu.be/V0YhTiPvK3k?si=CltiAKCPSTRreSL6

Motvikt intervjuas av Motvikt

Anjo förklarar hur Lisen fick en skatteskuld på ~700, pga räntor mm
Men detta var 2018 och det är en företagsskuld som skulle skrivas av efter 5 år.
Alltså bör Lisens företagsskuld vara avskriven nu?

Jag kanske är gammalmodig, men är det inte lite fräckt att snuva staten på 700 000? Samtidigt som man mästrar och pissar på andra?

Sen pratar Anjo om hat och elaka saker man rapar om...
Han påstår att Anis började sin karriär som mobbare?

Anjo påstår att han och Lisen medverkade i ett Lyxfällan V.I.P, det var det väl inte?
Det var väl inga andra kändisar den säsongen? Han säger att han och Lisen redan var kända och att tv3 inte hade kollat upp om dom tillfrågade "kändisarna" hade skulder innan medverkan i programmet.
Kan någon förklara för jag förstår faktiskt inte vad Anjo menar?
Citera
2024-04-15, 20:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/V0YhTiPvK3k?si=CltiAKCPSTRreSL6

Motvikt intervjuas av Motvikt

Anjo förklarar hur Lisen fick en skatteskuld på ~700, pga räntor mm
Men detta var 2018 och det är en företagsskuld som skulle skrivas av efter 5 år.
Alltså bör Lisens företagsskuld vara avskriven nu?

Jag kanske är gammalmodig, men är det inte lite fräckt att snuva staten på 700 000? Samtidigt som man mästrar och pissar på andra?

Sen pratar Anjo om hat och elaka saker man rapar om...
Han påstår att Anis började sin karriär som mobbare?

Anjo påstår att han och Lisen medverkade i ett Lyxfällan V.I.P, det var det väl inte?
Det var väl inga andra kändisar den säsongen? Han säger att han och Lisen redan var kända och att tv3 inte hade kollat upp om dom tillfrågade "kändisarna" hade skulder innan medverkan i programmet.
Kan någon förklara för jag förstår faktiskt inte vad Anjo menar?

Man blir inte kändis av att vara med i BL, det är nog ett önsketänkande. Lyxfällan VIP hette väl Drömfällan? Då det var kändisar med. Anjo och Lisen var vanliga Svenssons som inte har koll på balansen mellan inkomster och utgifter. Varför var det Lisens föräldrar som hjälpte till, eller hade jag lock för öronen när det pratades om Anjos föräldrars stöd?
Citera
2024-04-15, 20:12
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Man blir inte kändis av att vara med i BL, det är nog ett önsketänkande. Lyxfällan VIP hette väl Drömfällan? Då det var kändisar med. Anjo och Lisen var vanliga Svenssons som inte har koll på balansen mellan inkomster och utgifter. Varför var det Lisens föräldrar som hjälpte till, eller hade jag lock för öronen när det pratades om Anjos föräldrars stöd?
Anjos föräldrar verkar ha brytt sig föga, räcker med att kolla hur han behandlar andra människor.

Är det så dom lär flickorna också? Är det någon du inte gillar så börja mobba...

Störstmobbaren och BL förloraren Anjo, "årets farsa" jo jävlar..

Varför bodde dom i ett bnb som Jockeböy ordnat? En riktig man försörjer väl sin egna familj? *lyxsemester*, skriver ner alla utgifter och flashar en högst medioker weekend i Paris med familjen *cringear sönder*
Citera
2024-04-15, 20:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Anjos föräldrar verkar ha brytt sig föga, räcker med att kolla hur han behandlar andra människor.

Är det så dom lär flickorna också? Är det någon du inte gillar så börja mobba...

Störstmobbaren och BL förloraren Anjo, "årets farsa" jo jävlar..

Varför bodde dom i ett bnb som Jockeböy ordnat? En riktig man försörjer väl sin egna familj? *lyxsemester*, skriver ner alla utgifter och flashar en högst medioker weekend i Paris med familjen *cringear sönder*

En helg i Paris var lyx på 80-talet. Anjo måste ha missat något eller liten erfarenhet av lyx
Citera
2024-04-15, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medelpunkt
Från Anjos senaste video https://www.youtube.com/watch?v=ZtOc2ibBA6c ("HAR KRÄFTAN BLIVIT HEMLÖS?")

Hur kan man uttrycka sig så här mot en annan människa!? Riktiga mobbar-fasoner av Anjo!
Kolla på Anjos ansiktsuttryck/ögon, det här är ingen satir/humor, hatet fullständigt flödar ut ur honom!
Bör inte detta bryta mot Youtubes riktlinjer? Hoppas någon rapporterar denna video till Youtube!
Sen sitter Anjo även och återger information som folk lämnat till honom i förtroende (inklusive uppgifter från socialen i en pågående vårdnadstvist).
Usch!
Jag tycker att vi för varje elakt uttalande ska posta citat här. På så vis kan han inte radera historien genom att radera videos.

Tänk vilken mardröm att ha en förälder som beter sig så illa.
Citera
2024-04-15, 20:51
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag tycker att vi för varje elakt uttalande ska posta citat här. På så vis kan han inte radera historien genom att radera videos.

Tänk vilken mardröm att ha en förälder som beter sig så illa.
Hela den här tråden är ett enormt trauma för barnen. Men den behövs så att barnen ska kunna se igenom masken och bryta sig lös från den sadistiska psykopatfarsan.
Citera
2024-04-15, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Vad är syftet med dessa drevet? Börjar bli riktigt äcklad av det.

Samtliga kreatörer säger att Chrippa har funktionsnedsättning eller att de misstänker det.
Om det är seriösa med detta så borde de ju sluta? Annars mobbar det en funktionsnedsättning på nätet.
Om det inte är seriösa så använder de funktionsnedsättning som skällsord, då är de också ganska vidrigt.

Om man ska kalla sig kreatör så ska man vara kreativ. Dessa Youtubers gör videos om en och samma människa, alla säger samma sak. Där de kritiserar allt han säger och gör. Han är ju inte Hitler direkt, då kanske detta hade vart ok.

Om detta hade hänt Hitler innan han döda alla männislor så hade man nästan förstått honom. Klart man blir hatisk när alla attackerar och mobbar en hela tiden.

Sen den obligatoriska meningen som man måste säga nu förtid för att bli hörd "gillar inte Chrippa heller".

Men anjo, vad är problemet, rask osv är riktigt vidriga. Fine on en person gör 100 videos on Chrippa. Men att alla ska sitta och göra video på video.

Han är ingen samhällsfara direkt

Vänta, hihi! Jag skrev här att det är hemskt vad Anjo håller på med, att han lurar sin följarbas som mestadels består av barn och människor med intellektuella funktionsnedsättningar. Oj, tänkte Anjo, vilket stort ord, sen använde han det ordet i en video dagen därpå.

Anjo jag-läser-inte-Flashback Björlund
Senast redigerad av Pallal 2024-04-15 kl. 20:57.
Citera
2024-04-15, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du får fostra partnerns så som Anjo gjort. Hon jobbar i företaget och tar hand om all marktjänst
Gratis eller för slavlön (vet inte om bidrag räknas som inkomst). Kvinnan deklarerade 80 000kr. ”Min kvinna kommer aldrig behöva arbeta.” Uttalandet beror nog på att han inte tolkat det som arbete eftersom hon inte har fått skälig ersättning.

Hennes sysselsättning är slavarbete alternativt bidragsfusk.
Senast redigerad av Pallal 2024-04-15 kl. 21:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in