2025-03-06, 15:06
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Anjo påstod bland annat att Skrilleras hotat med att slita armarna av en 15 årig kille.
Skrillera bevisade snabbt att Anjo ljög som vanligt.

Skrillera gick även ut och sa att han skulle reagera på Anjos dokumentär. Och då kom Anjo snabbt ut och sa att han skulle strika alla som reagerade på hans dokumentär.

Hur gjorde han det?
Citera
2025-03-06, 15:22
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Hur gjorde han det?
Klippet där skrillera säger att han ska slita armarna av en 15 åring ligger fortfarande ute offentligt, flera år gammalt klipp. Det inger hot riktat emot en människa, utan han säger det i en diskussion om ett ämne.
Citera
2025-03-06, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Hur gjorde han det?
Genom att han sa som det var, att det var ett klipp taget ur kontext från deras podcast haveristerna och även länkande till det avsnittet. Det är ganska uppenbart att han inte hotat någon 15-åring och det är ju eventuellt också grund till förtal.
Citera
2025-03-06, 15:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pertanstormberg
Genom att han sa som det var, att det var ett klipp taget ur kontext från deras podcast haveristerna och även länkande till det avsnittet. Det är ganska uppenbart att han inte hotat någon 15-åring och det är ju eventuellt också grund till förtal.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Haveristerna#Kontroverser
Citera
2025-03-06, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
https://sv.wikipedia.org/wiki/Haveristerna#Kontroverser
Det var inte det där vi pratade om, eller?
Citera
2025-03-06, 15:31
Avslutad
Citat:
Det var inte det där vi pratade om, eller?
De är tokdårar allihopa, utan undantag.
Citera
2025-03-06, 15:31
Medlem
Att köra över Emelie Bumbi eller Chrippa dvs svagbegåvade och svaga individer är väl ingen match.

Nu har Anjo mött sin överman i Skilleras dock.
Inte lika kul
Citera
2025-03-06, 15:33
Medlem
Citat:
De är tokdårar allihopa, utan undantag.
Vet inte om att vara edgy i sin formuleringar på internet riktigt är i paritet med att släppa en långfilm med sekretessbelagd data om BO och försöka rentvå en dömd pedofil men okej FantomenOchGuran? Sedan verkar ju Axel tagit sitt straff för det där många år sedan så det är väl att betraktas som utrett? Anjo däremot kan inte se att han gör fel.
Senast redigerad av pertanstormberg 2025-03-06 kl. 15:37.
Citera
2025-03-06, 15:35
Medlem
Måste vara riktigt jobbigt för han atm , börjat med att anmäla kanaler osv , visar bara hur osäker och vilken mupp han faktiskt är. Förstår mig inte på alla medelålderns kvinnor som krigar för han i kommentarsfälten
Citera
2025-03-06, 15:43
Medlem
Jag är geuint nyfiken på hur han ska fortsätta få mkt views?
Han levde ju på Chrippa 2024.
Innan dess Pontus Rasmussen, Joz, ololf, lokal, emelie bumbi osv.

Vem ska han hitta att förfölja nu??

Kan hans kanal annat än tappa ordentligt framöver?
Tror ej det.....
Citera
2025-03-06, 15:44
Medlem
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=Q5Eoax6I-O4

"däremot"
[/quote]
Asså om jag hade pistol mot huvudet och jag var tvungen att släppa det som Anjo just släppt eller tweeta det som Axel tweetade skulle jag nog välja det sistnämnda. Jag hade nog inte gjort något av det dock och Axel har nog inte skojat så mycket om nackskott sen dess. Han ändrade till att bygga katarinahissen i minecraft istället och vips inget mordhot. Anjo lär dock aldrig ändra på sitt beteende och där i ligger skillnaden. Det är förövrigt roligt att det inte ens heter twitter längre lol, fan blev lite nostalgisk av din länk.
Citera
2025-03-06, 15:47
Medlem
Citat:
Asså om jag hade pistol mot huvudet och jag var tvungen att släppa det som Anjo just släppt eller tweeta det som Axel tweetade skulle jag nog välja det sistnämnda. Jag hade nog inte gjort något av det dock och Axel har nog inte skojat så mycket om nackskott sen dess. Han ändrade till att bygga katarinahissen i minecraft istället och vips inget mordhot. Anjo lär dock aldrig ändra på sitt beteende och där i ligger skillnaden. Det är förövrigt roligt att det inte ens heter twitter längre lol, fan blev lite nostalgisk av din länk.
[/quote]

Katarinahissen i minecraft?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in