Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Jag är helt mållös! Menar du på fullaste allvar det du skriver?! Detta kan vara något av det sjukaste jag sett i denna tråd.
Inte alls. Klart att hans barn ska ges möjligheten att ta reda på sanningen.
Då deras pappa är en person som utsätter människor för terror och återkommande olagliga handlingar så är det väl bara bra att det finns dokumenterat i fallet av en framtida övergripande granskning eller om hans barn börjar undra vad pappa har sysslat med på sociala medier.
Anjo vet ju också att ungarna GARANTERAT kommer att få höra om detta på skolgården, men han bryr sig inte ens om att han förstör för sina egna barn. Hans barn har rätt i världen att få veta sanningen och ha möjlighet att bilda sig egna uppfattningar om hans ageranden.
Ska hatet mot offren gå i arv och ska ungarna fortsätta sparka nedåt, men i syfte att skydda sin pappa av ren ren och skär okunskap eller ska dom, om dom vill, kunna få ta reda på sanningen om omfattningen av deras pappas övergrepp?
Anjo har under merparten av deras uppväxt behövt hjälp från staten för att sätta mat på bordet för att han har varit upptagen med att leka youtuber. Han vill kunna försörja sig på det och skyr inga medel. Syftet med merparten av hans videos är att förnedra människor och hushållets försörjning är till en ännu större del finansierat av rena rama trakasserier.
Jag vill påstå att en miljö med en sådan pappa är skadlig för barn.
#räddabarnen