2024-04-13, 22:59
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medelpunkt
Text
Bra sammanfattat och tack för tidsstämplarna!
Citera
2024-04-13, 23:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Du har väl knappt sovit på väldigt länge. Extremt personligt engagemang minst sagt. Herregud!!
Jag gör vad alla normala sanhällsmedborgare borde göra, nämligen säga ifrån gällande mobbning, hot, trakasserier, stalkning och inflytelserika personers makt att förstöra andras liv.
Att Anjo dessutom njuter av det, hater lyser i hans ögon, han älskar det och är stolt över att ha förstört Christifer och Linneas liv.
Det är vidrigt och ska fan inte normaliseras.
Att han och Rask anser att det är ett jobb, gör det hela ännu sjukare. Detta är vuxna familjefäder som borde fundera över vilka signaler dom sänder ut och vilka konsekvenser det får.
Deras egna barn, vad kommer dom behöva leva med?
#mobbaresommobbarmobbare

Hallå, dags att ta lite jävla ansvar.
Citera
2024-04-13, 23:01
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Bara jag som reagerar på anjos ögon? Dom sitter så extremt nära varandra, vilket ofta är ett klassiskt tecken på modern har missbrukat under graviditeten.

Ja nog fan är den fettklumpen född under en kraftig fylla. Kan inte klandra morsan, bara vetskapen av att diabetes ligger i magen med sina russinögon hade fått en nykterist till att supa ner sig dagligen. Hans pappa är för övrigt en känd horknullare. De har tighta CVn i den där familjen.
Citera
2024-04-14, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är vidrigt och farligt, med tanke på att barn och unga växer upp med sociala medier och är Anjos huvudföljare. Det märks tydligt i kommentarsfälten.

Men jag tycker mig skönja en vändning.

Nätverket Ninetone lär inom kort hamna i rejält blåsväddr, eftersom det är dom som står bakom dessa mobbare.
Psykisk misshandel och grovt förtal.

Riktigt vidrigt.

Jag undrar om Anjos mamma är stolt över sin son,
https://zoritabjorlund.se/om/

Saxat från hennes egna sida:

Jag fixar föräldramötet med det lilla extra…
Jag är beteendevetare och sociolog och har i större delen av mitt liv arbetat med barn och ungdomar. Sedan 2005 har jag arbetat som skolkurator på både högstadiet och gymnasiet. Jag har också arbetat som studie och yrkesvägledare. Innan dess arbetade jag inom förskolan. I flera år har jag arbetat med föräldrautbildning, både med egendesignade föreläsningsserier samt som utbildare inom ABC-tonår, ett forskningsbaserat program för föräldrar

Pappan till Banjo, hyser jag noll hopp om, googla Torbjörn Björlund
https://tobiashubinette.wordpress.com/2019/05/14/rasstereotyper-judar-vanstern/

Vad var det som gick fel?

Haha!! Ska man gå en föräldrakurs hos en förälder som skapat det där?? Han ger inte sin mor speciellt bra referenser så att säga.
Citera
2024-04-14, 02:15
Medlem
Vad är syftet med dessa drevet? Börjar bli riktigt äcklad av det.

Samtliga kreatörer säger att Chrippa har funktionsnedsättning eller att de misstänker det.
Om det är seriösa med detta så borde de ju sluta? Annars mobbar det en funktionsnedsättning på nätet.
Om det inte är seriösa så använder de funktionsnedsättning som skällsord, då är de också ganska vidrigt.

Om man ska kalla sig kreatör så ska man vara kreativ. Dessa Youtubers gör videos om en och samma människa, alla säger samma sak. Där de kritiserar allt han säger och gör. Han är ju inte Hitler direkt, då kanske detta hade vart ok.

Om detta hade hänt Hitler innan han döda alla männislor så hade man nästan förstått honom. Klart man blir hatisk när alla attackerar och mobbar en hela tiden.

Sen den obligatoriska meningen som man måste säga nu förtid för att bli hörd "gillar inte Chrippa heller".

Men anjo, vad är problemet, rask osv är riktigt vidriga. Fine on en person gör 100 videos on Chrippa. Men att alla ska sitta och göra video på video.

Han är ingen samhällsfara direkt
Citera
2024-04-14, 07:24
Medlem
Citat:
Jag gör vad alla normala sanhällsmedborgare borde göra, nämligen säga ifrån gällande mobbning, hot, trakasserier, stalkning och inflytelserika personers makt att förstöra andras liv.
Att Anjo dessutom njuter av det, hater lyser i hans ögon, han älskar det och är stolt över att ha förstört Christifer och Linneas liv.
Det är vidrigt och ska fan inte normaliseras.
Att han och Rask anser att det är ett jobb, gör det hela ännu sjukare. Detta är vuxna familjefäder som borde fundera över vilka signaler dom sänder ut och vilka konsekvenser det får.
Deras egna barn, vad kommer dom behöva leva med?
#mobbaresommobbarmobbare

Hallå, dags att ta lite jävla ansvar.

Så du rättfärdigar ditt beteende genom att göra det du anser är fel? Märklig människa. Du är ju som den personen du avskyr.
Det hjälper inte Nea (du skriver ju så ibland lite kärvänligt sådär) på något sätt. Folk som inte gillar henne ser ju en rabiat pådrivare i dig och Anjo får bara mer vatten på sin kvarn utifrån att samla information som han kan använda och du förser honom så gladeligen.
Citera
2024-04-14, 08:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Så du rättfärdigar ditt beteende genom att göra det du anser är fel? Märklig människa. Du är ju som den personen du avskyr.
Det hjälper inte Nea (du skriver ju så ibland lite kärvänligt sådär) på något sätt. Folk som inte gillar henne ser ju en rabiat pådrivare i dig och Anjo får bara mer vatten på sin kvarn utifrån att samla information som han kan använda och du förser honom så gladeligen.
Anjo läser ju inte här?
Ändå återger han tillsammans med Jocke och Rask öppet vad som skrivs här inne, skillnaden är att idioterna skrävlar om vad dom läst på ett anonymt skvallerforum på internet och går ut med det offentligt på sina offentliga sociala medier och hävdar att det är fakta eller lögner, alkt efter vad dom passar deras egna agenda bäst.

Anjo, Jocke och Rask kan väl bemöta kritikerna härinne, istället för att göra bort sig inför hela världen?

Det måste ju även du inse, att det är en väldig skillnad mellan att skriva och läsa skvaller, mot att gå ut offentligt och påstå saker som saknar grund?
Sånt kan straffa sig ute i den riktoga verkligheten.

Christofer har satt en ära i att inte anmäla sin utsatthet till polisen, av någon dum jävla anledning, någonting som Anjo, Rask och Jocke inte tvekar en sekund på att göra.

Enligt din idol, Anjo, så har Christofer och Linnea anmält honom för förtal, vilket Anjo spydigt garvar åt och hånar dom för.

Vilka signaler sänder denna barn och ungdomsidol, Anjo ut?

Jag tror att det tog emot att anmäla, för Christofer, om han nu ens gjort det, har han visat sig vara en man som står bakom den han älskar och vill leva med, genom att gå emot sina neandertalarprinciper och vända sig till polisen och anmäla, har han gjort det för Linnéas skull och för Chloés skull. Utan en tanke på stt göra det för sin egen skull.

Christofer är van vid drev och han kan stå emot, men alla har en gräns.

Ingen vet vad som pågår i kulisserna.

Allt som skrivs och sägs på sociala medier är inte sanningen.
Det finns fler viljor, åsikter och sanningar.
Citera
2024-04-14, 11:46
Medlem
Citat:
Anjo läser ju inte här?
Ändå återger han tillsammans med Jocke och Rask öppet vad som skrivs här inne, skillnaden är att idioterna skrävlar om vad dom läst på ett anonymt skvallerforum på internet och går ut med det offentligt på sina offentliga sociala medier och hävdar att det är fakta eller lögner, alkt efter vad dom passar deras egna agenda bäst.

Anjo, Jocke och Rask kan väl bemöta kritikerna härinne, istället för att göra bort sig inför hela världen?

Det måste ju även du inse, att det är en väldig skillnad mellan att skriva och läsa skvaller, mot att gå ut offentligt och påstå saker som saknar grund?
Sånt kan straffa sig ute i den riktoga verkligheten.

Christofer har satt en ära i att inte anmäla sin utsatthet till polisen, av någon dum jävla anledning, någonting som Anjo, Rask och Jocke inte tvekar en sekund på att göra.

Enligt din idol, Anjo, så har Christofer och Linnea anmält honom för förtal, vilket Anjo spydigt garvar åt och hånar dom för.

Vilka signaler sänder denna barn och ungdomsidol, Anjo ut?

Jag tror att det tog emot att anmäla, för Christofer, om han nu ens gjort det, har han visat sig vara en man som står bakom den han älskar och vill leva med, genom att gå emot sina neandertalarprinciper och vända sig till polisen och anmäla, har han gjort det för Linnéas skull och för Chloés skull. Utan en tanke på stt göra det för sin egen skull.

Christofer är van vid drev och han kan stå emot, men alla har en gräns.

Ingen vet vad som pågår i kulisserna.

Allt som skrivs och sägs på sociala medier är inte sanningen.
Det finns fler viljor, åsikter och sanningar.

Så mycket text och så lite att säga. Du påstår att Anjo är min idol. Ändå vet du inget om mig. Var har jag skrivit att Anjo är min idol?

Därav kan jag rakt av påstå med all rätt att du ljuger. Ljuger du om det kan du ljuga om allt du skriver för din egen skull. Så otroligt dumt.
Citera
2024-04-15, 10:54
Medlem
jesussugers avatar
Helvete va fet han är anjo
Går fortare att hoppa över han än att springa runt han
Citera
2024-04-15, 16:27
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Helvete va fet han är anjo
Går fortare att hoppa över han än att springa runt han

Han är så fet att hans kostcirkel fungerar som en rockring
Citera
2024-04-15, 16:51
Avslutad
Någon som sett Banjos Parisresevlogg?
Oerhört tragiskt att bevittna hur han sprider osundhet och empatilöshet, han är en energitjuv och varken barnen eller frun ser ut att njuta av tillvaton.

Det är bara gnäll och undanflykter från att hjälpa till med någonting.
Om detta är Anjos "bästa sida" vill jag inte veta vad som pågår när kameran stängs av.

https://youtu.be/uBnYLG3Azm8?si=gG0uPrJAZdcesUR7

Bonus: Anjo ger upp
https://youtu.be/k8a1dFDcAAA?si=0yJI1-2F4gHHNZLR

Motvikt i Anjos studio...
https://youtu.be/ABX6nDjleRs?si=UyT_5L336BeJ-3e6

Anjo har skaffat en säng till studion, börjar det knaka i fogarna därhemma?
Citera
2024-04-15, 17:27
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Någon som sett Banjos Parisresevlogg?
Oerhört tragiskt att bevittna hur han sprider osundhet och empatilöshet, han är en energitjuv och varken barnen eller frun ser ut att njuta av tillvaton.

Det är bara gnäll och undanflykter från att hjälpa till med någonting.
Om detta är Anjos "bästa sida" vill jag inte veta vad som pågår när kameran stängs av.

https://youtu.be/uBnYLG3Azm8?si=gG0uPrJAZdcesUR7

Bonus: Anjo ger upp
https://youtu.be/k8a1dFDcAAA?si=0yJI1-2F4gHHNZLR

Motvikt i Anjos studio...
https://youtu.be/ABX6nDjleRs?si=UyT_5L336BeJ-3e6

Anjo har skaffat en säng till studion, börjar det knaka i fogarna därhemma?

Haha fyfan vad fläskberget aka diabetes såg ut under biggest loser. Undrar hur mycket löst skinn wtnollan bär runt på nu för tiden under sina svartamjukisdressar.

Sängen är säkerligen till för når kändiskåta spån som Julia dyker upp för att göra filmer med banjo. Samt när sockerfallet gör sig påmint och diabetes måste snabbdäcka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in