Citat:
Ursprungligen postat av
TheMongoKid
Tycker bara att det börjar gå lite väl till överdrift i diskussionerna kring Anjo m.fl.
Det är liksom ingen hejd på stolligheterna här.
För Chloe blev det endast "prat" med sin mamma om det hela, då vare sig Anjo eller förmodligen någon annan var där. Sedan att J spelade in det hela är sannolikt inget som Chloe märkte, och än mindre påverkades av. Hon har nog tagit mer skada av att Chrippa blev häktad, och sannolikt på lögner, samt om det stämmer att L faktiskt har betett sig som det påstås att hon gjort. Det om något skadar ett barn!
Men ni söker varje halmstrå för att klämma åt Anjo, Jocke, Rask osv, så det hela blir så extremt löjligt.
Gissar på att det hela grundar sig i nån form av avundsjuka för att dessa personer dels vågar öppna käften offentligt, samt att åtminstone några lyckats göra sig en slant på sitt youtubande.
Jag var tidigare rätt neutral kring alla dessa, men efter att ha sett drevet som förekommer här på Flashback, så har jag skapat mig en rätt bra uppfattning om vilka det är som är losers av dessa två läger.
I framtiden kommer lilla Chloe bli fullt medveten om vad som ligger ute på nätet med henne.
Så vilken skada Chloe kan ta är inget varken du eller jag kan uttala oss om, men man kan ju ana.
Att publicera sådant som förälder är verkligen ett kliv rätt över lilla Chloes integritet, det är vidrigt.
Förutom det fick lilltjejen levererat att pappa är hos polisen, enligt Julia.
Varför berättar Julia (en mamma) sådant för sitt barn på 3 år (TRE ÅR)?
Avundsjuk på vad? 🤔