2025-08-08, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Har du rätt är det sjukare än jag har föreställt mig, ingen människa som mår bra beter sig som Anjo. Så jag vidhåller min uppfattning om att Anjo mår totalt skit och vet inte vad han vill i livet och söker vänner fast han förstår inte att hans beteende gör att ingen vill vara i närheten av han.

Då kan vi avsluta diskussion för vi tycker och ser olika och jag tror inte vi kommer längre.
Men vänner det har han de kan jag lova.
Citera
2025-08-08, 19:44
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Exakt normala knegare har 4 veckors semester.
Stämmer inte, alla som arbetar heltid i Sverige har minst 5 veckors betald semester.

Märks att du inte har något jobb och aldrig jobbat in någon semester.
Citera
2025-08-08, 19:45
Medlem
Citat:

Exakt ungefär iaf vissa 3 vissa upp till 7.
Men Anjo har ju 0 veckor semester, han är inte ens ledig på helger och nätter hela tiden tänker han sitt jobb, som består i att förnedra sig själv inför öppen publik.
Citera
2025-08-08, 19:46
Medlem
Citat:

Exakt. Men användaren har förmodligen inget jobb så det är inte helt enkelt att ha koll på då

"Enligt semesterlagen har alla anställda rätt till 25 semesterdagar, vilket motsvarar fem veckor, per semesterår. Av dessa fem veckor har man rätt till fyra veckors sammanhängande semester under perioden juni-augusti.

Anjo är en maktfaktor på svensk YT som diaglogiskt sa när han pratade med Jocke och Anjo samtidigt vid ngt tillfälle.

Så groteskt avundsjuka människor som finns i denna tråden är sanslöst.

Samtidigt dyrkas han negern och tillika vänsterextremisten som saknar både pengar, familj och vänner.

Ok.
Citera
2025-08-08, 19:48
Medlem
Citat:
Då kan vi avsluta diskussion för vi tycker och ser olika och jag tror inte vi kommer längre.

Exakt det har du rätt i. Det är tur att alla inte ser saker och ting på samma sätt, tänk om alla vart som Anjo liksom, alla satt och psyk monologa ut rappakalja och hat framför en kamera hela dagarna.
Citera
2025-08-08, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DSJ95
Exakt. Men användaren har förmodligen inget jobb så det är inte helt enkelt att ha koll på då

"Enligt semesterlagen har alla anställda rätt till 25 semesterdagar, vilket motsvarar fem veckor, per semesterår. Av dessa fem veckor har man rätt till fyra veckors sammanhängande semester under perioden juni-augusti.

Anjo är en maktfaktor på svensk YT som diaglogiskt sa när han pratade med Jocke och Anjo samtidigt vid ngt tillfälle.

Så groteskt avundsjuka människor som finns i denna tråden är sanslöst.

Samtidigt dyrkas han negern och tillika vänsterextremisten som saknar både pengar, familj och vänner.

Ok.

Exakt. Alla är avundsjuka på Anjos 24/7 jobb utan semester eller helg, det är allas dröm att leva så.
3 barn och fru, skulder utan att äga något alls och inga pengar och förnedrar sig själv dagligen framför 10 tusentals personer. Allt och alla drömmer om detta.

Eller så kanske det är så att alla utom typ du och någon till ser upp till detta ”företag” Anjo driver utan betalt eller skalbarhet eller ledighet.
Citera
2025-08-08, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Exakt ungefär iaf vissa 3 vissa upp till 7.
Men Anjo har ju 0 veckor semester, han är inte ens ledig på helger och nätter hela tiden tänker han sitt jobb, som består i att förnedra sig själv inför öppen publik.

Dom flesta har 5 veckor och tar ut 4 på semestern normala knegare alltså.
Det är nästan som Chrippa noll semester men det verkar vara så för många som håller på med tuben.
Citera
2025-08-08, 19:57
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Vilka 27 frågor är det?

Här - en 18 min lång video med saklig kritik som Anjo duckat . Handlar om hans katastrofala val under 2025.

https://youtu.be/j24AV42Xu9k?si=eJJElwkJAsp6PlAf
Citera
2025-08-08, 19:58
Medlem
vichy6s avatar
Citat:

Du lovar att han har vänner?

Bevis på det?
Citera
2025-08-08, 19:59
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Finns nada intelligens hos den mannen och vältalig vilket skämt😂ordet hora kan han dock det måste jag ge honom.
Är det bättre att sitta och streama en hela dagar än att göra videos ca 3 dagar i veckan och sen jobba med annat? då måste jag säga att Anjo har den bättre arbetsmoralen.

Ett Subathon pågår så länge publiken köper tid.

Fatta vad pengar vi gärna kastar på Axel för att få se hans streams.
Citera
2025-08-08, 20:00
Medlem
Citat:
Dom flesta har 5 veckor och tar ut 4 på semestern normala knegare alltså.
Det är nästan som Chrippa noll semester men det verkar vara så för många som håller på med tuben.

Exakt. Men vissa tar ut mindre eller mera, vanliga förvärvsarbetare alltså. Vissa tar 5 veckor tjänst ledigt och 1 vecka arbetstidsförkortning och 5 veckor semester i rad, vissa får 112k innan skatt ändå när man gör så normala knegar alltså.

Anjo har inget jobb utan gör lyteskomik om sig själv som baseras på idioti, betalning får han ifrån reklam intäkter noll fasta inkomster. Ingen ledighet inga pengar, samt gör sig själv till åtlöje.
Citera
2025-08-08, 20:02
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Det kommer feta Anjo aldrig våga. Godisgrisen vet om att han gör bort sig ännu mer då. Vad var det för puckat argument Anjo hade i sin senaste video? Grisen påstår att han inte behöver svara på Axels kritik för Axel har inte kritiserat Chrippa?! Chrippa har väl ansvar för sina egna handlingar, precis som fläskberget Anjo får ta ansvar för sina.

Exakt.
Anjo och gänget försöker desperat deflektera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in