2025-08-08, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Uppenbarligen inte för då vet vi alla att han hade reagerat på det.

Varför bryr sig inte Anjo? Är han så otroligt korkat att han tror att inte bry sig är att kolla på allt som den där axel stramar och till och med gå in och prata i flera timmar eller skriva i chatten i flera timmar, han var till och med inne en gång och frågade Axel om han ville komma till Anjos studio.

Förstår inte hur du kan tolka saken till att Anjo inte bryr sig. Men du tolkar på ditt sätt, själv tror jag att Anjo är otroligt ledsen och arg att det blev som det blev i år, samt att han är riktigt grovt deprimerad nu och vill egentligen bara vara vän med alla.
Citera
2025-08-08, 18:00
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Om han vill få en chans att ses som någorlunda seriös i framtiden så bör han ta chansen att besvara frågorna.

Många som står bakom Axels kritik.

Det kommer feta Anjo aldrig våga. Godisgrisen vet om att han gör bort sig ännu mer då. Vad var det för puckat argument Anjo hade i sin senaste video? Grisen påstår att han inte behöver svara på Axels kritik för Axel har inte kritiserat Chrippa?! Chrippa har väl ansvar för sina egna handlingar, precis som fläskberget Anjo får ta ansvar för sina.
Citera
2025-08-08, 18:02
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Finns nada intelligens hos den mannen och vältalig vilket skämt😂ordet hora kan han dock det måste jag ge honom.
Är det bättre att sitta och streama en hela dagar än att göra videos ca 3 dagar i veckan och sen jobba med annat? då måste jag säga att Anjo har den bättre arbetsmoralen.
Hur kan någon som aldrig haft ett jobb ha bättre arbetsmoral?

Chipstutten är helt värdelös, det enda han klarar av är att sitta på sitt feta arsle och mobba människor eftersom tönten själv blev mobbad som tonåring.

Han är ett äckel, längtar så tills han sitter där i tingsrätten. Frågan är om han ens ryms i stolen, kanske ställer man dit en bänk så han får plats med sitt feta arsle?
Citera
2025-08-08, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Varför bryr sig inte Anjo? Är han så otroligt korkat att han tror att inte bry sig är att kolla på allt som den där axel stramar och till och med gå in och prata i flera timmar eller skriva i chatten i flera timmar, han var till och med inne en gång och frågade Axel om han ville komma till Anjos studio.

Förstår inte hur du kan tolka saken till att Anjo inte bryr sig. Men du tolkar på ditt sätt, själv tror jag att Anjo är otroligt ledsen och arg att det blev som det blev i år, samt att han är riktigt grovt deprimerad nu och vill egentligen bara vara vän med alla.

För att Axel är extremt dryg man får ju krupp av att bara lyssna på den lilla stunden Micro gjorde entré.
Anjo gav en inbjudan men han verkar ju inte vilja komma så varför ens engagera sig?

Anjo har ju pratat om det där han ser att publiken inte uppskattade filmen osv och han mådde dåligt ett tag men så verkar det inte vara nu han verkar snarare piggare & gladare det har jag märkt på flera sätt.
Citera
2025-08-08, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Chipstutten är helt värdelös, det enda han klarar av är att sitta på sitt feta arsle och mobba människor eftersom tönten själv blev mobbad som tonåring.

Han är ett äckel, längtar så tills han sitter där i tingsrätten. Frågan är om han ens ryms i stolen, kanske ställer man dit en bänk så han får plats med sitt feta arsle?

Han har haft flera jobb och har fortfarande jobb vad jag kan se.

Som vanligt går det inte att ha en normal vuxen diskussion med en människa som måste gå på utseende och är som en barn väx upp!
Citera
2025-08-08, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Varför ljuger du? Anjo har ju vartfall 5 år jobbat som svetsare. Samt några år som säljare.

Varför skulle han vilja göra det nu då han tjänar betydligt mer på det han gör nu och dessutom sannolikt jobbar betydligt mindre = styr över sin dag på ett helt annat sätt.
Citera
2025-08-08, 18:09
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Haha visst är det komiskt att dom tror att det är därför Anjo inte svarar 😂 jag förstår att inte Anjo pallar vem orkar ens lyssna på människan.
Kanske för "anjo" sagt att han ska tillägna dem resten av året men ändå inte vågar svara på en enda fråga
Citera
2025-08-08, 18:10
Medlem
Citat:
För att Axel är extremt dryg man får ju krupp av att bara lyssna på den lilla stunden Micro gjorde entré.
Anjo gav en inbjudan men han verkar ju inte vilja komma så varför ens engagera sig?

Anjo har ju pratat om det där han ser att publiken inte uppskattade filmen osv och han mådde dåligt ett tag men så verkar det inte vara nu han verkar snarare piggare & gladare det har jag märkt på flera sätt.

Det är din uppfattning, jag märker på olika sätt att han är djupt deprimerad och skriker efter vänner.
Axel ville inte åka hem till han, några veckor senare är han inne i chatten och chattar i flera timmar.

Som jag tolkade det verkade det inte som att Axle ville komma, utan han bad han att dra åt helvete. Det blev lite tyst på Anjo då i streamen.

Men men du kan gå omkring och tro att allt är frid och fröjda med Anjo, fast att det inte är det.
Citera
2025-08-08, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Kanske för "anjo" sagt att han ska tillägna dem resten av året men ändå inte vågar svara på en enda fråga

Men hans följare vill ju inte ens se han göra videos om skilleras och Anjo är ganska mån om vad hans följare vill ha.
Citera
2025-08-08, 18:15
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Men hans följare vill ju inte ens se han göra videos om skilleras och Anjo är ganska mån om vad hans följare vill ha.
Anjo blockar ju alla som inte tycker precis som honom.
Citera
2025-08-08, 18:16
Medlem
Citat:
Det är din uppfattning, jag märker på olika sätt att han är djupt deprimerad och skriker efter vänner.
Axel ville inte åka hem till han, några veckor senare är han inne i chatten och chattar i flera timmar.

Som jag tolkade det verkade det inte som att Axle ville komma, utan han bad han att dra åt helvete. Det blev lite tyst på Anjo då i streamen.

Men men du kan gå omkring och tro att allt är frid och fröjda med Anjo, fast att det inte är det.

Fast då har du fel han mår bättre och har faktiskt många vänner och familj, och då utgår jag inte från YouTube.

Det var ju skilleras som kom in i Anjos chatt och skänkte pengar sen gick Anjo in i hans chatt.
Egentligen spelar det ingen roll för mig tycker det är skönt att han inte reagerar på hans frågor.
Citera
2025-08-08, 18:16
Citat:

Anjo har varit inbjuden till Axels stream i över ett halvår, och dom ggr han joinade skämde han ut sig, så varför skall han åka till Anjo studio? Vad är skillnaden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in