2025-08-08, 19:31
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DSJ95
Han kan ju åka på semester till Spanien 6 veckor under sommaren med hela familjen.
Svårt att göra om man är en simpel knegare.

Han kan styra över sin egen tid. Det är värt en del.

Särskilt om man inte är incel som Axel Ensam utan värdesätter att umgås med...Sin familj.

Axel kan ju Sitta och streama inför 300 Collins under högsommaren, han vet fördmoligen inget bättre ändå.

Är det värt ett äktenskap?
Är det värt att fullständigt krossa sina moraliska värderingar?

6 veckor i Spanien är billigare än hotell i Sverige. Han flyttade och var utan boende.

Väx upp och sluta avguda as på tuben.
Citera
2025-08-08, 19:36
Medlem
Citat:
Han kan ju åka på semester till Spanien 6 veckor under sommaren med hela familjen.

Särskilt om man inte är incel som Axel Ensam utan värdesätter att umgås med...Sin familj.

Axel kan ju Sitta och streama inför 300 Collins under högsommaren, han vet fördmoligen inget bättre ändå.

De är sjukt att han verkar sitta där 24/7 han borde behöva gå ut och få lite solljus.

Det går ingen nöd på Anjo och kommer inte göra oavsett om folk vill att han ska krascha.
Citera
2025-08-08, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Är det värt ett äktenskap?
Är det värt att fullständigt krossa sina moraliska värderingar?

6 veckor i Spanien är billigare än hotell i Sverige. Han flyttade och var utan boende.

Väx upp och sluta avguda as på tuben.

Poängen var väl snarare att en knegare normalt inte kan ta 6 v semester snarare än att det skulle vara särskilt dyrt 😅

Vad vet du om deras äktenskap just nu?
Tycker dom verkar lyckliga. 3 fina barn också.

Hoppas Anjo gör horhus och går hårt åt alla på andra sidan fortsatt!
och fortsätter inkassera på detta 🤩
Citera
2025-08-08, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jo i detta har du faktiskt väldigt fel jag skulle säga att han mår bättre än på länge det finns mycket glädje inför framtiden.

Har du rätt är det sjukare än jag har föreställt mig, ingen människa som mår bra beter sig som Anjo. Så jag vidhåller min uppfattning om att Anjo mår totalt skit och vet inte vad han vill i livet och söker vänner fast han förstår inte att hans beteende gör att ingen vill vara i närheten av han.
Citera
2025-08-08, 19:40
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Poängen var väl snarare att en knegare normalt inte kan ta 6 v semester snarare än att det skulle vara särskilt dyrt 😅

Normal knegare har 5-6 veckors semester.

Och Anjo hetsar ut videor. Missar massor med sociala saker för att inte hamna efter i drama.

Inte friskt. Han borde stannat hemma och lyft flyttkartongerna.

P.s Bra för kroppshydda
Citera
2025-08-08, 19:42
Medlem
Citat:

Exakt normala knegare har 4 veckors semester och tar ut 1 vecka vid jul typ.
Senast redigerad av mutemute123 2025-08-08 kl. 19:45.
Citera
Medlem
Citat:

Anjo gör bara horhus av sig själv, samtidigt som han inkasserar. Förstår inte hur du kan få det till att Anjo gör horhus av någon annan än sig själv.
Citera
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:

Så hans förtalande har köpt 5 flygbiljetter, imponerande, dessutom så bor dom i Lisens föräldrars hus, det är även billigare att leva där nere.

Du kan ju inte vara gammal som blir imponerad över detta.
Citera
2025-08-08, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Har du rätt är det sjukare än jag har föreställt mig, ingen människa som mår bra beter sig som Anjo. Så jag vidhåller min uppfattning om att Anjo mår totalt skit och vet inte vad han vill i livet och söker vänner fast han förstår inte att hans beteende gör att ingen vill vara i närheten av han.

Då kan vi avsluta diskussion för vi tycker och ser olika och jag tror inte vi kommer längre.
Men vänner det har han de kan jag lova.
Citera
2025-08-08, 19:44
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Exakt normala knegare har 4 veckors semester.
Stämmer inte, alla som arbetar heltid i Sverige har minst 5 veckors betald semester.

Märks att du inte har något jobb och aldrig jobbat in någon semester.
Citera
2025-08-08, 19:45
Medlem
Citat:

Exakt ungefär iaf vissa 3 vissa upp till 7.
Men Anjo har ju 0 veckor semester, han är inte ens ledig på helger och nätter hela tiden tänker han sitt jobb, som består i att förnedra sig själv inför öppen publik.
Citera
2025-08-08, 19:46
Medlem
Citat:

Exakt. Men användaren har förmodligen inget jobb så det är inte helt enkelt att ha koll på då

"Enligt semesterlagen har alla anställda rätt till 25 semesterdagar, vilket motsvarar fem veckor, per semesterår. Av dessa fem veckor har man rätt till fyra veckors sammanhängande semester under perioden juni-augusti.

Anjo är en maktfaktor på svensk YT som diaglogiskt sa när han pratade med Jocke och Anjo samtidigt vid ngt tillfälle.

Så groteskt avundsjuka människor som finns i denna tråden är sanslöst.

Samtidigt dyrkas han negern och tillika vänsterextremisten som saknar både pengar, familj och vänner.

Ok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in