2025-03-02, 13:05
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffblandarn
Om nu Anjo vill belysa problemen med rättssystemet så kunde han valt ett dussintals andra fall där det är uppenbart att det gått fel till. T.ex. fallet där 13-åringen var "mogen för sin ålder", våldtäktsmannen som fick flera hundra tusen i skadestånd etc etc. Finns väl hur många som helst? Att välja detta fall? Vilken magplask.

Han kunde granskat”snippa-fallet” han äger ju en enorm kompetens gällande rättsväsendet.

Använder även det som argument hur rättssystemet har fel.
Citera
2025-03-02, 13:07
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Fast ett vittne räckte väl tydligen för att få Antonio dömd? Verkar som att det bara var den där Emma som såg att Antonio fick en avsugning, enligt dokumentären.
Det fanns flera vittnen
En mening ifrån förhöret
"berättar att han såg hur Antonio stoppade in sin kuk i munnen på BO"
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Nu har jag sett halva "dokumentären" och det är precis så illa som man befarat att det skulle vara. Mycket av kritiken Anjo fått innan var helt klart legitim. Han säger att killarna inte vittnar mot Antonio bland annat, men hur har Anjo missat Patriks första förhör som man hänvisar till i domen? Har mamma Anna plockat bort det förhöret i Anjos papper?

Här är ett litet utdrag ur Patriks förhör där han pratar om Antonio:

https://imgur.com/a/till-anjo-NfSPhui
Citera
2025-03-02, 13:09
Medlem
vichy6s avatar
Nä just det. Anjo vill!!! använda ett ”kändisbarn” för att promota sin storhet på sociala medier.
Citera
2025-03-02, 13:13
Medlem
Jag genomled detta haveri till dokumentär och kan konstatera att det bara är ren skit. Psykfallet Anna Book har grundlurat puckot för att försöka rentvå sin son men för en normalbegåvad blir det uppenbart att både Anjo och Antonio är en fara för samhället, båda på sitt eget vis. Den där "dokumentären" är skadlig i flera avseenden och om man inte kan förstå det är man tyvärr bortom räddning.

Vad kan tjockisen (trots gastic bypass för flera år sedan) komma att tjäna på den här skiten?
Citera
2025-03-02, 13:14
Medlem
vichy6s avatar
När får vi se kritiken på YT?

Filmen är copyright, så svårt att göra reaktioner på haveriet.
Citera
2025-03-02, 13:15
Medlem
Citat:
Fast ett vittne räckte väl tydligen för att få Antonio dömd? Verkar som att det bara var den där Emma som såg att Antonio fick en avsugning, enligt dokumentären.

Fanns fler vittnen men det utelämnar Anjo eftersom det inte passar in i den bild han försöker måla upp.

Citera
2025-03-02, 13:16
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Det fanns flera vittnen
En mening ifrån förhöret
"berättar att han såg hur Antonio stoppade in sin kuk i munnen på BO"

Haha vad fan, jag fattade det som att det enda vittnet var Emma när jag kollade på Anjos film. Känner mig lurad.
Citera
2025-03-02, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Den är tillägnad mig 😂

Dags att kliva fram nu Dalbin och ge din verkliga åsikt om haveriet till film Anjo knåpat ihop.
Citera
2025-03-02, 13:19
Den här Antonio, är han 100% klar i bollen?
Citera
2025-03-02, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Fanns fler vittnen men det utelämnar Anjo eftersom det inte passar in i den bild han försöker måla upp.

Man blir så arg så det liknar inget, vilka vidriga människor det finns, inklusive Anjo då som i vanlig ordning försöker vinkla allt till offrets fel.

Dokumentären är ingen dokumentär utan en start på en häxjakt på det stackars offret.
Citera
2025-03-02, 13:26
Medlem
GreenBatterys avatar
Skodan finns väldokumenterad i Mockumentären. Varken Anjovis eller frun står på några fordon så missbruket av fruns systers tjänstebil fortsätter alltså.

…eller så kanske han passade på att skjutsa städare mellan tagningarna.
Citera
2025-03-02, 13:27
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Haha vad fan, jag fattade det som att det enda vittnet var Emma när jag kollade på Anjos film. Känner mig lurad.
Det är så Anjo jobbar.
Anjo säger att det bara fanns 1 vittne. Anjo ljuger. Det fanns flera vittnen som såg vad som hände.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in