Citat:
Ursprungligen postat av
nyss
Nej det gör jag inte. Jag har varit öppen med att jag tycker Anjo har varit en bra Youtuber, t.ex. Pontus Rasmusson-klippen var grymma. Jag har verkligen gillat Anjo tidigare. Däremot känns det som att han fick hybris någonstans efter Joz-dokumentären och han började få lite mer följare. Jag är en följare som har vänt mig mot honom, för att jag tycker han börjat gå för långt. Jag trodde att han skulle börja lugna ner sig nu när han slutit fred med Cluee, Lokal och hon den där tjejen han felaktigt hängde ut för att ha läckt manipulerade nakenbilder på Lisen. Tyvärr så hade jag fel för då startade han Chrippa-dramat på nytt genom att hänga ut en av Jockes närmsta vänner Gustav B.
Chrippa satt i häkte när Anjo gjorde sin första Youtube-video om Chrippa-dramat? Anjo hade ingen anledning att ens göra en video om Chrippa vid det tillfället. I den första videon om Chrippa-dramat så läckte Anjo privata konversationer mellan Chrippa och Linnea - tänk om någon läckt privata konversationer mellan Pontus och Lisen under tiden dom höll på att skiljas? Det har skett så fruktansvärt mycket övertramp från Anjo den senaste tiden. Bara en sådan sak att Anjo lägger ut ett förhör med Chrippas unge, det finns snart inga gränser för vad som är moraliskt rätt att lägga ut på Youtube längre. Kom ihåg att förhöret med Chrippas dotter släpptes när Chrippa satt i häkte fortfarande.
På senaste tiden? Tycker du nämner mest om saker som hände tidigt i dramat?
Du tycker anjo inte skulle gjort videos när chrippa satt i häktet för det passar inte in i ditt, eller deras, narrativ i dag. Så enkelt är det.
LINNEA är den som anklagat chrippa för misshandel och skrivit till sin vän att hon va frihetsberövad.
LINNEA satt sedan i förhör o golade ner chrippa INGEN annan. Det va Chrippa som skrev breven och konfirmerade ALLT som sades utanför häktet fast han inte ens visste vad som sas.
Som vanligt har det "glömts bort" att saker kom ut då för att RENTVÅ chrippa då, allt som lades ut då bevisade klart och tydligt ett mönster i L beteende och hur d drabbat barnet och andra familjemedlemmar. Att d fanns på plattan vad som skrivit var ju för att den va lilla C:s
OCH chrippa själv BEKRÄFTADE precis allt både efter häktet och senare i sin video han lade upp på SIN kanal.
Ibland undrar jag.... Har ni hört vad paret själva vräkt ur sig? "Inte på YT" kommer det då, förvisso ligger det där oxå, men det har ju förtalats i timmar på stream varje dag. Och tiktok/snap och Instagram, så vad är problemet?
Man kan inte gråta som C och L gör när man själv gör värre saker.
Man får ogilla Anjo för det han gör om man tycker han har fel, vi är dock en sån gigantisk större grupp som anser han gör ett fantastiskt jobb när han lägger fram bevis.
Och moraliskt ska vi inte prata om, C o L har inte ens ngn moral i sin lilltånagel så mkt skit dom gjort och som mest troligt kommer bli GLASKLART när FUP:en kring eko kommer.