2025-08-02, 21:47
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det där är ju inte sant och det vet jag, men om du är så säker så lägg upp bevis istället för att anklaga någon att ta emot pengar.

Men jo, det är sant. Fråga han själv.
Citera
2025-08-03, 00:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det där är ju inte sant och det vet jag, men om du är så säker så lägg upp bevis istället för att anklaga någon att ta emot pengar.

400ben gick från att vara en av Jockes största kritiker till att numera stå på hans sida, det skiftet skedde i samband med uthängningen. Jag säger inte att han tagit emot pengar, men det är helt klart anmärkningsvärt hur man kan skifta på det sättet som 400ben har gjort. Det tror jag väl ändå att du kan hålla med om?
Citera
2025-08-03, 09:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nyss
400ben gick från att vara en av Jockes största kritiker till att numera stå på hans sida, det skiftet skedde i samband med uthängningen. Jag säger inte att han tagit emot pengar, men det är helt klart anmärkningsvärt hur man kan skifta på det sättet som 400ben har gjort. Det tror jag väl ändå att du kan hålla med om?

FP
Senast redigerad av mutemute123 2025-08-03 kl. 10:13.
Citera
2025-08-03, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Nu är det ju bevisat 1000ggr att dessa sidor/appar som används för att kolla statistik och likes/dislikes osv är skitdåliga och inte stämmer överens med verkligheten.
Och det gäller ju åt alla håll.

Att påstå att allt är skit och att det finns 1000 bevis för det... Men inte ange några exempel, får mig inte att ändra uppfattning.

Utveckla gärna ditt resonemang om det du anser är dåligt och inte stämmer med verkligheten? Motbevisa gärna mitt påstående ovan om jag har fel.

Just nu 213 200 subs.
Senast redigerad av Algeriet1998 2025-08-03 kl. 10:56.
Citera
2025-08-03, 11:24
Medlem
Djungelskribentens avatar
Haha herregud vad skör och omogen han är på sin instagramstory… Är han sämst i Sverige på att ta kritik?

Istället för att besvara kritik så letar han upp ”dirt” på folk. Det har han gjort i alla år och det är därför ingen tycker om honom. Förutom Jocke då, eftersom Anjo är användbar för honom.

Den tjocka elaka mobbaren Pontus.
Citera
2025-08-03, 11:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Haha herregud vad skör och omogen han är på sin instagramstory… Är han sämst i Sverige på att ta kritik?

Istället för att besvara kritik så letar han upp ”dirt” på folk. Det har han gjort i alla år och det är därför ingen tycker om honom. Förutom Jocke då, eftersom Anjo är användbar för honom.

Den tjocka elaka mobbaren Pontus.

Anjos husse är sämre på att ta kritik, men han löser det med gråtvideos så han kan få lite hjärtan och kärlek från sina LL-följare
Citera
2025-08-03, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algeriet1998
Att påstå att allt är skit och att det finns 1000 bevis för det... Men inte ange några exempel, får mig inte att ändra uppfattning.

Utveckla gärna ditt resonemang om det du anser är dåligt och inte stämmer med verkligheten? Motbevisa gärna mitt påstående ovan om jag har fel.

Just nu 213 200 subs.

Det är ju så tradigt detta med bevis i dagsläget, hur många ggr ska allt behövas lägga upp i olika trådar?? Och av olika användare/kreatörer???
Dom finns öppet/inspelat/utlagda för allmän beskådning, det är filmer, intervjuer, sms, chattar osv osv.
Utlagda och repostade miljoner ggr vid d här laget.
Det roligaste av allt är ju att paret är källan själv i en stor del av dom och sedan lögner för att dölja lögner, ändå förnekas det.
Så du har dom lättillgängligt om du skrollar lite här och var.
Citera
2025-08-03, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Vad menar du med allt? Inkluderar du diverse rykten och fantasier om sekter och orimlig kåthet med mera som Anjo fantiserat ihop baserat inget.

Oavsett så finns utom ingen rimligt tvivel inom ramen att bete sig snällt och trevligt något som förminskar Anjos vidriga beteende.

I allt som har av vikt så har det lagts fram bevis ja!
Orkar inte svara samma sak igen men skrev nyss ett svar angående att ta fram bevis som så ofta kommer på tal, dom finns ju ute för alla att beskåda.
Orimlig kåthet? Du menar att chrippa själv sagt att han va tvungen att ligga med henne varje dag?
Ja då får du väl fråga chrippa vrf han uttalar sig så för det är ju ifrån honom det kommer.
Citera
2025-08-03, 12:30
Medlem
Citat:
I allt som har av vikt så har det lagts fram bevis ja!
Orkar inte svara samma sak igen men skrev nyss ett svar angående att ta fram bevis som så ofta kommer på tal, dom finns ju ute för alla att beskåda.
Orimlig kåthet? Du menar att chrippa själv sagt att han va tvungen att ligga med henne varje dag?
Ja då får du väl fråga chrippa vrf han uttalar sig så för det är ju ifrån honom det kommer.

Nej jag menar att Linnea enligt miljoner med visningar och kommentarer och reuploads är en hink som alla tömmer sin sperma i.

Du får nog fråga dig själv om Anjo verkligen är någon att se upp till. Inte ett enda bevis finns för att Anjo är något annat än ett svin som sprider hat och elände om folk.

Du fattar uppenbarligen inte ändå varför Anjo är en har spridare, det spelar ingen roll hur mycket du yrar om Linnea har sagt det och Chrippa har sagt så.
Citera
2025-08-03, 12:33
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Det är ju så tradigt detta med bevis i dagsläget, hur många ggr ska allt behövas lägga upp i olika trådar?? Och av olika användare/kreatörer???
Dom finns öppet/inspelat/utlagda för allmän beskådning, det är filmer, intervjuer, sms, chattar osv osv.
Utlagda och repostade miljoner ggr vid d här laget.
Det roligaste av allt är ju att paret är källan själv i en stor del av dom och sedan lögner för att dölja lögner, ändå förnekas det.
Så du har dom lättillgängligt om du skrollar lite här och var.

Läser du ens vad du svarar på?

Vilket par är bevis på att Anjos följarantal inte minskar såsom presenterats?

Goddag yxskaft.
Citera
2025-08-03, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyss
Nej det gör jag inte. Jag har varit öppen med att jag tycker Anjo har varit en bra Youtuber, t.ex. Pontus Rasmusson-klippen var grymma. Jag har verkligen gillat Anjo tidigare. Däremot känns det som att han fick hybris någonstans efter Joz-dokumentären och han började få lite mer följare. Jag är en följare som har vänt mig mot honom, för att jag tycker han börjat gå för långt. Jag trodde att han skulle börja lugna ner sig nu när han slutit fred med Cluee, Lokal och hon den där tjejen han felaktigt hängde ut för att ha läckt manipulerade nakenbilder på Lisen. Tyvärr så hade jag fel för då startade han Chrippa-dramat på nytt genom att hänga ut en av Jockes närmsta vänner Gustav B.

Chrippa satt i häkte när Anjo gjorde sin första Youtube-video om Chrippa-dramat? Anjo hade ingen anledning att ens göra en video om Chrippa vid det tillfället. I den första videon om Chrippa-dramat så läckte Anjo privata konversationer mellan Chrippa och Linnea - tänk om någon läckt privata konversationer mellan Pontus och Lisen under tiden dom höll på att skiljas? Det har skett så fruktansvärt mycket övertramp från Anjo den senaste tiden. Bara en sådan sak att Anjo lägger ut ett förhör med Chrippas unge, det finns snart inga gränser för vad som är moraliskt rätt att lägga ut på Youtube längre. Kom ihåg att förhöret med Chrippas dotter släpptes när Chrippa satt i häkte fortfarande.
På senaste tiden? Tycker du nämner mest om saker som hände tidigt i dramat?
Du tycker anjo inte skulle gjort videos när chrippa satt i häktet för det passar inte in i ditt, eller deras, narrativ i dag. Så enkelt är det.
LINNEA är den som anklagat chrippa för misshandel och skrivit till sin vän att hon va frihetsberövad.
LINNEA satt sedan i förhör o golade ner chrippa INGEN annan. Det va Chrippa som skrev breven och konfirmerade ALLT som sades utanför häktet fast han inte ens visste vad som sas.
Som vanligt har det "glömts bort" att saker kom ut då för att RENTVÅ chrippa då, allt som lades ut då bevisade klart och tydligt ett mönster i L beteende och hur d drabbat barnet och andra familjemedlemmar. Att d fanns på plattan vad som skrivit var ju för att den va lilla C:s
OCH chrippa själv BEKRÄFTADE precis allt både efter häktet och senare i sin video han lade upp på SIN kanal.

Ibland undrar jag.... Har ni hört vad paret själva vräkt ur sig? "Inte på YT" kommer det då, förvisso ligger det där oxå, men det har ju förtalats i timmar på stream varje dag. Och tiktok/snap och Instagram, så vad är problemet?
Man kan inte gråta som C och L gör när man själv gör värre saker.
Man får ogilla Anjo för det han gör om man tycker han har fel, vi är dock en sån gigantisk större grupp som anser han gör ett fantastiskt jobb när han lägger fram bevis.
Och moraliskt ska vi inte prata om, C o L har inte ens ngn moral i sin lilltånagel så mkt skit dom gjort och som mest troligt kommer bli GLASKLART när FUP:en kring eko kommer.
Citera
2025-08-03, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Läser du ens vad du svarar på?

Vilket par är bevis på att Anjos följarantal inte minskar såsom presenterats?

Goddag yxskaft.

Läser du vad du svarar på?
Jag berör inte om Anjo skulle ha tapp i följare i mitt svar här!?
Det är nog ingen stor grej för Anjo att tappa följare, det kommer och går som för alla tänker jag.🤷🏼‍♀️ Men oavsett så är det ju inget som drabbar ngn annan, eller vill du få d till att det är för att "alla hatar anjo nuförtiden"??
Tror det berodde på att han tänkte välja en annan väg på YT.

Ja och vilka paret är kanske du kan klura ut själv, du får 3 gissningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in