2025-08-10, 16:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Nu har jag inte sett denna video. Men för att försvara lasanjo och dra en parallell. Botox-jockiboooooy ( Så som Crabby88 uttalar det) har ju sin förmögenhet i ditt företag. Tror nog han gett lasanjo det goda rådet att ta ut vad du behöver. Behåll pengarna i företaget.

Under eftermiddagen har jag gått igenom en djävla massa SMS där huvudpersonen varit Danjal, killen som blev dömd för marknadsmanipulation. Han ser ut att ha sin fingrar i allas syltburkar, och kallar sig både revisor och manager
Han kallar Anjo för sin gode vän, och skriver att han skall hjälpa honom
Jag vet inte om Danjal är en person jag skulle vilja granska mitt företag, det finns ju en historia (eller två) om honom, som inte är så kul
Citera
2025-08-10, 17:03
Medlem
Citat:
Han har ju investerat pengar i krypto och verkar tillsynes leva bra på dom. Finns en video om det.

Wow. Han reser ju aldrig.
Bor som en låginkomsttagare.
Saknar familj.
Fet som fan (ja detta brukar användas mot Anjo)

Sitter o streamar och försöker predika etik och moral inför sina Collins-följare. Med sin historik och sina värderingar. Detta lyssnar några stackare på? Episkt!!

Imponerande kille!!
Citera
2025-08-10, 17:13
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Under eftermiddagen har jag gått igenom en djävla massa SMS där huvudpersonen varit Danjal, killen som blev dömd för marknadsmanipulation. Han ser ut att ha sin fingrar i allas syltburkar, och kallar sig både revisor och manager
Han kallar Anjo för sin gode vän, och skriver att han skall hjälpa honom
Jag vet inte om Danjal är en person jag skulle vilja granska mitt företag, det finns ju en historia (eller två) om honom, som inte är så kul

Nä, den hade jag hållt på avstånd.

Citat:
Ursprungligen postat av DSJ95
Wow. Han reser ju aldrig.
Bor som en låginkomsttagare.
Saknar familj.
Fet som fan (ja detta brukar användas mot Anjo)

Sitter o streamar och försöker predika etik och moral inför sina Collins-följare. Med sin historik och sina värderingar. Detta lyssnar några stackare på? Episkt!!

Imponerande kille!!

Hur bor man som en låginkomsttagare?

Han verkar leva själv. Varför behövs en större lägenhet? Och hur pass länge har du följt han? Du vet väl inte om han drar på en 2 månaders semester vart annat år?

Sen detta med moral och etik håller jag med om. Dock njuter jag när folk granskar som små asen rask och anjo.

Vad menar du med att han saknar familj? Menar du syskon och föräldrar eller egna barn?
Citera
2025-08-10, 17:17
Medlem
Citat:
Axel ligger alltså på en snittårsinkomst på 400 k o känner sig duktig?
Hahahahaha

Ja jämfört med dom i Rinkeby har han det gott.

Jämfört med dom som är 10 år yngre eller 15 och redan äger sina lägenheter i innerstaden eller villa utanför så är han? Not so much 😅

Han är ofrivilligt barnalös garanterat.

Fet som få. Relativt fattig. Luktar illa?
Och rovdjuret him self bakom stängda dörrar.

Framförallt : helt SKRUVADE värderingar ingen kvinna kan stå bakom i princip.

Citat:
Nä, den hade jag hållt på avstånd.

Hur bor man som en låginkomsttagare?

Han verkar leva själv. Varför behövs en större lägenhet? Och hur pass länge har du följt han? Du vet väl inte om han drar på en 2 månaders semester vart annat år?

Sen detta med moral och etik håller jag med om. Dock njuter jag när folk granskar som små asen rask och anjo.

Man bor nog hellre i en lika stor helst större lgh centralt som man dessutom äger alldeles oavsett om man som i hans fall är oförmögen att skaffa en kvinna.

Bara scannat hans sociala medier.
Verkar ju inte varit utomlands eller gjort ngt särskilt kul i år iaf.

Nick Alina säger förövrigt exakt samma om Axel som Axel säger öm Nick.

Att Axel är en feg horunge.
Fet dessutom.

Har DM från instagram på det.

(hans mamma tog väl livet av sig mkt just pga allt Axel ställt till med enligt vad jag hört)

Hans hetsätande och tröstätande är kanske ett resultat utav detta?
Senast redigerad av DSJ95 2025-08-10 kl. 17:24.
Citera
2025-08-10, 17:19
Medlem
Luftiss avatar
Jag tror Öhman kommer att ställa till ett helvete för Anjo. Hade jag varit den sistnämnda så hade jag försökt stänga den där konflikten pronto, men han lär vara alldeles för stolt (och dum) för det.
Citera
2025-08-10, 17:24
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Man bor nog hellre i en lika stor helst större lgh centralt som man dessutom äger alldeles oavsett om man som i hans fall är oförmögen att skaffa en kvinna.

Bara scannat hans sociala medier.
Verkar ju inte varit utomlands eller gjort ngt särskilt kul i åt iaf.

Nick Alina säger förövrigt exakt samma om Axel som Axel säger öm Nick.

Att Axel är en feg horunge.
Fet dessutom.

Har DM från instagtam på det.

(hans mamma tog väl livet av sig mkt just pga allt Axel ställt till med enligt vad jag hört)

Hans hetsätande och tröstätande är kanske ett resultat utav detta?

Jag hade lägenhet på gågatan i malmö. Finns inte en chans i exakt hela helvete jag skulle vilja bo så igen. Bor skönt och lungt här. Tar 5 min med min bil till närmsta samhälle med allt jag behöver.

Sen resterande, gällande nick och hans mammas ev självmord är jag åt helvete för ointressant av.

Men alla är inte likadana. Jag trivs som sagt hur jag bor nu.
Citera
2025-08-10, 17:27
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Jag tror Öhman kommer att ställa till ett helvete för Anjo. Hade jag varit den sistnämnda så hade jag försökt stänga den där konflikten pronto, men han lär vara alldeles för stolt (och dum) för det.

Helt enig!
Citera
2025-08-10, 17:29
Avslutad
Citat:
Mycket att skryta över att som Rovdjuret /bryta armarna av småbarn/Axel Öhman bo i en liten hyress piss lgh i ett mindre attraktivt område utanför sthlm.?
Och snart bli 50 år.

Nja. Den fungerar inte riktigt.

Anjo är inte förmögen nej. Men det är inte Axel våldtäkt heller.

Han är ju också duktig på att hantera smörsyra, axel alltså.

Anjo är fan så mycket bättre på alla nivåer.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis

Ja Anjo kan förvänta sig problem. Han har startat ett krig han inte kan vinna. Anjo både läser och skriver här inne, men det är inget som når fram till Axel. Axel skiter fullkomligt i vad som skrivs i Flashback
Citera
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Citat:
Jag hade lägenhet på gågatan i malmö. Finns inte en chans i exakt hela helvete jag skulle vilja bo så igen. Bor skönt och lungt här. Tar 5 min med min bil till närmsta samhälle med allt jag behöver.

Sen resterande, gällande nick och hans mammas ev självmord är jag åt helvete för ointressant av.

Men alla är inte likadana. Jag trivs som sagt hur jag bor nu.

Norr Mälarstrand i sthlm eller Gärdet..
Finns massvis med fina ställen som ligger mer centralt än Axels där priserna förstås är helt andra.
Varför? Folk vill bo där.

Vega är inte överst på hyllan direkt när folk väljer 😅

Vega är lika okänt för mig som Djupadal, V:A Skrävlinge, Heleneholm, Gröndal osv är för dig. Så det säger mig inget. Hade aldrig hört det innan jag hörde Axel nämnde det.
Senast redigerad av Crabby88 2025-08-10 kl. 17:31.
Citera
2025-08-10, 17:33
Medlem
Citat:
Vega är lika okänt för mig som Djupadal, V:A Skrävlinge, Heleneholm, Gröndal osv är för dig. Så det säger mig inget. Hade aldrig hört det innan jag hörde Axel nämnde det.

Det säger förmodligen ngt.
När en person som du tom på samhällets botten inte ens hört namnet.

Östermalm, Södermalm eller kungliga Djurgården har förmodligen även du hört innan.

Vega är.... Trash område.
Citera
2025-08-10, 17:35
Medlem
Citat:

Djupadal golfbana? Lilla Vik nere vid vattnet.
Och Djupadal som tillhör samma golfklubb.
där har man spelat en del ja.

Österlen är fint.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in