2025-08-02, 16:26
Avslutad
Axel är som en fluga runt Anjos huvud, satan vad han blir irriterad. När man tänker att Axel bara har några få tusen följare kan man ju fråga sig varför Anjo kämpar för sitt liv så som han gör nu. Lägger ut den ena videon efter den andra för att förnedra Axel, men det fungerar inte riktigt som han vill.
Nu har han traskat in i Collin och igen väcks tankarna om Anjos intresse för barn och unga tjejer, är det något han vill? Detta intresse har gått som en röd tråd i många videos genom åren för inte tala om hans film om Antonio T Book. Han vill veta detaljer
Det är dags att återuppta en del kontakter och höra hur Anjo var pre-Youtube, och sen har jag en vän som i sin tur har en vän som känner till Lisen sedan innan hon blev tillsammans med PAnjo
Citera
2025-08-02, 16:28
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
De kommer men först......

Du får gärna ta varenda pedofil för mig. Men låt inte de som försvarar barnknullare komma undan.

Sedan har du ju en fjortisknullare närmre dig än du kommer ihåg.
Citera
2025-08-02, 16:32
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Axel är som en fluga runt Anjos huvud, satan vad han blir irriterad. När man tänker att Axel bara har några få tusen följare kan man ju fråga sig varför Anjo kämpar för sitt liv så som han gör nu. Lägger ut den ena videon efter den andra för att förnedra Axel, men det fungerar inte riktigt som han vill.
Nu har han traskat in i Collin och igen väcks tankarna om Anjos intresse för barn och unga tjejer, är det något han vill? Detta intresse har gått som en röd tråd i många videos genom åren för inte tala om hans film om Antonio T Book. Han vill veta detaljer
Det är dags att återuppta en del kontakter och höra hur Anjo var pre-Youtube, och sen har jag en vän som i sin tur har en vän som känner till Lisen sedan innan hon blev tillsammans med PAnjo

Spill the tea please.

Hur var Lisen?
En fet kaxig ortenbrud?

Anjo kanske jagar klienter för att spela in dokumentärer där han försöker rentvå dem alla.

Han har ju en förkärlek för barnknullare.
Citera
2025-08-02, 16:42
Avslutad
Citat:

Hur kan du få det till att Anjo har ett intresse för barn?
Och sen ska du forska runt om Lisen varför?

Kunde du lägga upp underlag för att användare får betalt för att skriva här?
Citera
2025-08-02, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Spill the tea please.

Hur var Lisen?
En fet kaxig ortenbrud?

Anjo kanske jagar klienter för att spela in dokumentärer där han försöker rentvå dem alla.

Han har ju en förkärlek för barnknullare.
En chilensk dumbom? Fetare än en empanadas.
Citera
2025-08-02, 18:03
Medlem
Menethils avatar
Anjos vidrighet och mobbing har nått en ny nivå.

Anjo har ingen förståelse för hur man ger kritik.
Skilleras ifrågasätter det som Anjo säger.
Anjo angriper individer snarare än deras åsikter, han utför mobbning och hånar människor som har talproblem, olika dialekter, stammar och liknande.
Han är en verkligt avskyvärd person som mentalt är kvar i sina barndomsår.
Det är troligt att han blev mobbad under hela sin uppväxt, och nu riktar han sin mobbing mot andra vuxna för att bearbeta sitt barndomstrauma, där han försöker rättfärdiga sitt beteende genom att kalla det för kritik.

Anjo är en svag och avskyvärd person.
Citera
2025-08-02, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Hur kan du få det till att Anjo har ett intresse för barn?
Och sen ska du forska runt om Lisen varför?

Kunde du lägga upp underlag för att användare får betalt för att skriva här?

Skit i henne, hon bara hittar på hela tiden. Vi vet ju hur det gick med: kom ihåg var ni läste det först.

Trådsanningarnas drottning näst efter Pallal.

Innan jag tror en sekund på detta utan det är ett grovt grovt förtal mot Anjo.

Collin verkar ju ha mycket kontakt med Jacke i alla fall.

Jag hade aldrig hört talas om denna extremt jättekorkade människa innan Anjo tog upp det.
Citera
2025-08-02, 18:11
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Det kan du fundera på.

SVT:
Är det åter den där hittepå serien om trolljägare som aldrig kommer som du syftar på? Den som används i en desperat försök att tysta användare?
Vad är det som gör att Jocke och Anjo är så rädda och oroliga för vad människor skriver på Flashback?
Och jag hoppas att de presenterar tydliga bevis innan de pekar ut personer, annars riskerar både Anjo och Jocke åtal för förtal
Citera
2025-08-02, 18:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Är det åter den där hittepå serien om trolljägare som aldrig kommer som du syftar på? Den som används i en desperat försök att tysta användare?
Vad är det som gör att Jocke och Anjo är så rädda och oroliga för vad människor skriver på Flashback?
Och jag hoppas att de presenterar tydliga bevis innan de pekar ut personer, annars riskerar både Anjo och Jocke åtal för förtal

Jag tror inte det kommer handla om det.
Citera
2025-08-02, 18:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Skit i henne, hon bara hittar på hela tiden. Vi vet ju hur det gick med: kom ihåg var ni läste det först.

Trådsanningarnas drottning näst efter Pallal.

Innan jag tror en sekund på detta utan det är ett grovt grovt förtal mot Anjo.

Collin verkar ju ha mycket kontakt med Jacke i alla fall.

Jag hade aldrig hört talas om denna extremt jättekorkade människa innan Anjo tog upp det.

Ja detta var verkligen en grov anklagelse och ett jäkla förtal.
Jag håller inte med om allt i hans film men inte fasiken tror jag han har ett intresse för barn.
Är det någon som verkar ha kontaktat med barn så är det ju den där Collin.
Citera
2025-08-02, 19:34
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Följarna springer också hans ärenden. Dom flashbackare han efterlyser, och några han exposat, har blivit kontaktad på olika sätt av just dom. Då kan Jocke värja sig och säga att Nej nej, han har inget med det att göra. Någon skall till och med ha "skiftat åsikter" mot betalning. Det skulle hjälpa Jocke om han gav fan i att läsa Flashback, men har man en dräng som Anjo som också lusläser och skriker högt när någon skrivit något negativt så blir det väl ett Moment 22

Hans extremt sjuka och primitiva hjärna gör att han måste ha full kontroll över allt. Nä, slaskmask bör nog hjälpa mot hans sjuka och ohälsosamma beteenden.

Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Alltså har du konkreta bevis på att användare får betalt för att hjälpa Jocke? man säger ju att Chrippa gör exakt samma sak och det vore ju bättre om någon bevisar detta en gång för alla istället för att snacka.

Men nu, nu vet vi att Chrippa inte gör så. Och vi vet att jockibooooooooi ( så som Olof K säger det) betalar bla. 400ben för sitta här och försvara sin store ledare.
Citera
2025-08-02, 21:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88

Men nu, nu vet vi att Chrippa inte gör så. Och vi vet att jockibooooooooi ( så som Olof K säger det) betalar bla. 400ben för sitta här och försvara sin store ledare.

Det där är ju inte sant och det vet jag, men om du är så säker så lägg upp bevis istället för att anklaga någon att ta emot pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in