2025-03-31, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nej men jag är ganska säkert på att det finns tillräckligt med material för att det kan bli en fällande dom, men vi får se.
Och man behöver inte acceptera men jag tycker det är viktigast att Sandra tagit emot ursäkten sen får du och andra känna vad man vill.

Konstigt att du är så säker på det när det råder förundersökningssekretess.
Att Sandra accepterat ursäkten betyder inte att hon accepterat vad som hänt, hon kanske accepterade den endast för sin egen sinnesfrid.
Du verkar ju inte alls tycka att man får känna vad man vill, du sitter ju och ifrågasätter varför andra inte accepterar Anjos ursäkter.
Citera
2025-03-31, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Att Sandra accepterat ursäkten betyder inte att hon accepterat vad som hänt, hon kanske accepterade den endast för sin egen sinnesfrid.
Du verkar ju inte alls tycka att man får känna vad man vill, du sitter ju och ifrågasätter varför andra inte accepterar Anjos ursäkter.
Misstänker att mute inte greppat att alla kan se ens svar i ett forum, tror hen ser det som privata meddelanden användare emellan, därför hen bara upprepar samma påståenden om och om och om igen.
Citera
2025-03-31, 13:49
Medlem
Citat:
Jag vet inte på vilket sätt Lisen inte bidrar men jag tänker att det är något dom gör upp i hushållet.
Jag trodde inte att hon jobbade. Isåfall tar jag tillbaka det.
Citera
2025-03-31, 14:01
Citat:

Shackihorsie, bästa broder
Du kunde ha lagt till att Sandra tagit emot ursäkten, men inte godtagit den. Det hade mute... vetat om hen följt med. Nu vill mute... bara trasha sönder tråden med egna teorier om hur det är eller borde vara
Jag lägger detta som ett svar till dig eftersom du är resonabel. Mute... svarar jag sällan eller aldrig, man skall ju inte mata... ja, du vet
Citera
2025-03-31, 14:05
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Han förklarade ju en del om chrippa dramat men det, nazi grejen har han ju pratat om flera ggr att det blev skit.
Men vid de här laget spelar det ingen roll vad han säger eller inte säger det är ju så, för om han skulle be om ursäkt för allt så skulle man ändå hitta något att reagera på vilket vi människor gör.

Du kan göra en, eller eventuellt ett par riktiga missar när du gör det inför publik.
Sedan funkar liksom inte ursäkter längre.
Det hjälper inte med förklaringar när man ser ett klart mönster.
Sedan, vad hans anledning skulle vara kan jag bara spekulera i -
Antingen är han exakt så puckad som han framstår som,
eller så gör han aktiva val i syfte att cacha in o sedan kunna säga "Oj, vad tokigt det blev".
Citera
2025-03-31, 14:09
Medlem
Citat:

Min gissning är att Sandra faktiskt accepterade att han bad om ursäkt. Alltså att han bad om ursäkt. Tror inte hon godtog själva ursäkten men hon finner inte någon mening med att meddela sig med Pontus på något sätt alls. Hon vill inte ha en konflikt som inte leder till något vettigt. Sånt är det Pontus som sysslar med eftersom han gillar drama.

Just det, att hela tiden jiddra om att man inte vill ha drama är ju dramatiskt uttryckt i sig.
Citera
2025-03-31, 14:56
Medlem
Citat:

Jag antar att det finns tillräckligt på fötterna när han är delgiven brottet och det finns målsägandebiträde, därför är jag 99,9 % säker på att åklagaren kommer väcka åtal, sen kanske inte rätten går på åklagarens linje det återstår att se.

Jag ifrågasätter inte direkt på att man ska acceptera hans ursäkt menar mest att det spelar ingen roll vad han säger för folk kommer inte acceptera det ändå.

Vad Sandra känner vet ju bara hon men det var ju bra att dom kunde prata ut med varandra.
Citera
2025-03-31, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Jag trodde inte att hon jobbade. Isåfall tar jag tillbaka det.

Hon jobbar för Anjo och jag tror hon får ut lön vore lite märkligt annars.
Citera
2025-03-31, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Du kan göra en, eller eventuellt ett par riktiga missar när du gör det inför publik.
Sedan funkar liksom inte ursäkter längre.
Det hjälper inte med förklaringar när man ser ett klart mönster.
Sedan, vad hans anledning skulle vara kan jag bara spekulera i -
Antingen är han exakt så puckad som han framstår som,
eller så gör han aktiva val i syfte att cacha in o sedan kunna säga "Oj, vad tokigt det blev".

Det är ju de jag menar att hur mycket ursäkter det än gäller så kommer det inte räcka.
Men det blir lite konstigt när man vill att han ska be om ursäkt till Sandra tex men när han gör det så är det ändå fel trots att dom har haft ett privat samtal om det.
Citera
2025-03-31, 15:03
Medlem
Citat:
Hon jobbar för Anjo och jag tror hon får ut lön vore lite märkligt annars.

Vad tror du om tjänstebilen då?
Citera
2025-03-31, 15:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag antar att det finns tillräckligt på fötterna när han är delgiven brottet och det finns målsägandebiträde, därför är jag 99,9 % säker på att åklagaren kommer väcka åtal, sen kanske inte rätten går på åklagarens linje det återstår att se.

Jag ifrågasätter inte direkt på att man ska acceptera hans ursäkt menar mest att det spelar ingen roll vad han säger för folk kommer inte acceptera det ändå.

Vad Sandra känner vet ju bara hon men det var ju bra att dom kunde prata ut med varandra.
Så korkad kan inte ens du vara.

Målsägarbiträde och att delges misstanke har ingenting att göra med hur mycket som finns eller säger något om att åtal ens kommer att väckas.
Citera
2025-03-31, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Så korkad kan inte ens du vara.

Målsägarbiträde och att delges misstanke har ingenting att göra med hur mycket som finns eller säger något om att åtal ens kommer att väckas.

Jag tror att det det finns tillräckligt med bevis för att väcka ett åtal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in