2025-03-19, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Men är du dum eller???
Hur ska Anjo ha fejkat Sneas EGNA VIDEOKLIPP med Monsterleken tex?!
Förklara denna Monsterlek för mig.
Var Anjo där då eller!?
Va!? Va!? Va!?
Du ÄR fan DUM i huvudet!

Vad säger den videon dig? Mer än att Anjo använder den videon till att kränka och förnedra Linnea, inför 100 000 tusentals följare.

Jag tror du behöver vara lite mera kritisk till vad Anjo säger och vad han faktist visar för dig på sina videor. Han spekulerar och förvrider sanningen, utan att man skall märka att allt han säger är bara spekulation utan någon verklighets förankring.
Citera
2025-03-19, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Vad säger dom om dokumentären då?

Jag tycker avsnittet var grymt och rekommenderar en lyssning, de framför nykter och saklig kritik mot dokumentären i cirka 2 timmar, ibland delar de upp avsnitten för betalande men allt är med denna gång.
Citera
2025-03-19, 19:20
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Vi får hoppas det, jag har beställt ett gäng. Kommer att bli sommarens succe!

https://ibb.co/QFqrSTK8
https://ibb.co/hF7JhdGQ

Du vet att Anjo besvarade Cluees vädjan om att det gått för långt med hans barn på en tischa ( i en podd ), med att det ”det skiter jag i”

Sån är han den äckligt proppmätta familjefadern som nu vill promota familjemys i Jockes anda.
Citera
2025-03-19, 19:21
Medlem
Miys avatar
Såg ni Anjos Dumbo-öron i liven igår förresten? Svaret på varför han stoppar in öronen i kepsen. Hade han inte vägt 2 ton så hade han kunnat flyga om han flaxade lite med dem.
Citera
2025-03-19, 19:23
Medlem
Deimos01s avatar
Haveristerna pratar om Anjos dokumentär

Sök på haveristerna eller på Avsnitt 247 - Anjos dokumentär om Antonio Toledano Book
Finns på både poddtoppen, Spotify och kanske på fler sidor
Senast redigerad av Deimos01 2025-03-19 kl. 19:30.
Citera
2025-03-19, 19:43
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pertanstormberg
Varför skulle anjo ljuga om att en liten tiktokares ett flashbackkontons ip-adress matchar i syfte att säga att personen gjort massa sjuka saker inför massviss med tittare? Om det kommer fram att det inte stämmer så lär han bli åtalad för "grovt förtal" med tanke på anklagelsens massiva spridning och om det stämmer kommer alla som sagt att det inte ser stämmer se väldigt väldigt dåliga ut. Personen har polisanmält så förstår inte varför vi inte kan vänta lite nu.
Tjej som agerar ensam skulle jag tro är motivet. De andra verkar ju inte vika sig så han vill nog se om det finns lättare byten att gå på
Citera
2025-03-19, 19:47
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Men är du dum eller???
Hur ska Anjo ha fejkat Sneas EGNA VIDEOKLIPP med Monsterleken tex?!
Förklara denna Monsterlek för mig.
Var Anjo där då eller!?
Va!? Va!? Va!?
Du ÄR fan DUM i huvudet!

Ibland är inte allt man ser inte är hela grejen.

Att hysteriskt posta ordet Snea i över ett år?

Vet du mer än du vill säga för att bidra med annat än att skräna ner en tjej du sett några YT-klipp på?
Citera
2025-03-19, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Haveristerna pratar om Anjos dokumentär

Sök på haveristerna eller på Avsnitt 247 - Anjos dokumentär om Antonio Toledano Book
Finns på både poddtoppen, Spotify och kanske på fler sidor
Kan du sammanfatta de viktigaste? Vad hade de för kritik?
Citera
2025-03-19, 20:25
Medlem
knark-kungens avatar
Vart kommer nakenbilderna på Lisen ifrån, är det hennes onlyfans eller gjorde Anjo en Rask för att försöka göra sig mer populär genom att hora ut frugan?

Snygga t-shirts! Jag klippte just 5 stycken, tänkte ha dom på gymmet.
Citera
2025-03-19, 20:35
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vart kommer nakenbilderna på Lisen ifrån, är det hennes onlyfans eller gjorde Anjo en Rask för att försöka göra sig mer populär genom att hora ut frugan?

De har klippt Lusens skalle på en snygg röv.
Citera
2025-03-19, 20:41
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
De har klippt Lusens skalle på en snygg röv.
Det tror jag inte, det skulle jag märkt har jobbat en del med bildredigering och data i synnerhet.

Anledningen till att Anjo blev sur är för att hennes slynighet blev offentlig, ingen man vill ha en brud som fläker ut sig själv.
Citera
2025-03-19, 20:48
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Själv väntar jag på att de kommer med ryggtryck så jag kan stirra på Lisen samtidigt som jag spänner på frugan bakifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in