Citat:
Ursprungligen postat av
husky30
Anjo gick ut med en otroligt tafatt ursäkt för att folk är på han om att han beter sig som ett ljugande svin.
Inte för att han har samvete.
Anjo är otroligt ond och hänsynslös, han har sårat otroligt många det senaste året.
Men som tur är är hans karriär totalt slut och det är enbart ni inbitna fance som inte är glada för det.
Det var inte ens nästan ett försökt till ursäkt. Det var som vanligt en väl medveten ansvsarförskjutning och att förringa det han utsatt henne för.
Att han dessutom lyckades få med en rejäl dos självömkan och rop på medlidande ingick nog också i grundtanken med hela dravlet.
Jag är inte Sandra men jag skulle inte godta det där.
Citat:
Ursprungligen postat av
shackihorsie
Precis som jag tidigare skrivit är det helt uppenbart att han slutar med dramat för att det har påverkat hans relation, inte för att han vill det egentligen. Det handlar inte om att de har olika åsikter, det handlar om att Lisen varit/är kuvad och hon det senaste året fått nog av hans extrema åsikter och ilska mot personer. Man kan ha olika åsikter till en viss gräns, men när det kommer till att du har en man som sitter och kallar kvinnor för knulldockor så tror jag att de flesta kvinnor hade haft svårt för det, oavsett vem det gällde.
Det bästa för både Lisen, Therese och Linnea vore att lämna dessa män och börja leva sina egna liv istället, det kommer de garanterat vinna på i längden.
Nej, Lisen har nog ingenting med det att göra. Det handlar om att hand dödspolare inte klivit fram utan han står i princip ensam och han inser att han gjort bort sig .. då tar man till Raskstrategi ...
Låtsas be om ursäkt men framhäv dig själv som det stor offret och babbla på om att du har förändrat dig och ska luta med drama -- JUST NU, för notera att han upprepar de orden flera gånger "Just nu" känner han bla bla ..
En comeback i drama är det alltså vidöppna dörrar för när han får lust eller tror han kommer undan med det.
Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Men det viktigaste är väl ändå att Sandra fick en ursäkt eller vill du ha en ursäkt?
Han pratade ju med henne i telefon hon har godtagit ursäkten.
Spelar ingen roll vad han säger alls kommer gnälla ändå och det vet han.
Men det är ju bra att han och Sandra kunde diskutera som vuxna människor.
Nej, det viktigaste för följare är ju vad han förmedlar till dem och inte privat till Sandra.
Du framhäver dessutom hela tiden vad Sandra tycker. Vet du det? Vet du vad hon tyckte efter det offentliga dravlet och självömkan sessionen?