2025-03-31, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nej miljoner blir det nog inte.

Han har ju gjort saker som vi inte vet om, han har ju något annat projekt också.
Jag tror faktiskt inte att han har så stort problem med jobb, han lär ju fortsätta filma för voyd och sånt.
Så det lönar sig att vara läkare eller advokat, gör en throwback till när Anjo pratade om sina miljoner från youtube, det höll inte i längden som vi alla visste.
Citera
2025-03-31, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Nej, återigen så har du fel. Han har inte begått någon stämpling vid det här laget, han är misstänkt för det. När han väl är dömd kan du springa omkring och påstå att han begått stämpling till grov misshandel.
Spelar ingen roll, du sitter och ifrågasätter varför inte folk är nöjda med hans ursäkt, du äger inte andras moral, tycker andra att hans ursäkt är piss och att skadan han gjort redan är skedd och hans ursäkt därför inte betyder någonting så är det upp till dom.

Ja han och flera är misstänkta det stämmer men och jag är ganska säker på att han har gjort detta men som sagt det var ingen Chrippa diskussion detta handlade om från början.
Jag säger ju också att det inte spelar någon roll vad han säger.
Men det viktiga är ändå att Sandra godtog ursäkten.
Citera
2025-03-31, 13:21
Medlem
Citat:
Men om han gjort allt det du vill att han skulle göra hade du förlåtit honom och släppt allt som har med honom att göra? jag tror att man bara skulle haka upp sig på något annat, det är lite så människan fungerar inget duger.

Det viktigaste är ju att Sandra fått en ursäkt som hon har accepterat.

Vadå släpper allt? jag reagerar på om det kommer ut nya saker. Jag tycker Anjo gör mycket fel, det skriver jag om här på Flashback. Men det är mer än Sandra grejerna.

Det viktiga är inte att han ber Sandra om ursäkt. Det viktiga är att han går ut med att Sandra inte är den onda person han uppmålat henne som. Det kan vara farligt att bli utsatt för drev, speciellt när anklagan inte stämmer.

Vad gör en ursäkt för gott om man dagligen får leva i konsekvenserna.

Om någon sparkar mig i ansiktet och säger förlåt, så kommer jag ha ont i ansiktet ändå.

Anjo kan iallafall förklara för sina följare på ett tydligare sätt att Sandra inte ska få massa hat
Citera
2025-03-31, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Så det lönar sig att vara läkare eller advokat, gör en throwback till när Anjo pratade om sina miljoner från youtube, det höll inte i längden som vi alla visste.

Så kan det absolut vara säger inget annat om hans ekonomi men jobb det kommer han nog ha.
Citera
2025-03-31, 13:24
Medlem
Citat:
Så kan det absolut vara säger inget annat om hans ekonomi men jobb det kommer han nog ha.
Ja, Lisen kanske får börja bidra till kassan. Men tror också båda kommer ha jobb.
Citera
2025-03-31, 13:25
Medlem
Citat:
Ja han och flera är misstänkta det stämmer men och jag är ganska säker på att han har gjort detta men som sagt det var ingen Chrippa diskussion detta handlade om från början.
Jag säger ju också att det inte spelar någon roll vad han säger.
Men det viktiga är ändå att Sandra godtog ursäkten.

Det är inte du som bestämmer vad någon gjort eller ej, det är en domstol.
Nej, det kanske inte spelar någon roll, för folk kanske inte tycker att hans ursäkt är genuin, folk kanske inte litar på honom och folk kanske tycker att det är försent att be om ursäkt nu.
Folk kanske rent av är nöjda först när han försvinner ifrån sociala medier.
Citera
2025-03-31, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Vadå släpper allt? jag reagerar på om det kommer ut nya saker. Jag tycker Anjo gör mycket fel, det skriver jag om här på Flashback. Men det är mer än Sandra grejerna.

Det viktiga är inte att han ber Sandra om ursäkt. Det viktiga är att han går ut med att Sandra inte är den onda person han uppmålat henne som. Det kan vara farligt att bli utsatt för drev, speciellt när anklagan inte stämmer.

Om någon sparkar mig i ansiktet och säger förlåt, så kommer jag ha ont i ansiktet ändå.

Anjo kan iallafall förklara för sina följare på ett tydligare sätt att Sandra inte ska få massa hat

Med de han sa borde ju folk förstå att man inte ska ge sig på Sandra för dom har pratat ut som vuxna människor.
Sen att man förklarar saker på olika sätt är ganska vanligt men för mig blev det tydligt att det blev fel med mycket, det beror ju också på vad man vill höra.
Citera
2025-03-31, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Ja, Lisen kanske får börja bidra till kassan. Men tror också båda kommer ha jobb.

Jag vet inte på vilket sätt Lisen inte bidrar men jag tänker att det är något dom gör upp i hushållet.
Citera
2025-03-31, 13:33
Medlem
Citat:
Det är inte du som bestämmer vad någon gjort eller ej, det är en domstol.
Nej, det kanske inte spelar någon roll, för folk kanske inte tycker att hans ursäkt är genuin, folk kanske inte litar på honom och folk kanske tycker att det är försent att be om ursäkt nu.
Folk kanske rent av är nöjda först när han försvinner ifrån sociala medier.

Nej men jag är ganska säkert på att det finns tillräckligt med material för att det kan bli en fällande dom, men vi får se.
Och man behöver inte acceptera men jag tycker det är viktigast att Sandra tagit emot ursäkten sen får du och andra känna vad man vill.
Citera
2025-03-31, 13:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Anjo gick ut med en otroligt tafatt ursäkt för att folk är på han om att han beter sig som ett ljugande svin.
Inte för att han har samvete.

Anjo är otroligt ond och hänsynslös, han har sårat otroligt många det senaste året.

Men som tur är är hans karriär totalt slut och det är enbart ni inbitna fance som inte är glada för det.
Det var inte ens nästan ett försökt till ursäkt. Det var som vanligt en väl medveten ansvsarförskjutning och att förringa det han utsatt henne för.
Att han dessutom lyckades få med en rejäl dos självömkan och rop på medlidande ingick nog också i grundtanken med hela dravlet.

Jag är inte Sandra men jag skulle inte godta det där.

Citat:
Precis som jag tidigare skrivit är det helt uppenbart att han slutar med dramat för att det har påverkat hans relation, inte för att han vill det egentligen. Det handlar inte om att de har olika åsikter, det handlar om att Lisen varit/är kuvad och hon det senaste året fått nog av hans extrema åsikter och ilska mot personer. Man kan ha olika åsikter till en viss gräns, men när det kommer till att du har en man som sitter och kallar kvinnor för knulldockor så tror jag att de flesta kvinnor hade haft svårt för det, oavsett vem det gällde.
Det bästa för både Lisen, Therese och Linnea vore att lämna dessa män och börja leva sina egna liv istället, det kommer de garanterat vinna på i längden.
Nej, Lisen har nog ingenting med det att göra. Det handlar om att hand dödspolare inte klivit fram utan han står i princip ensam och han inser att han gjort bort sig .. då tar man till Raskstrategi ...
Låtsas be om ursäkt men framhäv dig själv som det stor offret och babbla på om att du har förändrat dig och ska luta med drama -- JUST NU, för notera att han upprepar de orden flera gånger "Just nu" känner han bla bla ..
En comeback i drama är det alltså vidöppna dörrar för när han får lust eller tror han kommer undan med det.

Citat:
Men det viktigaste är väl ändå att Sandra fick en ursäkt eller vill du ha en ursäkt?
Han pratade ju med henne i telefon hon har godtagit ursäkten.
Spelar ingen roll vad han säger alls kommer gnälla ändå och det vet han.
Men det är ju bra att han och Sandra kunde diskutera som vuxna människor.
Nej, det viktigaste för följare är ju vad han förmedlar till dem och inte privat till Sandra.
Du framhäver dessutom hela tiden vad Sandra tycker. Vet du det? Vet du vad hon tyckte efter det offentliga dravlet och självömkan sessionen?
Citera
2025-03-31, 13:35
Medlem
Citat:
Ju fler videos dom gör om detta desto mer omtalad blir målsägande.
Citat:
…jag menar mest på att många på YouTube pratar om detta nu och det kan ju också vara jobbigt för målsägande.
Citat:
Tänker att även dessa videos som nu görs också kan vara jobbigt för målsägande.
Citat:
…filmen delas runt här inne till höger & vänster, tror du det gör gott för målsägande?
Citat:
…tycker alla borde låta henne vara om hon inte gör något uttalande själv eller via sin advokat.
Citat:
…blir det bättre för målsägande att fortsätta diskutera saken på YouTube? eller dela filmen här inne?
Citat:
Dock så är det mycket tal om att man bryr sig om målsäganden men jag kan inte se att man gör det utan man vill stiga på YouTube eller när man laddar upp filmen här.
Citat:
Så kan det vara men jag tycker ändå inte att man gör det lättare för målsägande.
Citat:
Fast jag tror hon känner precis tvärtom hon vill nog att det ska bli tyst om detta, tror inte hon ens vill se på något om detta på YouTube eller Flashback.
Citat:
…att jag tycker att det räcker om att prata om det för målsägandes skull.
Citat:
…jag tror inte hon mår bättre av att allting bara fortsätter i sociala medier & här.
Ovan ett urval av alla de gånger du vädjar att man ska sluta diskutera dokumentären av respekt för brottsoffret, själv hade jag blivit matt av att upprepa mig på det här sättet utan resultat. Denna åsikt får du först efter att du självsäkert påstår att FUPen är svag:
Citat:
…jag tycker att det var en svag förundersökning om man ska jämföra med andra fupar jag läst.
Så dina egna regler gäller inte dig själv?
Om inte detta är att slå sig gul och blå genom att upprepa samma budskap gång på gång vet jag inte vad uttrycket innebär?

Dina upprepningar blir dessutom väldigt tröttsamma för alla i tråden, och riktigt irriterande.
Citera
2025-03-31, 13:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi

Ja precis.
Han borde kliva fram och klart utan omsvep stå för att han sket i henne och sket i bevis utan bara behövde utnyttja någon för att få medlidande och tittare.

Du kommer nog aldrig få se det, för han tar inget som helst ansvar för någonting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in