Citat:
Ursprungligen postat av
needAlife
Fattar inte heller vad syftet är och varför. Är det någon form av vänskapskorruption i bakgrunden? Hela förklaringen kring att Anna Book förtvivlad skulle nått ut till Anjo som hon bara följde och inte känner och att det från det blir en hel jävla film känns bara skumt. Eller när Anjo någon sorts dröm att bli nästa Janne Josefsson?
Klart hon och Anjo känner varandra, de har ju gjort Biggest Loser VIP ihop. Anjo bodde i Jockes rumpa. Hon springer hos Jocke och Jonna. Säkert i förhoppningen om att få rå om deras barns kusin Julias och Chrippas dotter litegrann.
Helst vill hon bli extramamma åt henne, nu när hon inte får vara hos sin pappa. Anna gillar inte Chrippa hon lägger ut texter om honom ibland.
Så får hon ersättning för att gå hemma och vara familjemamma som hon är nu. Då kan hon bädda rent och få betalt som ett jobb.
Då behöver ju sonens dom som barnvåldtäktsman tvättas rumsren. Då hon inte kunde kasta ut honom hemifrån. Det ser inte bra ut om han bor hemma med lilla barnet. Så hon pratar online sålänge i flera timmar med den lilla, Lillen som hon kallats. Anna har delat massor om det i sina storys hon som vill vara så privat. Ingen pratar om mina barn väser hon ibland.
När han får resning och frikänns så rullar skadeståndspengarna in sen kan de fira med kändisadvokaten och Jocke och Jonna.
Så tror jag hon ber till Gud om. 🙏
Sen hur det blir blir intressantare än min fantasi om hur Anna fantiserar.