2025-03-28, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Någon som förstår sig på det här? Anjos följarsiffror sjunker, men också antal visningar?
Är det jag som tolkar det fel?

https://livecounts.io/youtube-live-subscriber-counter/UCF4AN8MDjyjSZp7YHrASrcA
Vad skumt det ser ut :s hur kan visningarna sjunka sådär en och en… har det nått att göra mer att han tagit bort 2-3 videos, och att de av någon anledning stegar ner visningarna på det här sättet?
Just nu 215 010 prenumeranter, så nu är det nerräkning.
Senast redigerad av ExErslim 2025-03-28 kl. 16:58. Anledning: Förtydligande
Citera
2025-03-28, 17:04
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Jag tror absolut att Anjo skulle vilja sluta med drama, vem orkar med den där konstanta stressen i längden? Men hur ska han försörja Lisen och tre barn? Inte fan är det genom skitdåliga vloggar som ingen kollar på i alla fall. Det är drama eller börja svetsa igen som gäller tror jag. Leka Janne Josefsson kan man göra på fritiden och då helst utan att skada oskyldiga människor. En annan helcrazy idé är att Lisen också arbetar så de slipper vara helt beroende av Anjos mobbning-content.
Vad gör Lisen på dagarna egentligen?

Hur har hon ens mage att skaffa 3 jävla barn när hon aldrig haft för avsikt att försörja dom?

Det är sällan man ser kvinnliga losers som försummar sina barn och skiter I att ta ansvar för sina 3 barn men Lisen kvalificerar verkligen in i det facket.

Vi måste gå hårdare på Lisen, hon är minst lika värdelös som förälder.
Citera
2025-03-28, 17:06
Medlem
https://socialcounts.org/youtube-live-subscriber-count/UCF4AN8MDjyjSZp7YHrASrcA
214,488 subs och samma där, visningarna sjunker?
Citera
2025-03-28, 17:11
Avstängd
GreenBatterys avatar
Han tog bort 4 videos 25/3 och 2 den 26/3. Är det de visningarna som gör att det sakta sjunker?
Citera
2025-03-28, 17:15
Medlem
Hittade detta ang varför visningar kan sjunka:

”The primary cause of these disruptions in view count calculation is YouTube's policy concerning invalid traffic.

Invalid traffic encompasses view manipulation, utilization of services to boost traffic, views from bots, and actions executed by unreal users. In essence, it encompasses all views that do not stem from genuine user interest in your content or Google advertising”
Citera
2025-03-28, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Nu har visst Skilleras och Anjo blivit sams.

Se hans senaste video.

Fyfan jag tycker Axel blir mer och mer pinsam. Hans våta dröm var ju alltid att få hjälpa Anjo, att få komma in i ”värmen”.
Där försvann all min respekt för Axel..

Nja..... Axel skrev ju att han faktiskt inte bryr sig om anjo är i livet eller död, han vill ju ställa anjo till svars för det han gjort och nu gett honom en andra chans att bevisa att han kan be om ursäkt för sitt nazi vurmande och barnvåldtäktsmäns vurmande.....
Citera
2025-03-28, 18:47
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapapa
Käka lite vegansk mat och kolla efter lite metall att pryda ansiktet med istället, tönt!!
Vad är det med dig? Varför kan du bara svinga utan att ge svar på det du nu gett dig in i? Varför blir du så provocerad av att ingen bryr sig om ditt gapande?

Seså,

Hur är man kung om man hänger ut personer utan bevis, har med nazister på sin youtubekanal och släpper en skitdokumentär med sämre betyg än Sean Banan-filmen på imdb, och parallellt med allt detta blir fistad så hårt av all kritik att man tar bort en massa videor på kanaler, allt på runt 2 månader? Vad exakt tycker du är bra med det content han stoltserar med och hur är detta kungligt?
Citera
2025-03-28, 18:50
Avstängd
vichy6s avatar
Tror Anjo andas ut och drar på semester för pengarna som rullade in på ”dokumentären”

Snubben bryr sig noll och kommer köra samma skit om två månader.

Ironin om han granskar Rask då…
Citera
2025-03-28, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyralis
Nja..... Axel skrev ju att han faktiskt inte bryr sig om anjo är i livet eller död, han vill ju ställa anjo till svars för det han gjort och nu gett honom en andra chans att bevisa att han kan be om ursäkt för sitt nazi vurmande och barnvåldtäktsmäns vurmande.....
Skilleras bad att Anjo skulle ge endast Sandra en ursäkt, inget om de andra.
Senast redigerad av ExErslim 2025-03-28 kl. 19:32. Anledning: Förtydligande
Citera
2025-03-28, 19:36
Medlem
Citat:
Man vet att masspsykosen är på riktigt när man dyrkar en arbetslös vänsterextremist.. 2 förtslsdomar i bagaget och byter tisha 1 gång i veckan!!

Han ska dock ha credd att han inte fallit in i metall träsket där flera andra i temusekten stoltserar med!!

Ska du inte ta de i axels tråd istället? Som ja skrev tidigare så tillför du inte direkt något här.
Citera
2025-03-28, 19:41
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Du upprepar samma skit om och om igen metall ansiktet.. Vi har olika smak och jag är för yttrandefrihet oavsett om den inte faller en i smaken... Du har svårt för att ta att man tycker olikt dig märker jag..
Ja för du har inte svarat på det en enda gång. Erkänn att du inte kan så släpper jag det. Om man ska tycka behöver man kunna motivera varför man tycker.
Citera
2025-03-28, 19:45
Avstängd
vichy6s avatar
Axel/Skilleras ska nu gå igen Chrippastoryn.

Han kommer att hitta de sjukaste övergreppen Anjo och Rask gjort (blandat in ett barn )

Hoppas de adresseras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in