2020-03-11, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeilSeiGegrust
Det du beskriver är fullt normalt och friskt. Kvinnor som söker uppmärksamhet och bekräftelse från män är vidriga, och jag är själv kvinna så jag vet.

Det är inte normalt eller sunt att hålla på sådär som kvinna. Det är mannen som skall söka kvinnans bekräftelse och inte tvärtom. Nästa gång en kvinna håller på sådär kan du säga "Vad glor du på din slyna? Kan du sluta stirra?" sätt kvinnorna på plats. Faktiskt äcklande är det, och du är fullt normal som uppmärksammar detta.

Strunta i feministerna på detta forum. De vet inte vad de talar om.

Han har just hittat sin själsfrände.
Citera
2020-03-11, 02:24
Medlem
Du är störd TS.

Att sitta där på tåget och få för sig en massa vanföreställningar du själv ålagt en oskyldig kvinlig medpassagerare som är helt totalt okänd för dig, är stört.

Hon tänkte inte alls det du tänkte. Men för att din hjärna ev ska kunna förstå så skriver jag så här att oavsett vad hon inom sig tänker så är det hennes privata sfär. Barn, middagen hrnnes käraste, sjukdommar, coronaviruset. Att du sedan innbillar dig och får grava vanföreställningar på en oskyldig och för dig totalt okänd medpassagerare är sjukt, du är sjuk ts. Sök psykvård.

Hon tyckte mer att du var obehaglig och var på spänn där.

Sök hjälp.
Senast redigerad av Martlet 2020-03-11 kl. 02:29.
Citera
2020-03-11, 02:59
Medlem
BigFatCones avatar
Kan det vara så att "fula" tjejer var taskiga mot TS när han fortfarande gick i högstadiet och inte hade blivit snygg? Och att nu när han har blivit det så är det hans fulla rätt att vara taskig mot kvinnor som han inte anser vara snygga nog? Som lite kompensation så att säga.
Citera
2020-03-11, 03:43
Medlem
lah-mis avatar
Nej det är för fan inte normalt att vilja döda/skada random främlingar som inte gjort någonting mot dig. Det finns beteenden och egenskaper som gör mig irriterad, så är det för alla, men det är ju bara att helt enkelt ignorera och istället lägga sin energi och fokus på personer/saker man faktiskt tycker om.
Senast redigerad av lah-mi 2020-03-11 kl. 03:55.
Citera
2020-03-11, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiamanteTagliato
Det handlar inte om att jag inte är intresserad. Dom gångerna jag vill skada/döda är när det är en kvinna som är ful eller medel och verkar tycka att hon är på min nivå, som om att hon tycker att jag är en dåre som inte bekräftar henne. Det gör mig så oerhört ond.

Du behöver hjälp. Sök nu.

Om inte för de kvinnor som Du kommer att skada / döda.

Men för din EGEN skull.
Citera
2020-03-11, 06:52
Medlem
Gabriel Knights avatar
Japp, det är bara att bunta ihop och slå ihjäl dem
Skämt å sido så behöver du terapeutisk hjälp med dina problem vilket du nog redan har förstått.
Citera
2020-03-11, 08:11
Medlem
Snacks avatar
Citat:
TS
Nej, du borde strunta i hennes bekräftelsesökanden och undvika att tolka in andras beteenden. Är hon väldigt provokativ så kan du, som du redan gjort, provocera tillbaka och retas för att visa att du inte uppskattar det. Men sjunk inte ner i tankar om våld, det är en ingen botten där du vill låta dig hamna. Därmed räcker det du redan gjort. De tankar du har om att mosa någon kvinna ska du bryta med direkt när de kommer. Gå ifrån kvinnor som provocerar och gör det till en vana, de är inte värda din tid eller din energi. Om de idiotmässigt går efter ändå så be dem sluta. Om det inte ger sig så får du väl ringa polisen. Om inget av detta funkar så är troligen du problemet.
Citera
2020-03-11, 08:43
Medlem
Troligtvis såg inte kvinnan på tåget dig alls och du helt enkelt inbillade dig detta.
Du har uppenbara narcissistiska drag och visar anti-socialt beteende, låter snarare som att du behöver psykisk vård.
Citera
2020-03-11, 08:45
Medlem
Citat:
Jag är osannolikt lång, välproportionerad och snygg i ansiktet. Jag blev egentligen inte snygg förrän jag var runt 20år då min ansiktsform var färdig och jag började klä mig efter min smala häck och breda axlar. (Jag vet hur denna trådstarten verkar, men detta är inte en bekräftelsetråd, jag är smart nog att inse hur patetiska såna trådar är, jag försöker bara måla en blid.) När euforin av att äntligen bli bekräftad i överflöd avtog så började ett förakt mot kvinnor infinna sig. Jag vet att dom som glor på mig och söker uppmärksamhet på olika dåligt maskerade sätt (Ni som ser bra ut vet) bara vill ha sin dos av bekräftelse. Det äcklar mig något oerhört. I samma sekund som jag råkar validera en kvinna genom att ge ögonkontakt så blir jag irriterad på mig själv. Det som har börjat komma på senare tid är att jag vill misshandla kvinnor som är medelmåttiga och ändå tycker att dom förtjänar min bekräftelse. Jag satt mittemot en medelålders medelmåttig kvinna på en spårvagn idag, jag vägrade att ge henne en blick och stirrade över hennes huvud hela resan, det resulterade i att hon började himla med ögonen och kolla upp i talet och söka uppmärksamhet genom olika rörelser och fläng med håret, som om hon visste att jag gjorde det med flit, som om hon ansåg sig förtjäna min uppmärksamhet. Detta gjorde mig rasande och jag ville strypa henne och slå hennes ansikte sönder och samman (nej det är inte en överdrift, det var min allvarliga tanke) kan det vara så att jag har fått en knäpp? Eller är detta normala tankebanor? Jag har dessa tankar varje dag och våldsfantasierna blir grövre hela tiden. Jag vill veta om någon känner igen sig eller om mina tankar kanske rotar sig i något sunt? Jag tänker också att jag har gått och lyckats bli narcissist omedvetet, men det verkar inte gå hand i hand med mitt temperament.

Du får inte bekräftelse av kvinnor utan inbillar dig och är troligen psykiskt sjuk, sök hjälp innan du gör illa en tjej.
Citera
2020-03-11, 08:52
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Jag är osannolikt lång, välproportionerad och snygg i ansiktet. Jag blev egentligen inte snygg förrän jag var runt 20år då min ansiktsform var färdig och jag började klä mig efter min smala häck och breda axlar. (Jag vet hur denna trådstarten verkar, men detta är inte en bekräftelsetråd, jag är smart nog att inse hur patetiska såna trådar är, jag försöker bara måla en blid.) När euforin av att äntligen bli bekräftad i överflöd avtog så började ett förakt mot kvinnor infinna sig. Jag vet att dom som glor på mig och söker uppmärksamhet på olika dåligt maskerade sätt (Ni som ser bra ut vet) bara vill ha sin dos av bekräftelse. Det äcklar mig något oerhört. I samma sekund som jag råkar validera en kvinna genom att ge ögonkontakt så blir jag irriterad på mig själv. Det som har börjat komma på senare tid är att jag vill misshandla kvinnor som är medelmåttiga och ändå tycker att dom förtjänar min bekräftelse. Jag satt mittemot en medelålders medelmåttig kvinna på en spårvagn idag, jag vägrade att ge henne en blick och stirrade över hennes huvud hela resan, det resulterade i att hon började himla med ögonen och kolla upp i talet och söka uppmärksamhet genom olika rörelser och fläng med håret, som om hon visste att jag gjorde det med flit, som om hon ansåg sig förtjäna min uppmärksamhet. Detta gjorde mig rasande och jag ville strypa henne och slå hennes ansikte sönder och samman (nej det är inte en överdrift, det var min allvarliga tanke) kan det vara så att jag har fått en knäpp? Eller är detta normala tankebanor? Jag har dessa tankar varje dag och våldsfantasierna blir grövre hela tiden. Jag vill veta om någon känner igen sig eller om mina tankar kanske rotar sig i något sunt? Jag tänker också att jag har gått och lyckats bli narcissist omedvetet, men det verkar inte gå hand i hand med mitt temperament.
Ja, det låter som du har blivit narcissist - försök då att lära dig att inte identifiera dig så starkt med bilden av att du är extremt snygg/överlägsen. Om du till råga på allt fantiserar om våld så håller du nog fullständigt på att förlora kontrollen över ditt patetiska ego och psykologi. Lösningen är som sagt att inte så starkt identifiera dig med bilden av att du är överlägsen.
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2020-03-11 kl. 09:36.
Citera
2020-03-11, 08:58
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lah-mi
Nej det är för fan inte normalt att vilja döda/skada random främlingar som inte gjort någonting mot dig. Det finns beteenden och egenskaper som gör mig irriterad, så är det för alla, men det är ju bara att helt enkelt ignorera och istället lägga sin energi och fokus på personer/saker man faktiskt tycker om.
Bra svar, fokuserar man sig på rätt grejer så blir livet mycket lättare - både för en själv och andra.
Citera
2020-03-11, 09:33
Moderator
evilhoneys avatar
Psykologi: allmänt --> Psykisk hälsa
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem