• 1
  • 2
2020-03-10, 23:23
Medlem
Jag är osannolikt lång, välproportionerad och snygg i ansiktet. Jag blev egentligen inte snygg förrän jag var runt 20år då min ansiktsform var färdig och jag började klä mig efter min smala häck och breda axlar. (Jag vet hur denna trådstarten verkar, men detta är inte en bekräftelsetråd, jag är smart nog att inse hur patetiska såna trådar är, jag försöker bara måla en blid.) När euforin av att äntligen bli bekräftad i överflöd avtog så började ett förakt mot kvinnor infinna sig. Jag vet att dom som glor på mig och söker uppmärksamhet på olika dåligt maskerade sätt (Ni som ser bra ut vet) bara vill ha sin dos av bekräftelse. Det äcklar mig något oerhört. I samma sekund som jag råkar validera en kvinna genom att ge ögonkontakt så blir jag irriterad på mig själv. Det som har börjat komma på senare tid är att jag vill misshandla kvinnor som är medelmåttiga och ändå tycker att dom förtjänar min bekräftelse. Jag satt mittemot en medelålders medelmåttig kvinna på en spårvagn idag, jag vägrade att ge henne en blick och stirrade över hennes huvud hela resan, det resulterade i att hon började himla med ögonen och kolla upp i talet och söka uppmärksamhet genom olika rörelser och fläng med håret, som om hon visste att jag gjorde det med flit, som om hon ansåg sig förtjäna min uppmärksamhet. Detta gjorde mig rasande och jag ville strypa henne och slå hennes ansikte sönder och samman (nej det är inte en överdrift, det var min allvarliga tanke) kan det vara så att jag har fått en knäpp? Eller är detta normala tankebanor? Jag har dessa tankar varje dag och våldsfantasierna blir grövre hela tiden. Jag vill veta om någon känner igen sig eller om mina tankar kanske rotar sig i något sunt? Jag tänker också att jag har gått och lyckats bli narcissist omedvetet, men det verkar inte gå hand i hand med mitt temperament.
Senast redigerad av DiamanteTagliato 2020-03-10 kl. 23:40.
Citera
2020-03-10, 23:28
Medlem
Jofs avatar
Självklart helt normalt.
Citera
2020-03-10, 23:43
Medlem
321js avatar
Du är en genomsnittlig svenne.
Senast redigerad av 321j 2020-03-11 kl. 00:40.
Citera
2020-03-10, 23:44
Medlem
Det låter inte helt friskt, tror du att det finns någon chans i världen att du skulle ge efter? Säg att du t.ex. är onykter?
Citera
2020-03-10, 23:45
Medlem
FejkEmrans avatar
Är inte ilskan snarare du själv som vill bekräftas?
Citera
2020-03-10, 23:49
Medlem
Du är en kvinnohatare bland många andra.
Men i ditt fall verkar du kunna gå från starkt hat mot kvinnor till att fysiskt skada dem.
Psykakuten är öppen dygnet runt. Ta dig dit. Nu.
Citera
2020-03-10, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumma89
Det låter inte helt friskt, tror du att det finns någon chans i världen att du skulle ge efter? Säg att du t.ex. är onykter?
Jag vet faktiskt inte, tråden är på så vis frågande. Jag vet inte varför det har blivit såhär eller varför jag tänker som jag gör, det enda jag vet är att jag är väldigt analytisk och duktig på kroppsspråk, sedan gör min hjärna detta med informationen. Jag är aldrig onykter utanför hemmet eller på nattklubbar/barer och där är jag inte i den sinnesstämningen av för mig okänd anledning.
Senast redigerad av DiamanteTagliato 2020-03-10 kl. 23:53.
Citera
2020-03-10, 23:53
Bannlyst
Det låter som att du behöver distansera dig och ta en paus ifrån allt. Det är ju inget illa menat ifrån deras sida utan går att se på som en komplimang bara.

Så skaffa dig ett lite bättre tankemönster.

Pröva och meditera?

Sen ja. Det kan vara irriterande om någon man inte alls är intresserad av försöker för mkt. Men inte så jävla irriterande eller?

Det är bara att ta ett djupt andetag och glida vidare med vardagen. Man behöver ju inte lägga så mycket vikt i energi parasiter.
Citera
2020-03-10, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FejkEmran
Är inte ilskan snarare du själv som vill bekräftas?
Hur menar du? Jag får bekräftelse från kvinnor hela tiden, menar du en annan typ av..?
Citera
2020-03-10, 23:58
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Nä. Det där är inte normalt.
Citera
2020-03-11, 00:06
Bannlyst
Feminismen...

Folk tror att sånt inte har konsekvenser när man missbrukar det.

Men smarta män blir inte hjärntvättade slavar utan snarare ännu starkare...

Du blir arg för att de vill utnyttja dig och du listar ut det vilket inte många gör.
Senast redigerad av Blodig.viking... 2020-03-11 kl. 00:08.
Citera
2020-03-11, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricssonS700

Sen ja. Det kan vara irriterande om någon man inte alls är intresserad av försöker för mkt. Men inte så jävla irriterande eller?
Det handlar inte om att jag inte är intresserad. Dom gångerna jag vill skada/döda är när det är en kvinna som är ful eller medel och verkar tycka att hon är på min nivå, som om att hon tycker att jag är en dåre som inte bekräftar henne. Det gör mig så oerhört ond.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in