Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodForlorare
Då undrar jag varför du inte kommenterat den här över ett år gamla tråden?
(FB) Varför tillåts unv.is-länkar?
Känns som om klagomålen inte är väl underbyggda får man nekande svar inom fem minuter. Är de väl underbyggda får man vänta hur länge som helst...
Mitt tema om att klimat- och miljönyheter mer eller mindre förtrycks på forumet (för hur ofta har du sett en tråd om de ämnena på "Aktuella Ämnen"?) är ett sånt. Najas är moderator över "miljöforumet", men vägrar erkänna att han är allt annat än perfekt. Forumet är dött och trådar skyfflas på rullande band in i en samlingstråd............ som är en evighetsdiskussion om huruvida "globala uppvärmning sker eller är något att ens bry sig om".
Det är trots allt syftet med den här tråden. Jag har lagt fram så många argument för detta, och vill enbart få igenom en förbättring för detta, men nej, "stonewalled".
Det är nästan som om Flashback är fyllt till bredden av klimatförnekare, inklusive "urgamla" mods, och att de vill ha det såhär. Miljö- och klimatfrågor ska inte få uppmärksamhet, "MEN DU FÅR DISKUTERA DEM I SAMLINGSTRÅDEN, SÅ YTTRANDEFRIHET GÄLLER!11ett

". Ugh.